.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 دی، ۱۳۸۹ Masters: Liam Young, Kate Davies Hallucigenic Mushroom Farm يك مزرعه در جهاني ست،كه همه روزه مورد هجمه تصاوير و مقالات تغييرات آب و هوایی ست كه در سراسر گيتي منتشر مي شوند و باعث افزون شدن ترس بشر از حوادث غير قابل كنترل طبيعي مي شوند. بنابراين ما مي بايست ياد بگيريم كه ترسي را در آغوش بگيريم كه حاصل از طبيعتي ست كه به درجه جديدي از غير قابل پيش بيني بودن رسيده و بشدت جهان ما را تغيير مي دهد. با اين وصف ما مي بايست فلسفه ديگري براي خود ايجادكنيم و يك رابطه جديد را با طبيعت بر قرار كرده چرا كه ظاهرا تغيير جهان اجتناب ناپذير بنظر مي رسد. اينك مزرعه خيالي ما در جزيره ايسلند جايي براي فرار از اين واقعيت است. از آنجا كه ايسلند در يك سراشيبي شرايط طبيعي قرار دارد، بهترين مكان براي نمود كامل ترس بشر از اتفاقات غير قابل كنترل طبيعي ست،و تغييرات را به وضوح مي توان ديد. سپس با ديدن آب شدن يخچال ها و دگرگوني پهنه گيتي، سيري انتزاعي براي ما در مسير جوهري دگرگوني طبيعت آغاز مي شود. در واقع اين مزرعه جايي براي پرورش و به كارگيري از يك سيستم مجازيست ،كه در آن الهه مرگ يا يك موجود ماورالطبيعه در انتظار ورود به عالم واقعي ماست كه اينكار در يك بعد اسرار آميز انجام مي پذيرد.و اين سفريست كه هر كسي مشتاق به انجام آن و در آغوش كشيدن ترس از روز موعد مي باشد. Knitting Machine Landscape View Vegetation 2 Plan Plan Section برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 6 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 دی، ۱۳۸۹ توضیح برنامه طرح اینتر 7 zaphod معتقد است که تصور وقایع روز رستاخیز بسیار عوامانه است. و Douglas Adams می گوید مر دم مانند پوششی بر تن جهان می باشند که احساس حاکم در آن را رقم می زنند. ما همواره به انتظار پایان جهان می نشینیم و خود را از آن روز مرعوب می کنیم. چرا که فرهنگ ما مملو از داستان هایی از قبیل : نابودی اتمی، بیماری مسری ویروسی، برخورد اجرام آسمانی یا بلایای طبیعی می باشد که مرگی دلخراش را برایمان رقم می زنند. و هر روز ما را، تحت الشعاع قرار می دهد. بنابراین ما همیشه به یک گروه بیکاره ای از مکتب رستاخیز نیاز داشته ایم که بیایند در پایان دنیا به پایکوبی بپردازند و بر ما بخندند و ما را از آن روز بیم دهند. چرا که ما حیاتمان را با رفتار و کارهای بیهوده تباه کرده ایم و اسباب و وسایل این دنیا را توشه آخرت خویش قرار داده ایم. بنابراین ما با هم سفری را به سرحد مرز شمال در سرزمین های یخی ناشناخته شروع کردیم. و سپس قبل از آب شدن یخ ها به یخچال های طبیعی رفتیم .در این گروه ما از جاهای مختلف با زمینه های معماری، محیط زیست و بیانیه دهندگان آزاد دورهم جمع شده بودیم. اینک در دپارتمان تکنولوژی باور نکردنی ما ، Ioanna and Tobiasبا سیستم کد گذاری، ephemera of web 2.0را به داده های فسیلی آهکی استخوان های بشر تبدیل کرده اند. که در بین لایه های یخی جای گرفته اند. بنابراین تیم بیولوژیک غیرقانونی ما ، قصد کاشتن بزر تغییر احساس و داده های ذهنی بشر، برای حذف اندوه روز رستاخیز را دارد ، تا آبشاری را که آوای مرگ راهمواره با آب منتشر می کند ، متوقف سازد. واینک ما شاهد، گزارشگر و مستندسازی هستیم که باید به انتظار بنشینیم تا بر نتیجه آزمایش هایمان واقف گردیم.