رفتن به مطلب

آیا کسی که هزار برابر مردم عادی ثروت دارد، هزار برابر آنها کار کرده است؟


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

ابتدا باید از خود بپرسیم که جامعه چگونه کالاها را تولید و توزیع می کند که همگان این چنین نابرابر و نامتعادل از این امکانات و منابع کالایی بهره مند می شوند. اگر هر کسی کالا یا خدماتی را بوجود می آورد و آنرا با دیگران مبادله می کند و از کالاها و خدمات دیگر سهم می برد ، پس این اختلاف طبقاتی عظیم از کجا حاصل می شود؟ به بیان ساده آیا کسی که هزار برابر مردم عادی ثروت دارد، هزار برابر آنها کار کرده است؟ من فکر نمی کنم هیچ انسان عاقلی به این سئوال پاسخ آری دهد. آیا کسانی که سهم یا منفعتی از جامعه ندارند ، به میزان کافی کار نمی کنند یا اصلا کار نمی کنند؟

  • Like 8
ارسال شده در

زر از آسمان نباريده برسرش ؛ يا خود دزد بوده يا پدرش

  • Like 4
ارسال شده در
زر از آسمان نباريده برسرش ؛ يا خود دزد بوده يا پدرش

 

ایول :ws3:

 

این 2 تا عکس رو ببین:

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 8
ارسال شده در
زر از آسمان نباريده برسرش ؛ يا خود دزد بوده يا پدرش

:w16::w16:

  • Like 3
ارسال شده در
زر از آسمان نباريده برسرش ؛ يا خود دزد بوده يا پدرش

 

 

موافقم!!!!!!!

  • Like 3
ارسال شده در

یا شایدم از راه قانونی در آورده این همه سرمایه رو .... ( مثلا میشه قانون رو بعضی جاها یه تبصره کوچولو بهش اضافه کرد و بعد از اینکه اون شخص خرش از پل گذشت یه تبصره دیگه آورد و اولی رو نقض کرد ) .... پس کاملا قانونی میشه .... :ws37:

  • Like 2
ارسال شده در
زر از آسمان نباريده برسرش ؛ يا خود دزد بوده يا پدرش

اين نوشته را بايد با آب طلا روي پوست آهو نوشت :w16:

  • Like 4
ارسال شده در
اين نوشته را بايد با آب طلا روي پوست آهو نوشت :w16:

من فکر میکنم خودش دزد بوده چون زمان پدرش وضع جامعه ما تا این حد شیر تو شیر نبود.

  • Like 1
ارسال شده در
یا شایدم از راه قانونی در آورده این همه سرمایه رو .... ( مثلا میشه قانون رو بعضی جاها یه تبصره کوچولو بهش اضافه کرد و بعد از اینکه اون شخص خرش از پل گذشت یه تبصره دیگه آورد و اولی رو نقض کرد ) .... پس کاملا قانونی میشه .... :ws37:

اینجوریاشو تو کشورمون نداریم. با همان اصل قانون هم میشه. بدون تبصره.فقط لازمه که یکی سفارشمونو بکنه.

  • Like 3
ارسال شده در
زر از آسمان نباريده برسرش ؛ يا خود دزد بوده يا پدرش

آفرین آفرین...ناخواسته حرف قشنگی زدی.....:w16:

  • Like 2
ارسال شده در
اینجوریاشو تو کشورمون نداریم. با همان اصل قانون هم میشه. بدون تبصره.فقط لازمه که یکی سفارشمونو بکنه.

:ws3: یه کمی بگردی این نوعشم پیدا میکنی .....

  • Like 2
ارسال شده در
:ws3: یه کمی بگردی این نوعشم پیدا میکنی .....

درسته . ولی خوب سئوال منو جواب نمیدین. یعنی منو راضی نمیکنه.

  • Like 1
ارسال شده در
درسته . ولی خوب سئوال منو جواب نمیدین. یعنی منو راضی نمیکنه.

هم آره ، هم نه ....

گاهی اوقات آدمایی هم مابین این مال اندوزان پیدا میشه که از فکرشون درست استفاده کردن ولی اینم قبول ندارم که بیشتر از سایرین کار کردند .... نه ... :ws37:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...