Moment 15228 ارسال شده در 3 اسفند، 2010 سلام دوستان من این بحث رو توی یک سایت دیگه دیدم و خیلی به نظرم جالب اومد به همین خاطر دوست داشتم تو این سایت هم مطرح بشه من از خودم شروع می کنم!!! از بین ایرانی ها من بیشتر از مهندس گلکار خوشم میاد:ws2: از بین خارجی ها از اوژن هنارد با طرح های ناب مهندسیش (مثل طرح فلکه و تقاطع غیر همسطح) و باومایستر آلمانی با افکار نابش خوشم میاد شما چی؟؟؟؟ راستی در نهایت می تونیم آرای دوستان رو جمع بزنیم و شهرساز منتخب رو انتخاب کنیم:icon_pf (44): 13
SH E I KH 18713 ارسال شده در 3 اسفند، 2010 من فقط از ايرانيها ميگم. مهندس توسلي(طراحي شهري) پروفسور بحريني(طراحي شهري) دكتر زبر دست(برنامه ريزي شهري) دكتر نوريان(برنامه ريزي و طراحي شهري) دكتر پارسي(برنامه ريزي شهري) دكتر حبيبي(برنامه ريزي و طراحي شهري) دكترعزيزي(برنامه ريزي شهري) ميدونم زياد شد. اگه قراره يكيش رو انتخاب كنيد مهندس توسلي 8
Neutron 60972 ارسال شده در 22 اسفند، 2010 ایرانی : دکتر پاکزاد - دکتر گلکار خارجی: جاکوبز خدابیامرز- کیم داوی -کرمونا و البته میچرلیخ خدابیامرز که شهرساز نیست! 5
Afsaneh.M 19633 ارسال شده در 22 اسفند، 2010 اینوری ها رو که فقط از کتابهاشون میشناسم...دکتر حبیبی خارجی : هاوارد 5
royan aria 2423 ارسال شده در 22 اسفند، 2010 ببخشید با عرض معذرت وسط اینهمه مهندس شهرساز رای من فقط آدمینی 4
omid vakili 6395 ارسال شده در 5 اردیبهشت، 2011 ایرانی: مهندس توسلی و گلکار و استاد خودم دکتر بهرامی خارجی ها زیادن:به ترتیب اولویت جین جیکوبز(چون کلاً دیدگامو نسبت به شهرسازی عوض کرد) مانوئل کاستلز و کلیف ماتین کوین لینچ و متیو کرمونا کریستوفر الکساندر و بیل هیلیر و فرانسیس تیبالدز 3
سالار یارمهدوی 343 ارسال شده در 5 تیر، 2011 من خودمو دوست دارم و میدونم شمام منو دوست دارین و فقط واسه اینکه ریا نشه اسممو نیاوردین خارجی ها:میکل آنژ،هاسمن ، موزز و ،تیبالدز ولوید رایت(این بزرگان همشون مرد عمل بودن)،داخلی:توسلی،بحرینی،حبیبی 3
مهراوه 22 ارسال شده در 6 مرداد، 2011 از بین شهرسازان وطنی استاد حسین بحرینی اولین بار که کتاب شکل شهر لینچ رو خوندم عاشق تخیلات فضاییش شدم مفاهیم خوانایی و دسترسی خیلی جذبم کرد اینکه مردم در ذهن لینچ زنده هستند فوق العادست. از جین جیکوبز هم به عنوان آوانگارد مطرح کردن سرمایه اجتماعی نمیتونم بگذرم و چشم خیابانش:jawdrop: شهر خوب شهری است که ضامن خوشبختی ساکنانش باشد. 8
Moment 15228 مالک ارسال شده در 9 مرداد، 2011 با عرض معذرت خودم و خودم و خودم....؟/:icon_pf (34): منم تو رو خیلی دوس میدارم ولی من منظورم به جز مهندس فروغی بود! اون شهرسازایی رو هم که نوشتم در رده های بعد از شما قرار میگیرن 10
H O P E 34654 ارسال شده در 24 مرداد، 2011 دکتر پاکزاد ، دکتر حبیبی ( محسن ) ، دکتر حبیبی ( میترا ) ، مروارید قاسمی . لینچ ، الکساندر ، جیکوبز 7
Neutron 60972 ارسال شده در 24 مرداد، 2011 دکتر پاکزاد ، دکتر حبیبی ( محسن ) ، دکتر حبیبی ( میترا ) ، مروارید قاسمی . لینچ ، الکساندر ، جیکوبز چه انتخاب های جالبی. انتخابهات خیلی دوست داشتنین. 4
Angel-Angel 538 ارسال شده در 26 آبان، 2011 تا منظور از دوست داشتن چي باشه؟ اگه منظور ... باشه من شيخ رو تو شهرشازاي ايران از همه بيشتر دوست دارم اما اگه منظور چيزه ديگه باشه من استاد گرامي سعيدنيا رو مي پسندم. 5
Moment 15228 مالک ارسال شده در 27 آبان، 2011 تا منظور از دوست داشتن چي باشه؟اگه منظور ... باشه من شيخ رو تو شهرشازاي ايران از همه بيشتر دوست دارم اما اگه منظور چيزه ديگه باشه من استاد گرامي سعيدنيا رو مي پسندم. داش ابراهیم ما هم شما و شیخ رو دوس میداریم....لینچ کیلویی چن؟؟؟اون موقع جوگیر بودیم داش 4
saminta 347 ارسال شده در 28 آبان، 2011 دکتر زبردست مهندس توسلی دکتر عزیزی راب کریر الکساندر کامیلوسیته و . . . 3
ارسال های توصیه شده