just work 12355 ارسال شده در 10 اسفند، 2010 مامان : اگه حالت خوب نیست صبح نرو کلاس ! من : مادر من، اگر شما هم مجرد بودی و همش یه روز تو هفته تو پارسه کلاس داشتی و توی اون کلاس هم ۶ تا دختر باشن و ۳۸ تا پسر که کمه کم ۱۸ تاشون خوشگلن و از این ۱۸تا ۵ تاشون (خوشگل ِ بی حلقه!، یه چیزی تو مایه های وجود دایناسور در قرن ۲۱) و ممکنه که از اون ۵ تا ۲ تاشون امسال ارشد قبول بشن و شاید یکیشون از قضا پولدار هم باشه و … و … و هیچی !! احتمالش خیلی ضعیف شد،من میرم بخوابم،منو بیدار نکن !!!! 2
Waffen 15120 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 من سر در نیاوردم... احتمال چی ضعیف شد ؟ اینهمه دختر پولدار خوشگل در دانشگاه های سطح بالا در حال تحصیل در مقطع فوق لیسانس و بدون انگشتر... 2
just work 12355 مالک ارسال شده در 11 اسفند، 2010 من سر در نیاوردم... احتمال چی ضعیف شد ؟ اینهمه دختر پولدار خوشگل در دانشگاه های سطح بالا در حال تحصیل در مقطع فوق لیسانس و بدون انگشتر... همین که شما گفتی هم احتمال رو ضعیف میکنه باز 2
vahid321 2013 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 اللهم اشف کل مریض. خدا به همه مریضای اسلام شفای خیر بده ... 2
Waffen 15120 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 همین که شما گفتی هم احتمال رو ضعیف میکنه باز چرا آخه ؟ به نظر من به راحتی پیدا میشه... 1
EOS 14529 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 من هم با نظر مامانت موافقم :persiana__hahaha: انگار حالت خوب نیست ...... بخوابی بهتره :there: 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری