Mina Yousefi 24161 ارسال شده در 26 آذر، 2014 آره فک کنم اکثرا از خوابگاه بیزارنفک کنم تا صبح میتونیم از خاطرات خوبمون بگیم آره خاطرات خیلی خوب ! 2
masi eng 47045 ارسال شده در 26 آذر، 2014 چرا ناراحت میشی منظورم تو نبودی کلی گفتم البته از طرف خودم نگفتم شوخی بود به دل نگیر عززززززززززززززززیزم 1
masi eng 47045 ارسال شده در 26 آذر، 2014 یه بار پارتی گرفتیم تو خوابگاه یادم نمیره.. فردا هممون جلوی اموردانشجوی صف شدیم... و یه تعهد هم دادیم.. ولی من از رو نرفتم. و باز یه جشن دیگه ای برپاکردیم.. این خوشی ها هم داره بابا.. من خاطراتی از خوابگاه دارم.. که براتون بگم. از خنده غش میکنید.. مردم ازاریهایی کردم که خود مسئولان دانشگاهم از دستم خندیدن.. خوابگاه خوشی داره...ناراحتی هم داره... همش بد نیست.. ولی تجربه قشنگی.. سال اول سال اول چیه ترم اول اشکت دم مشکه بعد اروم اروم عادی میشه.. میشی مرهم ورودیهای سال بعدی.. ولی خیلی از خاطرات بچه هایی که پیشت هستن و گرفتاریهاشون. اصلا خوشایند نیست.. یه روز سفرت نون داره یه روز گرسنه میخوابی.. خداروشکر نخوابیدیم.. ولی سخته..
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری