spow 44202 ارسال شده در 4 اسفند، 2010 روزی چهار مرد و یک زن کاتولیک در باری ، مشغول نوشیدن قهوه بودند. یکی از مردها گفت : من پسری دارم که کشیش است. هرجا که میرود مردم او را "پدر" خطاب میکنند. مرد دوم گفت : من هم پسری دارم که اسقف است و وقتی جایی میرود مردم به او میگویند " سرورم"! مرد سوم گفت " پسر من کاردینال است و وقتی وارد جایی میشود مردم میگویند او را "عالیجناب" صدا میکنند. مرد چهارم گفت : پسر من پاپ است و وقتی جایی میرود او را "قدیس بزرگ" خطاب میکنند! زن حاضر در جمع نگاهی به مردان کرد و گفت : من یک دختر دارم. 178 سانت قدش است ، بسیار خوش هیکل ، دور کمرش 61، دور باسنش 92 سانت ، با موهای بلوند و چشمهای روشن . وقتی وارد جایی میشود همه میگویند : "وای ! خدای من ! " 13
hilda 13377 ارسال شده در 4 اسفند، 2010 eeeeeeeeeeee احالا این حرفا گفتن نداره ولی منم هر جا میرم همینو میگن.... 8
spow 44202 مالک ارسال شده در 4 اسفند، 2010 eeeeeeeeeeee احالا این حرفا گفتن نداره ولی منم هر جا میرم همینو میگن.... یک بار دگر، خانه ات آباد ؛ بگو سیب.... 4
hilda 13377 ارسال شده در 4 اسفند، 2010 یک بار دگر، خانه ات آباد ؛ بگو سیب.... اهان الان بگم سیب که پرتره بگیری ازم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 3
Ehsan 112349 ارسال شده در 4 اسفند، 2010 ولی هرکس منو میبینی خیلی چیزها میگه: یا پیغمبر،یا ابالفضل،یا خدا و......... 7
sarooneh 2052 ارسال شده در 4 اسفند، 2010 ولی هرکس منو میبینی خیلی چیزها میگه: یا پیغمبر،یا ابالفضل،یا خدا و......... یعنی اینقدر وحشتناکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟:jawdrop: 1
maryam_alien 9906 ارسال شده در 4 اسفند، 2010 الان یه سوال برای من پیش اومد ، تو بار مگه قهوه هم سرو میکنن؟ بار جای اشروبات ملکلی نیست مگه؟ 4
میلاد 24047 ارسال شده در 4 اسفند، 2010 الان یه سوال برای من پیش اومد ، تو بار مگه قهوه هم سرو میکنن؟ بار جای اشروبات ملکلی نیست مگه؟ تو بار نیستند که نوشته 4 کاتولیک درباری یعنی تو دربار بودند 5
Hossein.T 22596 ارسال شده در 4 اسفند، 2010 تو بار نیستند کهنوشته 4 کاتولیک درباری یعنی تو دربار بودند :JC_thinking:
maryam_alien 9906 ارسال شده در 4 اسفند، 2010 تو بار نیستند کهنوشته 4 کاتولیک درباری یعنی تو دربار بودند نه درباری نیست..در باری نکته بعدی سایزهای این دختر خانوم بهم هم نمیخوره 1
میلاد 24047 ارسال شده در 4 اسفند، 2010 نه درباری نیست..در بارینکته بعدی سایزهای این دختر خانوم بهم هم نمیخوره واس همون میگند وای خدای من 2
Waffen 15120 ارسال شده در 4 اسفند، 2010 عجب دختر خانومی بوده... واکنش دوستان به این تاپیک خیلی خیلی جالب بود... بسی لذت بردیم... 2
maryam_alien 9906 ارسال شده در 4 اسفند، 2010 عجب دختر خانومی بوده... واکنش دوستان به این تاپیک خیلی خیلی جالب بود... بسی لذت بردیم... ایشالا خدا بهت از این دخترها بده :dancegirl2: 2
spow 44202 مالک ارسال شده در 4 اسفند، 2010 ایشالا خدا بهت از این دخترها بده :dancegirl2: خدا چیزی به وافنی میده که خودش تو کف مخلوقش بمونه لیاقت وافنی بسی بیشتر از ایناس دی: 2
Waffen 15120 ارسال شده در 4 اسفند، 2010 ایشالا خدا بهت از این دخترها بده :dancegirl2: خدا از دهنت بشنوه... 1
maryam_alien 9906 ارسال شده در 4 اسفند، 2010 خدا چیزی به وافنی میده که خودش تو کف مخلوقش بمونهلیاقت وافنی بسی بیشتر از ایناس دی: ایشالا... صد در صد البته من منظورم فرزند دختر بود که امیدوارم باعث سربلندی و افتخار وافن و خانوم محترمش بشه(چی گفتم!!! ) 2
Waffen 15120 ارسال شده در 4 اسفند، 2010 خدا چیزی به وافنی میده که خودش تو کف مخلوقش بمونهلیاقت وافنی بسی بیشتر از ایناس دی: خجالت زدم میکنی داداش spow... حالا مهریه نخواد... دور کمرش زیاد مهم نیست... 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری