رفتن به مطلب

شب، خوابگاه پسران + شب،خوابگاه دختران


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
آره فک کنم اکثرا از خوابگاه بیزارن

فک کنم تا صبح میتونیم از خاطرات خوبمون بگیم:ws28:

 

آره خاطرات خیلی خوب !:ws3:

  • Like 2
  • پاسخ 63
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
آره خاطرات خیلی خوب !:ws3:

 

آررررررررررررررررررره:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
چرا ناراحت میشی منظورم تو نبودی کلی گفتم البته از طرف خودم نگفتم شوخی بود به دل نگیر عززززززززززززززززیزم:icon_gol:

 

:a030::icon_gol:

  • Like 1
ارسال شده در

یه بار پارتی گرفتیم تو خوابگاه یادم نمیره.. فردا هممون جلوی اموردانشجوی صف شدیم... و یه تعهد هم دادیم.. ولی من از رو نرفتم. و باز یه جشن دیگه ای برپاکردیم..

این خوشی ها هم داره بابا.. من خاطراتی از خوابگاه دارم.. که براتون بگم. از خنده غش میکنید.. مردم ازاریهایی کردم که خود مسئولان دانشگاهم از دستم خندیدن..

خوابگاه خوشی داره...ناراحتی هم داره...

همش بد نیست.. ولی تجربه قشنگی..

سال اول سال اول چیه ترم اول اشکت دم مشکه بعد اروم اروم عادی میشه.. میشی مرهم ورودیهای سال بعدی..

ولی خیلی از خاطرات بچه هایی که پیشت هستن و گرفتاریهاشون. اصلا خوشایند نیست.. یه روز سفرت نون داره یه روز گرسنه میخوابی.. خداروشکر نخوابیدیم.. ولی سخته.. :w16:

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...