رفتن به مطلب

وای خدای من!


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

روزی چهار مرد و یک زن کاتولیک در باری ، مشغول نوشیدن قهوه بودند.

 

 

 

یکی از مردها گفت : من پسری دارم که کشیش است. هرجا که میرود مردم او را "پدر" خطاب میکنند.

 

 

مرد دوم گفت : من هم پسری دارم که اسقف است و وقتی جایی میرود مردم به او میگویند " سرورم"!

 

 

مرد سوم گفت " پسر من کاردینال است و وقتی وارد جایی میشود مردم میگویند او را "عالیجناب" صدا میکنند.

 

 

مرد چهارم گفت : پسر من پاپ است و وقتی جایی میرود او را "قدیس بزرگ" خطاب میکنند!

 

 

زن حاضر در جمع نگاهی به مردان کرد و گفت : من یک دختر دارم. 178 سانت قدش است ، بسیار خوش هیکل ، دور کمرش 61، دور باسنش 92 سانت ، با موهای بلوند و چشمهای روشن .

 

 

 

وقتی وارد جایی میشود همه میگویند : "وای ! خدای من ! "

  • Like 13
ارسال شده در

eeeeeeeeeeee

احالا این حرفا گفتن نداره ولی منم هر جا میرم همینو میگن....:ws3:

  • Like 8
ارسال شده در
eeeeeeeeeeee

احالا این حرفا گفتن نداره ولی منم هر جا میرم همینو میگن....:ws3:

یک بار دگر، خانه ات آباد ؛ بگو سیب.... :ws28:

  • Like 4
ارسال شده در
یک بار دگر، خانه ات آباد ؛ بگو سیب.... :ws28:

اهان الان بگم سیب که پرتره بگیری ازم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :banel_smiley_4:

  • Like 3
ارسال شده در
یک بار دگر، خانه ات آباد ؛ بگو سیب.... :ws28:

 

:ws47::ws47::ws47:

  • Like 2
ارسال شده در
:banel_smiley_4::banel_smiley_4:
  • Like 2
ارسال شده در

ولی هرکس منو میبینی خیلی چیزها میگه:

 

یا پیغمبر،یا ابالفضل،یا خدا و.........

  • Like 7
ارسال شده در
ولی هرکس منو میبینی خیلی چیزها میگه:

 

یا پیغمبر،یا ابالفضل،یا خدا و.........

 

یعنی اینقدر وحشتناکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟:jawdrop:

  • Like 1
ارسال شده در

الان یه سوال برای من پیش اومد ، تو بار مگه قهوه هم سرو میکنن؟ :ws3:

بار جای اشروبات ملکلی نیست مگه؟:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
الان یه سوال برای من پیش اومد ، تو بار مگه قهوه هم سرو میکنن؟ :ws3:

بار جای اشروبات ملکلی نیست مگه؟:ws3:

تو بار نیستند که

نوشته 4 کاتولیک درباری

یعنی تو دربار بودند:ws52:

  • Like 5
ارسال شده در
تو بار نیستند که

نوشته 4 کاتولیک درباری

یعنی تو دربار بودند:ws52:

:JC_thinking:

ارسال شده در
تو بار نیستند که

نوشته 4 کاتولیک درباری

یعنی تو دربار بودند:ws52:

نه درباری نیست..در باری

نکته بعدی سایزهای این دختر خانوم بهم هم نمیخوره :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
نه درباری نیست..در باری

نکته بعدی سایزهای این دختر خانوم بهم هم نمیخوره :ws3:

:ws28:

 

واس همون میگند وای خدای من

  • Like 2
ارسال شده در
:ws28:

 

واس همون میگند وای خدای من

احتمالا :ws3:

ارسال شده در

عجب دختر خانومی بوده... :w16:

 

 

 

 

واکنش دوستان به این تاپیک خیلی خیلی جالب بود... :ws3:

بسی لذت بردیم... :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
عجب دختر خانومی بوده... :w16:

 

واکنش دوستان به این تاپیک خیلی خیلی جالب بود... :ws3:

بسی لذت بردیم... :ws3:

ایشالا خدا بهت از این دخترها بده :dancegirl2:

  • Like 2
ارسال شده در
ایشالا خدا بهت از این دخترها بده :dancegirl2:

 

خدا چیزی به وافنی میده که خودش تو کف مخلوقش بمونه

لیاقت وافنی بسی بیشتر از ایناس

دی::ws37:

  • Like 2
ارسال شده در
ایشالا خدا بهت از این دخترها بده :dancegirl2:

 

:ws3:

 

 

خدا از دهنت بشنوه... :icon_redface:

  • Like 1
ارسال شده در
خدا چیزی به وافنی میده که خودش تو کف مخلوقش بمونه

لیاقت وافنی بسی بیشتر از ایناس

دی::ws37:

ایشالا...

صد در صد :w16:

البته من منظورم فرزند دختر بود که امیدوارم باعث سربلندی و افتخار وافن و خانوم محترمش بشه(چی گفتم!!! :ws28:)

  • Like 2
ارسال شده در
خدا چیزی به وافنی میده که خودش تو کف مخلوقش بمونه

لیاقت وافنی بسی بیشتر از ایناس

دی::ws37:

 

 

:icon_redface:

 

خجالت زدم میکنی داداش spow...

 

 

حالا مهریه نخواد... دور کمرش زیاد مهم نیست... :ws3:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...