بعد از آن این ما هستیم که داستانهای علمی تخیلی تعریف می کنیم و این ما هستیم که موقعیت امروز را با اندیشه در مورد فرا رسیدن فردا نقد می کنیم . و با ایستادن بر لبه پرتگاه به پایانی مملوء از ترس و بی ثباتی می اندیشیم در حالی که هنوز هیچ کس مفری از وقایع هولناک احتمالی آن یافت نکرده است. Masters: Liam Young, Kate Davies پروژه دانشجو: nora nilsen Colour Coded Online Status Glacial Section Section Irrigation System Diagram Entrance to Ice Universe Gaming Space Meeting Room Error Library Glacial Section برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 7 دی، ۱۳۸۹ توضیح برنامه طرح اینتر 7 zaphod معتقد است که تصور وقایع روز رستاخیز بسیار عوامانه است. و Douglas Adams می گوید مر دم مانند پوششی بر تن جهان می باشند که احساس حاکم در آن را رقم می زنند. ما همواره به انتظار پایان جهان می نشینیم و خود را از آن روز مرعوب می کنیم. چرا که فرهنگ ما مملو از داستان هایی از قبیل : نابودی اتمی، بیماری مسری ویروسی، برخورد اجرام آسمانی یا بلایای طبیعی می باشد که مرگی دلخراش را برایمان رقم می زنند. و هر روز ما را، تحت الشعاع قرار می دهد. بنابراین ما همیشه به یک گروه بیکاره ای از مکتب رستاخیز نیاز داشته ایم که بیایند در پایان دنیا به پایکوبی بپردازند و بر ما بخندند و ما را از آن روز بیم دهند. چرا که ما حیاتمان را با رفتار و کارهای بیهوده تباه کرده ایم و اسباب و وسایل این دنیا را توشه آخرت خویش قرار داده ایم. بنابراین ما با هم سفری را به سرحد مرز شمال در سرزمین های یخی ناشناخته شروع کردیم. و سپس قبل از آب شدن یخ ها به یخچال های طبیعی رفتیم .در این گروه ما از جاهای مختلف با زمینه های معماری، محیط زیست و بیانیه دهندگان آزاد دورهم جمع شده بودیم. اینک در دپارتمان تکنولوژی باور نکردنی ما ، Ioanna and Tobiasبا سیستم کد گذاری، ephemera of web 2.0را به داده های فسیلی آهکی استخوان های بشر تبدیل کرده اند. که در بین لایه های یخی جای گرفته اند. بنابراین تیم بیولوژیک غیرقانونی ما ، قصد کاشتن بزر تغییر احساس و داده های ذهنی بشر، برای حذف اندوه روز رستاخیز را دارد ، تا آبشاری را که آوای مرگ راهمواره با آب منتشر می کند ، متوقف سازد. واینک ما شاهد، گزارشگر و مستندسازی هستیم که باید به انتظار بنشینیم تا بر نتیجه آزمایش هایمان واقف گردیم.بعد از آن این ما هستیم که داستانهای علمی تخیلی تعریف می کنیم و این ما هستیم که موقعیت امروز را با اندیشه در مورد فرا رسیدن فردا نقد می کنیم . و با ایستادن بر لبه پرتگاه به پایانی مملوء از ترس و بی ثباتی می اندیشیم در حالی که هنوز هیچ کس مفری از وقایع هولناک احتمالی آن یافت نکرده است. Masters: Liam Young, Kate Davies پروژه دانشجو: jackself Stroking the Cloud Walking in the Cloud Inside the Towers Geothermal Power Station Slice through the Cloud From a Distance Plan System Diagram Perspective برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 8 دی، ۱۳۸۹ توضیح برنامه طرح اینتر 7 zaphod معتقد است که تصور وقایع روز رستاخیز بسیار عوامانه است. و Douglas Adams می گوید مر دم مانند پوششی بر تن جهان می باشند که احساس حاکم در آن را رقم می زنند. ما همواره به انتظار پایان جهان می نشینیم و خود را از آن روز مرعوب می کنیم. چرا که فرهنگ ما مملو از داستان هایی از قبیل : نابودی اتمی، بیماری مسری ویروسی، برخورد اجرام آسمانی یا بلایای طبیعی می باشد که مرگی دلخراش را برایمان رقم می زنند. و هر روز ما را، تحت الشعاع قرار می دهد. بنابراین ما همیشه به یک گروه بیکاره ای از مکتب رستاخیز نیاز داشته ایم که بیایند در پایان دنیا به پایکوبی بپردازند و بر ما بخندند و ما را از آن روز بیم دهند. چرا که ما حیاتمان را با رفتار و کارهای بیهوده تباه کرده ایم و اسباب و وسایل این دنیا را توشه آخرت خویش قرار داده ایم. بنابراین ما با هم سفری را به سرحد مرز شمال در سرزمین های یخی ناشناخته شروع کردیم. و سپس قبل از آب شدن یخ ها به یخچال های طبیعی رفتیم .در این گروه ما از جاهای مختلف با زمینه های معماری، محیط زیست و بیانیه دهندگان آزاد دورهم جمع شده بودیم. اینک در دپارتمان تکنولوژی باور نکردنی ما ، Ioanna and Tobiasبا سیستم کد گذاری، ephemera of web 2.0را به داده های فسیلی آهکی استخوان های بشر تبدیل کرده اند. که در بین لایه های یخی جای گرفته اند. بنابراین تیم بیولوژیک غیرقانونی ما ، قصد کاشتن بزر تغییر احساس و داده های ذهنی بشر، برای حذف اندوه روز رستاخیز را دارد ، تا آبشاری را که آوای مرگ راهمواره با آب منتشر می کند ، متوقف سازد. واینک ما شاهد، گزارشگر و مستندسازی هستیم که باید به انتظار بنشینیم تا بر نتیجه آزمایش هایمان واقف گردیم.بعد از آن این ما هستیم که داستانهای علمی تخیلی تعریف می کنیم و این ما هستیم که موقعیت امروز را با اندیشه در مورد فرا رسیدن فردا نقد می کنیم . و با ایستادن بر لبه پرتگاه به پایانی مملوء از ترس و بی ثباتی می اندیشیم در حالی که هنوز هیچ کس مفری از وقایع هولناک احتمالی آن یافت نکرده است. Masters: Liam Young, Kate Davies پروژه دانشجو: Tobias Jewson The Last Stand Data Tourists Data Technicians The Final Endpoint: Dystopia The Final Endpoint: Utopia برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 8 دی، ۱۳۸۹ انیستیتوی بیماری های مسری یک انیستیتوبا نام IEP وجود دارد که پیگیری بیماری آنفلانزای خوکی را انجام داده،وپیش بینی های لازم جهت محافظت مردم درمقابل سرایت این بیماریهای تهدید کننده را جستجو می کند. هوایی را که ما تنفس می کنیم در اصل از سطوحی که لمس می کنیم خطرناک تراست. بنابراین مردم برای مصونیت دارشدن دربرابر بیماری ها ابتدا می بایست بصورت کنترل شده بیماری را به سمت بپذیرند. تمامی این بیماری ها بطورضعیف شده درلابراتوارIEP نگهداری می شوند.IEP یک مرکز تحقیقات قرنطینه با امکانات کامل بوده که درSudureyriایسلند قراردارد. این مرکز بیماران سطح 4 را برای نمونه گیری از بیماری های آنها پذیرفته و واکسن های مربوط به آن را تولید می کند.در این مرکزسیستمی وجود دارد که می تواند هوای تمیزوهوای آلوده را به اتاق ها ارسال کند. واین کاردرحالی ست که بیماران اطلاعی از آن نداشته و در اصل موش آزمایشگاهی این مرکزمی باشند.اتاق ها به یک سوئیچ مجهزند که میزان دوز ویروس راکنترل می کند وحتی می تواند با اعمال ویروس زیاد به اتاق باعث مرگ مریض شود. Bacterial Room Lab Plan Observatory Plan Section برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
Mahnaz.D 61915 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 دی، ۱۳۸۹ طراحی یک رستوران شهری _________________________________________ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
Mahnaz.D 61915 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 دی، ۱۳۸۹ طراحی یک رستوران شهری _________________________________________ 2 لینک به دیدگاه
Mahnaz.D 61915 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 دی، ۱۳۸۹ طراحی یک نمایشگاه معماری __________________________ 2 لینک به دیدگاه
Mahnaz.D 61915 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 دی، ۱۳۸۹ طراحی یک رستوران شهری _________________________________________ 3 لینک به دیدگاه
Mahnaz.D 61915 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 دی، ۱۳۸۹ طراحی یک رستوران شهری _________________________________________ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 9 دی، ۱۳۸۹ . Masters: Liam Young, Kate Davies در دنیای امروز کاربری آسمان برای انسان بسیارپررنگ تربوده و دراستفاده ازآن شتابزدگی زیادی بچشم می خورد واین باعث آلودگی روزافزون آن می شود.امروزه ما خود را درانبوه برج ها محاصره کرده و از دیدن آسمان وافق زیبا محروم شده ایم.غافل ازاینکه پهنۀ آبی گیتی می تواند برای ما آرامش بخش می باشد وغروب سرخی زیبایش را به ما هدیه می دهد.واین تصویرباشکوه حاصل عبورنور خورشید ازمیلیون ها زرۀ معلق می باشد واما امروزه آلودگی هواباعث شده سرخی شفق به رنگ بنفش گرائیده شود.ودلایل همۀ اینها درپشت پردۀ زندگی ما نهفته است، که باعث تولید گازهای رنگارنگ وذرات معلق در هوا شده است. Carbon Capture Drawing Section Calcite refraction of the sky Sky Palette Drawing Day 2 Sky Palette Drawing Day 3 Sky Palette Drawing Day 4 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 9 دی، ۱۳۸۹ Masters: Liam Young, Kate Davies این پروژه با مطالعه درمورد پایان دسترسی به آب های ارزان شروع شده است.واین ایده ایست که با جایگزینی اندام مصنوعی برای بشرکه نیاز به آب ندارند وهمچنین حیوانات خانگی که دارای اندامی بهبود یافته می باشند که قادر به استفادۀ مجدد از ادرار ***** شدۀ خود می باشند، شکل گرفته است. و از آنجا که عده ای از مردم نمی توانند به آب آبشارها دسترسی داشته باشند، این پروژه می خواهد این ساختار را به عنوان یک اعتراض ارائه دهد. وسازمان صلح سبز نیز از این روش برای جلب نظر محافل سیاسی استفاده کرده است. و یادبودی را به عنوان اسارت آزادی این ایده در آبشار یخ زده ای در ایسلند بنا کرده، که سمبل تغییرات اخیر جهان است. و این مکانیست که برای بازدید کنندگان حرف های زیادی دارد و به نوعی فریادیست در مقابل مباحث سیاسی جهان. 2 3 4 5 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 10 دی، ۱۳۸۹ Masters: Liam Young, Kate انقراض وال ها- آخرین بازماندهای وال ها مسبب ایجاد زمینه ای شدند که باعث احساس خطرانسان نسبت به تغییرات آب وهوایی و درجه حرارت اقیانوس ها شده است. واین نمونه ای از بیولوژی ترکیبی می باشد که یک مقیاس کوچک از شرایط آب وهوایی رامی توان با آن طراحی کرد و واکنش های آن را مد نظرقرارداد. این ایده باعث شروع فعالیت هایی درزمینه حفاظت محیط زیست شد که عمده تاکید آن روی چیزهای موجود درطبیعت اطرافمان می باشد.در این راستا ایده ای بفکرمجریان این طرح رسیده که با طراحی یک اقیانوس شبیه سازی شده به حفظ آخرین بازماندگان نسل وال ها بشتابند. دراین طرح یک ساختارمعماری حساس محیطی نسبت به عوامل ناخواسته طبیعی واکنش نشان داده ودرعوض شرایط را برای عوامل طبیعی محیا می کند.برای این منظور از قالب های عظیم یخی به عنوان سدی در مقابل آلودگی های زیست محیطی که وال ها را تهدید می کنند، استفاده شده و یک سیکل بسته برای تمرکز محققان درعلامت گذاری وال ها و پیگیری رفتار آنان ایجاد می کند. 2 3 3 5 6 7 8 9 11 12 12 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 دی، ۱۳۸۹ استتار- رفتاری را که در نوع الگوی استتار حیوانات می بینید،حاصل شرایط ژنتیکی آنان، طبیعتی که انتخاب می کنند و موقعیت فیزیکی محل سکونتشان است. بنابراین می توان گفت تغییرات که در جانوران دیده می شود برآمده از کیفیت محیط اطراف آنان است. دراین میان این پروژه قصد دارد از نکات مثبت این پروسه استفاده کند. برای مثال پرداختن به فضایی که دراختیار ما قرار دارد وهمچنین درک احساسی که از آن فضا برمی آید. این مشاهدات با نقد دو موضوع شروع شد. یکی ساختار الگو و دیگری ارتباط افکت های موجود درآن. بهترین چیزی که برای پرداختن بدان وجود داشت الگوهای استتار طبیعی دراستفاده از فضا و مواد بکار رفته بود.بیشترین مورد مشاهده شده همرنگ شدن با محیط با استفاده از تکنیک خیره شدن به بافت اجسام بود. دریافت های اولیه حاکی از دو الگوی ابعادی بود که دارای دوپرسپکتیو نادرست، اعوجاج یا حرکت بودند، که تبدیل به آرایه های کوچکی ازسطح و ساخت حجمی می شوند و با مدل هایی متناسب با فضا و شرایط بالقوه تکتونیک محیط ارزیابی می شوند.این تحقیقات منتج به رسیدن به موادی شد که با اعمال تغییراتی درآن و تبدیل آن به مقیاس اتاق و ارائه آن با تنوع کارکرد، به مرحله معرفی رسید. سپس نوبت به تست آن رسید. بنابراین کارشناسان فرم و ساختار morphology برای ارزیابی تنوع کاربری و نوع کاربرد بداخل ساختمانی رفتند که ازاین مواد پوشیده شده بود.و واکنش های الگوهای مختلف را تحت نظرگرفتند. برخی اهداف نیز بر روی عواملی تمرکز یافت که شامل تقلیدپذیری و قابلیت اختفا ازسوی این مواد بود. دراین میان بعضی مصالح بکار رفته به الگوهای رنگارنگی درآمد و نتوانست خواسته ها را برآورده کند، اما بعضی دیگرمزایای استفاده ازاین پوشش درمقابل استفاده ازساختارخود ساختمان رانشان داد. Masters: Jonathan Dawes, Dagobert Bergmans, Fumiko Kato Disruptive Pattern: False Perspective Foil Model: Method Foil Model: Effect of False Volume Foil Model: Effect Street Territory Analysis Solution 1: Void Cutting Perforated Pattern for Pedestrian Routes Section of Habitation: A New Green