غایب 4790 ارسال شده در 7 اسفند، 2010 ابتدا باید از خود بپرسیم که جامعه چگونه کالاها را تولید و توزیع می کند که همگان این چنین نابرابر و نامتعادل از این امکانات و منابع کالایی بهره مند می شوند. اگر هر کسی کالا یا خدماتی را بوجود می آورد و آنرا با دیگران مبادله می کند و از کالاها و خدمات دیگر سهم می برد ، پس این اختلاف طبقاتی عظیم از کجا حاصل می شود؟ به بیان ساده آیا کسی که هزار برابر مردم عادی ثروت دارد، هزار برابر آنها کار کرده است؟ من فکر نمی کنم هیچ انسان عاقلی به این سئوال پاسخ آری دهد. آیا کسانی که سهم یا منفعتی از جامعه ندارند ، به میزان کافی کار نمی کنند یا اصلا کار نمی کنند؟ 8
میلاد 24047 ارسال شده در 7 اسفند، 2010 زر از آسمان نباريده برسرش ؛ يا خود دزد بوده يا پدرش ایول این 2 تا عکس رو ببین: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 8
zzahra 4752 ارسال شده در 7 اسفند، 2010 زر از آسمان نباريده برسرش ؛ يا خود دزد بوده يا پدرش موافقم!!!!!!! 3
*sepid* 9772 ارسال شده در 7 اسفند، 2010 یا شایدم از راه قانونی در آورده این همه سرمایه رو .... ( مثلا میشه قانون رو بعضی جاها یه تبصره کوچولو بهش اضافه کرد و بعد از اینکه اون شخص خرش از پل گذشت یه تبصره دیگه آورد و اولی رو نقض کرد ) .... پس کاملا قانونی میشه .... 2
salvador 1932 ارسال شده در 7 اسفند، 2010 زر از آسمان نباريده برسرش ؛ يا خود دزد بوده يا پدرش اين نوشته را بايد با آب طلا روي پوست آهو نوشت 4
غایب 4790 سازنده ارسال شده در 7 اسفند، 2010 اين نوشته را بايد با آب طلا روي پوست آهو نوشت من فکر میکنم خودش دزد بوده چون زمان پدرش وضع جامعه ما تا این حد شیر تو شیر نبود. 1
غایب 4790 سازنده ارسال شده در 7 اسفند، 2010 یا شایدم از راه قانونی در آورده این همه سرمایه رو .... ( مثلا میشه قانون رو بعضی جاها یه تبصره کوچولو بهش اضافه کرد و بعد از اینکه اون شخص خرش از پل گذشت یه تبصره دیگه آورد و اولی رو نقض کرد ) .... پس کاملا قانونی میشه .... اینجوریاشو تو کشورمون نداریم. با همان اصل قانون هم میشه. بدون تبصره.فقط لازمه که یکی سفارشمونو بکنه. 3
ooraman 22216 ارسال شده در 7 اسفند، 2010 زر از آسمان نباريده برسرش ؛ يا خود دزد بوده يا پدرش آفرین آفرین...ناخواسته حرف قشنگی زدی..... 2
*sepid* 9772 ارسال شده در 7 اسفند، 2010 اینجوریاشو تو کشورمون نداریم. با همان اصل قانون هم میشه. بدون تبصره.فقط لازمه که یکی سفارشمونو بکنه. یه کمی بگردی این نوعشم پیدا میکنی ..... 2
غایب 4790 سازنده ارسال شده در 7 اسفند، 2010 یه کمی بگردی این نوعشم پیدا میکنی ..... درسته . ولی خوب سئوال منو جواب نمیدین. یعنی منو راضی نمیکنه. 1
*sepid* 9772 ارسال شده در 7 اسفند، 2010 درسته . ولی خوب سئوال منو جواب نمیدین. یعنی منو راضی نمیکنه. هم آره ، هم نه .... گاهی اوقات آدمایی هم مابین این مال اندوزان پیدا میشه که از فکرشون درست استفاده کردن ولی اینم قبول ندارم که بیشتر از سایرین کار کردند .... نه ... 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری