رفتن به مطلب

شریفی نیا کاندیدای ریاست جمهوری می شود+ تصاویر


ارسال های توصیه شده

شریفی نیا کاندیدای ریاست جمهوری می شود+ تصاویر

inn_t_lid.gif کاندیداتوری رضا رویگری و محمدرضا شریفی نیا برای انتخابات ریاست جمهور سبب ترافیک شدید در محدوده تونل رسالت شد.

inn_b_lid.gif کاندیداتوری رضا رویگری و محمدرضا شریفی نیا برای انتخابات ریاست جمهور سبب ترافیک شدید در محدوده تونل رسالت شد.

 

به گزارش خبرنگار بولتن، نصب تصاویر و بنر های متعدد کاندیداتوری محمد رضا شریفی نیا و رضا رویگری در سر در وردوی تونل رسالت که برای فیلمبرداری نصب شده بود سبب کنجکاوی مردم و ترافیک خودورهای در حال تردد از این محدوده شد.

31346_500.jpg

در گوشه این تونل نیز مردم که بنر ها و اقلام تبلیغاتی کاندیداهای آبی و قرمز را در دست داشتند در حال راهپیمایی بودند و این مسئله موجب تعجب مردم و رهگذران در نگاه اول می شد که پس از متوجه شدن از ساخته شدن فیلم در این محدوده به مسر خود ادامه داده و از ترافیک خارج می شدند.

31347_516.jpg

این بنر ها که تصاویری از شریفی نیا در نقش حاجی گرینوف اخراجی های 1 و 2 است، این فیلم همان اخراجی های 3 است که توسط ده نمکی ساخته خواهد شد.

 

بنابر این گزارش، از مدتی پیش کار ساخت اخراجی های 3 توسط مسعود ده نمکی کلید خورد.

31348_874.jpg

این فیلم که مانند اخراجی های 1 و 2 در قالب طنز اجتماعی است، این بار چاشنی سیاسی آن بیشتر شده و به مقوله ایام پس از جنگ و انتخابات پرداخته خواهد شد.

31349_652.jpg

گفتنی است، ده نمکی چندی پیش درباره اخراجی های 3 گفته بود، ده‌نمكی: امیدوارم سیاستمداران طاقت اخراجی های 3 را داشته باشند.

 

مسعود ده‌نمكی كارگردان این فیلم، ادامه داد: لوكیشن اول ما در منزلی مسكونی واقع در پیچ شمیران خواهد بود كه طی دو روز در آن جا فیلمبرداری خواهیم داشت و بعد به معابر و مناطق مختلف تهران خواهیم رفت.

 

وی لوكیشن اصلی «اخراجی‌ها3» را یك آسایشگاه جانبازان اعلام و اظهار كرد: 30 درصد این فیلم در این مكان كه بازسازی شده است فیلمبرداری می‌شود.

31350_417.jpg

ده‌نمكی زمان فیلمبرداری «اخراجی‌ها3» را دو ماه پیش‌بینی و اظهار امیدواری كرد كه این فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده نمایش ‌شود.

 

وی درباره‌ی حضور بازیگران جدید در این فیلم گفت: یك بازیگر از «اخراجی‌ها1» و چهار بازیگر مطرح جدید به كار اضافه خواهند شد.

 

ده‌نمكی با بیان این كه با همه بازیگرانی كه نیاز داشتیم قرارداد بسته‌ایم خاطرنشان كرد: قرارداد بازیگران با رقم بسیار معقولی بسته شده و عدم حضور بعضی بازیگران گذشته به اقتضای فیلمنامه برمی‌گردد.

 

این كارگردان كه در این فیلم برای اولین بار تهیه كنندگی را نیز تجربه می‌كند اظهار كرد: این كار بسیار شلوغ و با پروداكشن قوی است كه این شرایط تولید را سخت‌تر می‌كند، ضمن این كه تمام هزینه‌های فیلم توسط بخش خصوصی تهیه شده است.

 

وی «اخراجی‌ها3» را با «اخراجی‌ها1و2» از لحاظ مضمون بسیار متفاوت دانست و گفت: «اخراجی‌ها3» طنز سیاسی است و به شرایط بعد از جنگ برمی‌گردد و فیلمنامه آن بر اساس مطالبات مردم نوشته شده و امیدوارم بعد از ساخت فیلم‌هایی كه با مردم شوخی شده، این بار كه با سیاست شوخی می‌شود، سیاستمداران طاقت آن را داشته باشند.

 

وی احتمال ساخت «اخراجی‌ها»ی بعدی را منتفی ندانست و گفت: آینده بسیار تاثیرگذار و شرایط بازیگران هم در آن دخیل است. هنوز معلوم نیست كه پرونده‌ی «اخراجی‌ها» با این فیلم بسته شود.

لینک به دیدگاه
آخی

دلتون میاد

یه کارگردان خوب هم که تو جامعه است و سرش به تنش زیادی میکنه نزاریدشا:w00:

حالا بیاد ده رقمی و .... بسازه بهتره:banel_smiley_4:

:jawdrop:

کارگردان خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟:banel_smiley_4:

کارگردان خوب یعنی علی حاتمی...روحش شاد:ws44:

لینک به دیدگاه
:jawdrop:

کارگردان خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟:banel_smiley_4:

کارگردان خوب یعنی علی حاتمی...روحش شاد:ws44:

علی حاتمی که واقعا تک بود:a030:

آخر سرم جونشو بابت همین تک بودنش از دست داد :ws44:

واقعا روحش شاد

منظورم تو این جامعه و با این کارگردانای مزخرف و فیلم های پوچ الآنه:banel_smiley_4:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...