Car Park Relief Paper Model -- An Interior View of the Pedestrian Route برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 دی، ۱۳۸۹ استتار- رفتاری را که در نوع الگوی استتار حیوانات می بینید،حاصل شرایط ژنتیکی آنان، طبیعتی که انتخاب می کنند و موقعیت فیزیکی محل سکونتشان است. بنابراین می توان گفت تغییرات که در جانوران دیده می شود برآمده از کیفیت محیط اطراف آنان است. دراین میان این پروژه قصد دارد از نکات مثبت این پروسه استفاده کند. برای مثال پرداختن به فضایی که دراختیار ما قرار دارد وهمچنین درک احساسی که از آن فضا برمی آید. این مشاهدات با نقد دو موضوع شروع شد. یکی ساختار الگو و دیگری ارتباط افکت های موجود درآن. بهترین چیزی که برای پرداختن بدان وجود داشت الگوهای استتار طبیعی دراستفاده از فضا و مواد بکار رفته بود.بیشترین مورد مشاهده شده همرنگ شدن با محیط با استفاده از تکنیک خیره شدن به بافت اجسام بود. دریافت های اولیه حاکی از دو الگوی ابعادی بود که دارای دوپرسپکتیو نادرست، اعوجاج یا حرکت بودند، که تبدیل به آرایه های کوچکی ازسطح و ساخت حجمی می شوند و با مدل هایی متناسب با فضا و شرایط بالقوه تکتونیک محیط ارزیابی می شوند.این تحقیقات منتج به رسیدن به موادی شد که با اعمال تغییراتی درآن و تبدیل آن به مقیاس اتاق و ارائه آن با تنوع کارکرد، به مرحله معرفی رسید. سپس نوبت به تست آن رسید. بنابراین کارشناسان فرم و ساختار morphology برای ارزیابی تنوع کاربری و نوع کاربرد بداخل ساختمانی رفتند که ازاین مواد پوشیده شده بود.و واکنش های الگوهای مختلف را تحت نظرگرفتند. برخی اهداف نیز بر روی عواملی تمرکز یافت که شامل تقلیدپذیری و قابلیت اختفا ازسوی این مواد بود. دراین میان بعضی مصالح بکار رفته به الگوهای رنگارنگی درآمد و نتوانست خواسته ها را برآورده کند، اما بعضی دیگرمزایای استفاده ازاین پوشش درمقابل استفاده ازساختارخود ساختمان رانشان داد. Masters: Jonathan Dawes, Dagobert Bergmans, Fumiko Kato Invitation Catalogue Chen Zhan Installation Development of Pattern Installation shot, Back Members' Room برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 12 دی، ۱۳۸۹ استتار- رفتاری را که در نوع الگوی استتار حیوانات می بینید،حاصل شرایط ژنتیکی آنان، طبیعتی که انتخاب می کنند و موقعیت فیزیکی محل سکونتشان است. بنابراین می توان گفت تغییرات که در جانوران دیده می شود برآمده از کیفیت محیط اطراف آنان است. دراین میان این پروژه قصد دارد از نکات مثبت این پروسه استفاده کند. برای مثال پرداختن به فضایی که دراختیار ما قرار دارد وهمچنین درک احساسی که از آن فضا برمی آید. این مشاهدات با نقد دو موضوع شروع شد. یکی ساختار الگو و دیگری ارتباط افکت های موجود درآن. بهترین چیزی که برای پرداختن بدان وجود داشت الگوهای استتار طبیعی دراستفاده از فضا و مواد بکار رفته بود.بیشترین مورد مشاهده شده همرنگ شدن با محیط با استفاده از تکنیک خیره شدن به بافت اجسام بود. دریافت های اولیه حاکی از دو الگوی ابعادی بود که دارای دوپرسپکتیو نادرست، اعوجاج یا حرکت بودند، که تبدیل به آرایه های کوچکی ازسطح و ساخت حجمی می شوند و با مدل هایی متناسب با فضا و شرایط بالقوه تکتونیک محیط ارزیابی می شوند.