رفتن به مطلب

چه شهرسازی رو بیشتر از همه دوست دارید!!!


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

سلام دوستان من این بحث رو توی یک سایت دیگه دیدم و خیلی به نظرم جالب اومد به همین خاطر دوست داشتم تو این سایت هم مطرح بشه:w16:

من از خودم شروع می کنم!!!

از بین ایرانی ها من بیشتر از مهندس گلکار خوشم میاد:ws2:

از بین خارجی ها از اوژن هنارد با طرح های ناب مهندسیش (مثل طرح فلکه و تقاطع غیر همسطح) و باومایستر آلمانی با افکار نابش خوشم میاد

 

شما چی؟؟؟؟:ws52:

راستی در نهایت می تونیم آرای دوستان رو جمع بزنیم و شهرساز منتخب رو انتخاب کنیم:icon_pf (44):

  • Like 13
ارسال شده در

از این وریا دکتر پاکزاد!:icon_gol:

اون وریا..........لینچ!

  • Like 10
ارسال شده در

من از ایده ها و طرح های فرانک اوید رایت خوشم میاد

  • Like 6
ارسال شده در

من فقط از ايرانيها ميگم.

مهندس توسلي(طراحي شهري)

پروفسور بحريني(طراحي شهري)

دكتر زبر دست(برنامه ريزي شهري)

دكتر نوريان(برنامه ريزي و طراحي شهري)

دكتر پارسي(برنامه ريزي شهري)

دكتر حبيبي(برنامه ريزي و طراحي شهري)

دكترعزيزي(برنامه ريزي شهري)

ميدونم زياد شد. اگه قراره يكيش رو انتخاب كنيد مهندس توسلي

  • Like 8
  • 3 هفته بعد...
ارسال شده در

ایرانی : دکتر پاکزاد - دکتر گلکار

خارجی: جاکوبز خدابیامرز- کیم داوی -کرمونا و البته میچرلیخ خدابیامرز که شهرساز نیست!

  • Like 5
ارسال شده در

اینوری ها رو که فقط از کتابهاشون میشناسم...دکتر حبیبی

خارجی : هاوارد

  • Like 5
ارسال شده در

ببخشید

با عرض معذرت وسط اینهمه مهندس شهرساز

رای من فقط آدمینی:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
:w58:
  • Like 3
  • 1 ماه بعد...
ارسال شده در

ایرانی:

مهندس توسلی و گلکار و استاد خودم دکتر بهرامی

خارجی ها زیادن:به ترتیب اولویت

جین جیکوبز(چون کلاً دیدگامو نسبت به شهرسازی عوض کرد)

مانوئل کاستلز و کلیف ماتین

کوین لینچ و متیو کرمونا

کریستوفر الکساندر و بیل هیلیر و فرانسیس تیبالدز

  • Like 3
  • 1 ماه بعد...
ارسال شده در

من خودمو دوست دارم و میدونم شمام منو دوست دارین و فقط واسه اینکه ریا نشه اسممو نیاوردین:ws3:

خارجی ها:میکل آنژ،هاسمن ، موزز و ،تیبالدز ولوید رایت(این بزرگان همشون مرد عمل بودن)،داخلی:توسلی،بحرینی،حبیبی

  • Like 3
  • 1 ماه بعد...
ارسال شده در

از بین شهرسازان وطنی استاد حسین بحرینی:w16:

اولین بار که کتاب شکل شهر لینچ رو خوندم عاشق تخیلات فضاییش شدم مفاهیم خوانایی و دسترسی خیلی جذبم کرد اینکه مردم در ذهن لینچ زنده هستند فوق العادست.

از جین جیکوبز هم به عنوان آوانگارد مطرح کردن سرمایه اجتماعی نمیتونم بگذرم و چشم خیابانش:jawdrop:

 

 

 

شهر خوب شهری است که ضامن خوشبختی ساکنانش باشد.

  • Like 8
ارسال شده در

با عرض معذرت خودم و خودم و خودم....؟/:icon_pf (34):

  • Like 6
ارسال شده در
با عرض معذرت خودم و خودم و خودم....؟/:icon_pf (34):

منم تو رو خیلی دوس میدارم ولی من منظورم به جز مهندس فروغی بود! اون شهرسازایی رو هم که نوشتم در رده های بعد از شما قرار میگیرن

  • Like 10
  • 2 هفته بعد...
ارسال شده در

:ws37:

دکتر پاکزاد ، دکتر حبیبی ( محسن ) ، دکتر حبیبی ( میترا ) ، مروارید قاسمی :icon_gol:

.

لینچ ، الکساندر ، جیکوبز :ws37:

  • Like 7
ارسال شده در
:ws37:

دکتر پاکزاد ، دکتر حبیبی ( محسن ) ، دکتر حبیبی ( میترا ) ، مروارید قاسمی :icon_gol:

.

لینچ ، الکساندر ، جیکوبز :ws37:

 

چه انتخاب های جالبی.

انتخابهات خیلی دوست داشتنین. :w16:

  • Like 4
  • 3 ماه بعد...
ارسال شده در

تا منظور از دوست داشتن چي باشه؟

اگه منظور ... باشه من شيخ رو تو شهرشازاي ايران از همه بيشتر دوست دارم اما اگه منظور چيزه ديگه باشه من استاد گرامي سعيدنيا رو مي پسندم.

  • Like 5
ارسال شده در
تا منظور از دوست داشتن چي باشه؟

اگه منظور ... باشه من شيخ رو تو شهرشازاي ايران از همه بيشتر دوست دارم اما اگه منظور چيزه ديگه باشه من استاد گرامي سعيدنيا رو مي پسندم.

 

داش ابراهیم ما هم شما و شیخ رو دوس میداریم....لینچ کیلویی چن؟؟؟اون موقع جوگیر بودیم داش

  • Like 4
ارسال شده در

دکتر زبردست

مهندس توسلی

دکتر عزیزی

راب کریر

الکساندر

کامیلوسیته

و

.

.

.

  • Like 3
×
×
  • اضافه کردن...