این تحقیقات منتج به رسیدن به موادی شد که با اعمال تغییراتی درآن و تبدیل آن به مقیاس اتاق و ارائه آن با تنوع کارکرد، به مرحله معرفی رسید. سپس نوبت به تست آن رسید. بنابراین کارشناسان فرم و ساختار morphology برای ارزیابی تنوع کاربری و نوع کاربرد بداخل ساختمانی رفتند که ازاین مواد پوشیده شده بود.و واکنش های الگوهای مختلف را تحت نظرگرفتند. برخی اهداف نیز بر روی عواملی تمرکز یافت که شامل تقلیدپذیری و قابلیت اختفا ازسوی این مواد بود. دراین میان بعضی مصالح بکار رفته به الگوهای رنگارنگی درآمد و نتوانست خواسته ها را برآورده کند، اما بعضی دیگرمزایای استفاده ازاین پوشش درمقابل استفاده ازساختارخود ساختمان رانشان داد. Masters: Jonathan Dawes, Dagobert Bergmans, Fumiko Kato Pattern Hidden Volume Surfaces vs. volumes Surface Behaviours - Brewer Street, Soho Invading the Void (Strategic Overview) Overview of Scheme Invading the Void (Strategic Overview) Patterns of Use View from Ham Yard برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 12 دی، ۱۳۸۹ استتار- رفتاری را که در نوع الگوی استتار حیوانات می بینید،حاصل شرایط ژنتیکی آنان، طبیعتی که انتخاب می کنند و موقعیت فیزیکی محل سکونتشان است. بنابراین می توان گفت تغییرات که در جانوران دیده می شود برآمده از کیفیت محیط اطراف آنان است. دراین میان این پروژه قصد دارد از نکات مثبت این پروسه استفاده کند. برای مثال پرداختن به فضایی که دراختیار ما قرار دارد وهمچنین درک احساسی که از آن فضا برمی آید. این مشاهدات با نقد دو موضوع شروع شد. یکی ساختار الگو و دیگری ارتباط افکت های موجود درآن. بهترین چیزی که برای پرداختن بدان وجود داشت الگوهای استتار طبیعی دراستفاده از فضا و مواد بکار رفته بود.بیشترین مورد مشاهده شده همرنگ شدن با محیط با استفاده از تکنیک خیره شدن به بافت اجسام بود. دریافت های اولیه حاکی از دو الگوی ابعادی بود که دارای دوپرسپکتیو نادرست، اعوجاج یا حرکت بودند، که تبدیل به آرایه های کوچکی ازسطح و ساخت حجمی می شوند و با مدل هایی متناسب با فضا و شرایط بالقوه تکتونیک محیط ارزیابی می شوند.این تحقیقات منتج به رسیدن به موادی شد که با اعمال تغییراتی درآن و تبدیل آن به مقیاس اتاق و ارائه آن با تنوع کارکرد، به مرحله معرفی رسید. سپس نوبت به تست آن رسید. بنابراین کارشناسان فرم و ساختار morphology برای ارزیابی تنوع کاربری و نوع کاربرد بداخل ساختمانی رفتند که ازاین مواد پوشیده شده بود.و واکنش های الگوهای مختلف را تحت نظرگرفتند. برخی اهداف نیز بر روی عواملی تمرکز یافت که شامل تقلیدپذیری و قابلیت اختفا ازسوی این مواد بود. دراین میان بعضی مصالح بکار رفته به الگوهای رنگارنگی درآمد و نتوانست خواسته ها را برآورده کند، اما بعضی دیگرمزایای استفاده ازاین پوشش درمقابل استفاده ازساختارخود ساختمان رانشان داد. Masters: Jonathan Dawes, Dagobert Bergmans, Fumiko Kato Leopard camouflage Pattern study Creating background Creating background Obscure interconnections Section Perspective Orientation and perception برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده