رفتن به مطلب

سنــــگســــــــــار قصـــاصی که در قـــــرآن خدا هم نیــــست __+18 _ "خدایا نه از آهنم نه از سنگ"


ارسال های توصیه شده

12109311894pceplx.jpg

 

 

 

سلام :icon_gol:

داشتم الان تلویزیون نگاه میکردم یه مستند راجبع سنگسار بود چند وقت پیشم فیلم مضخرف ثــــریا رو دیده بودم اصلا حالم گرفتـــــه شده بـــــــــد

یکم رفتم گوگل سرچ زدم ببینم همچین چیزی تو قرآن هست دیدم نه ولی مثل بقیه حکمها فهمیدم از سنت پیامبر(ص) این قصاص استنبـــاط شده من مسلمونم میتونم خودم رو متقاعد کنم که شاید در زمان حضرت محمد این حکم قابل اجرا بوده کاری به دین ندارم اسلام هیچیش غلط نیست پیامبر معصوم ..کفرم نمیخوام بگم فقط از دید یه انسان یه آدم میخوام بدونم در زمان حال این قانون باید همچنان اجرا شود یا خیــــــر ؟؟؟

اگه اجرا شـــــــه که خدا وکیلی انصافا یه مسئله غیر قابل قبوله واسه من

آخــــــــــه بر این فرض بزاریــــــم که طرف عاقبت خلاف عاقبت خیانت کی دلش میاد یه انسان رو تا آرنـــج بکنه تو خاک و بره با سنگ اینقدر بزنه تا طرف جون بده؟؟؟؟

نمیدونـــــــــم بعضی وقتها فکر میکنم ما انسان ها واسه کنترل جامعه باید دست به چه کارهایی بزنیم...کاشکی انسان نبودیم.......

 

 

حکم سنگسار مخصوص کسانی است در حالی زنا کنند که: اولاً متأهل و دارای همسر باشد و ثانیاً به همسر خود دسترسی داشته باشد و می تواند با او آمیزش جنسی داشته باشد. مثلاً در سفر نباشد و یا دارای عذر دیگر که منافات با مسائل زناشویی باشد نداشته باشد. مانند عادت ماهیانه و یا ناشزه بودن همسر یا عنین بودن مرد و...

بعد از حصول این شرائط اگر این مرد یا زن متأهل برخوردار از همسر حلال و بی مانع، به گناه زنا آلوده شوند و در فضایی کاملاً آزاد چهار بار به این عمل خود اقرار کنند یا چهار شاهد عادل عیناً این عمل زنا را با خصوصیاتش ملاحظه و مشاهده کرده باشند و در محضر حاکم شرع گواهی دادند.

 

.

.

.

.87112961.JPG

:icon_razz:تصاویر زیر تو روحیه تاثیر میزاره اگه حالت مثل من بد میشه نبین خواهشا..:rose:

.

.

.

.

.

.

.

98494.jpg

 

stoning2006_468x384.jpg

 

stoning2.jpg

58819186937253295017.jpg

این متن رو هم پیدا کردم صحت و سقمش با نوسندش

 

 

الحائط(تفسیر مجمع البیان طبرسی ج 1 ص 27) قال الصادق(ع) :مالم یوافق من الحدیث القرآن فهو زخرف(اصول کافی ج 1) قال الباقر(ع):اذاجائکم عنا حدیث فو جد تم علیه شاهدااوشاهدین من کتاب الله فخذوا والا فقفوا عنده...(وسائل الشیعه ج 18 ص 80)>>

 

پس حكم سنگسار كردن زناكار (رَجمِ زانی و زانیه) ازكجا آمده است؟ اكنون در همه‌ی كتابهای فقهی - از شیعه و سنی- تأكید میشود كه زن شوهردار یا مرد زن‌داری كه مرتكب زنا شد باید سنگسار گردد. فقها میگویند كه سنگسار در زمان حیات پیامبر اكرم به دستور شخص پیامبر انجام گرفته و حكمی است كه پیامبر اكرم داده بوده و باید مثل هر كدام از دیگراحكام اسلامی، تا دنیا باقی است به‌قوتِ خودش باقی باشد؛ زیرا كه یكی از «حدود الله» (خط سرخ خدائی) است و نباید از آن گذشت. این درحالی است كه حكم سنگسار در قرآن نیامده، بلكه سخت‌ترین مجازاتی كه قرآن برای زناكار مقرر كرده یكصد تازیانه درملأ عام است. در حدیث نیز از زبان پیامبر گفته نشده كه زناكار را باید سنگسار كرد.

حكم سنگسار مبتنی بر چند روایت است كه دونسل بعد از وفات پیامبر اكرم، یعنی در زمان خلافت اموی، روایت كرده‌اند.

 

درسیره میخوانیم كه پس از آنكه پیامبر اكرم و مؤمنین به مدینه هجرت كردند، اتفاق افتاد كه یك زن و مرد از یهودان مدینه مرتكب زنا شدند. یهودان به نزد پیامبر رفتند و گفتند تو كه ادعا میكنی آمده‌ای تا احكام تورات را اجرا كنی، اكنون بیان كن كه حكم تورات درباره‌ی زن و مرد زناكار چیست؟ پیامبر اكرم به «بیت المدراس» (مدرسه‌ی دینی یهودان) رفت و از خاخامها خواست كه تورات را بیاورند و حكم زناكار را برایش بخوانند. ولی هركدام از خاخامها گفت حكم تورات آنست كه زن و مرد زناكار را باید وارونه بر خری سوار كنند و با روی سیاه در شهر بگردانند تا عبرت دیگران شوند. وقتی پیامبر به آنها سوگند داد كه تورات را بیاورند و حكم زناكار را بخوانند، خاخام جوانی به نام عبدالله ابن صوریا تورات را آورد و خواند و گفت: حكم زناكار در تورات آنست كه سنگسار شود. پیامبر اكرم گفت: من شایسته‌ترین كس به اجرای حكم تورات هستم كه حكم خدا است؛ و دستور داد آن زن و مرد زناكار را سنگسار كردند. [سیره ابن هشام: ٢ / ٢٠٦- ٢٠٧. تفسیر طبری: ٤ / ٥٧٢- ٥٧٥]

منبعش:شهرام محمدي ؛ پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۹ -

 

این واقعه میتواند مربوط به سال اول یا دوم هجری بوده باشد. ولی البته در هیچ‌جا گفته نشده كه آن زن و آن مرد از چه قبیله و از چه خاندانی بودند! فقط گفته شده یك زن و مرد یهودی كه مرتكب زنا شده بودند. عادت سیره‌نویسان است كه وقتی درباره‌ی رخدادی سخن میگویند همه‌ی شخصیتهای رخداد را با نام و نشان معرفی كنند؛ ولی در این داستان، هم مرد یهودی و هم زنِ یهودی، هردو مجهول الهویه مانده‌اند.:w58::w58::w58::w58::w58:

  • Like 38
لینک به دیدگاه
  • پاسخ 179
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

کاش درمورد اندازه سنگها و فاصله کسایی که سنگ میزنن از کسی که سنگسار میشه هم توضیح میدادی....به گفته قوانین خودشون سنگهایی که در سنگسار استفاده میشود باید یه اندازه ای داشته باشه نمیدونم از چیچی کوچیکتر باشه و از چی چی بزرگتر....که به اندازه سنگریزه هستش و فاصلش هم یه مقدار معینی داره نه اینکه با پاره آجر و صخره هایی که از کوه جداشده سنگسار کنن:ws25:

اینا رو گفتم واسه کسایی که با این حکم موافقن وگرنه اینکه از بنیاد وحشیانست جای خود داره...حالا چه با سنگریزه چه با پاره آجر:icon_razz::ws46:

  • Like 15
لینک به دیدگاه

به نظر من خیلی سلیقه ای هست . با کلی شرایط مثلا

من جایی خوندم باید یه کتاب زیر بغلشون بذارن و در موقع پرتاب اون کتاب نیفته . این جوری سنگ چند سانت بیشتر حرکت نمیکنه !!!

  • Like 11
لینک به دیدگاه
کاش درمورد اندازه سنگها و فاصله کسایی که سنگ میزنن از کسی که سنگسار میشه هم توضیح میدادی....به گفته قوانین خودشون سنگهایی که در سنگسار استفاده میشود باید یه اندازه ای داشته باشه نمیدونم از چیچی کوچیکتر باشه و از چی چی بزرگتر....که به اندازه سنگریزه هستش و فاصلش هم یه مقدار معینی داره نه اینکه با پاره آجر و صخره هایی که از کوه جداشده سنگسار کنن:ws25:

اینا رو گفتم واسه کسایی که با این حکم موافقن وگرنه اینکه از بنیاد وحشیانست جای خود داره...حالا چه با سنگریزه چه با پاره آجر:icon_razz::ws46:

 

ooramanجان یاد یه حدیث افتادم

«روز قیامت بعضى از زمامداران را که یک تازیانه از حدّ الهى کم کرده‏اند در صحنه محشر مى‏آورند، به او گفته مى‏شود: چرا چنین کردى؟ مى‏گوید: براى رحمت به بندگان تو!. پروردگار به او مى‏گوید: آیا تو نسبت به‏ آنها از من مهربان‏تر بودى؟! و دستور داده مى‏شود او را به آتش بیفکنید!

دیگرى را مى‏آورند که یک تازیانه بر حدّ الهى افزوده، به او گفته مى‏شود:چرا چنین کردى؟ در پاسخ مى‏گوید: تا بندگانت از معصیت تو خوددارى کنند!. خداوند مى‏فرماید: تو از من آگاه‏تر و حکیم‏تر بودى؟! سپس دستور داده مى‏شود او را هم به آتش دوزخ ببرند».

حالا موندم چرا بعضی از ما انسان ها کاسه داغ تر از آش میشیم چرا به خود حق میدیم یه نفر رو اینجور به جزای اعمالش برسانیم ؟؟؟؟؟؟؟

  • Like 16
لینک به دیدگاه

این حکم خیلی جای بحث داره

نمیدونم ولی من دنبال دلایل ردش نرفتم از نظر انسانی وقتی فکر میکنم درست نمیبینم همچین کاری رو

مخصوصا برا این زمان:icon_pf (34):

  • Like 4
لینک به دیدگاه

به عقیده من اسلام دین رحمته:icon_gol: دین کاملیه ولی مهم اینه که توسط کی به اجرا در میاد توسط حضرت محمد،علی،یا ....

آیا این آداب در کشور رعایت میشه؟؟؟؟

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

بر فرض که حدّى ثابت شود، و حاکم شرع تصمیم بر اجراى آن بگیرد، در چگونگى اجراى آن، به آداب و دستوراتى برخورد مى‏کنیم که مشحون‏ از رحمت و رأفت اسلامى است؛ به نمونه‏هایى از این آداب فهرست وار اشاره مى‏کنیم:

-در ابتدا و انتهاى روزهاى زمستانى، که هوا بسیار سرد است و تازیانه مجرم را آزار فراوان مى‏دهد، نباید حد اجرا شود، بلکه باید در میانه روز که هوا گرمتر است اجرا گردد!

- در فصل تابستان باید بر عکس عمل شود، در وسط روز که هوا بسیار گرم است حد اجرا نگردد! بلکه در پایان روز انجام شود

- مجرم به هنگام دریافت تازیانه نباید خوابیده باشد، بلکه باید نشسته یا ایستاده باشد. زیرا ضربات تازیانه در این دو حالت آهسته‏ تر نواخته مى‏شود، و مجرم درد کمترى را تحمّل مى‏کند!

- اگر مجرم بیمار است تا زمان بهبودى‏اش اجراى حد به تأخیر مى‏افتد!

- اگر باردار است تا زمان وضع حمل تأخیر مى‏افتد!

-افراط و تفریط در اجراى حدّ ممنوع! و کسى نمى‏تواند بر خداوند رحمان و رحیم پیشى گیرد، در اینجا از غلبه احساسات محبت‏آمیز، نهى شده؛ زیرا اکثریت مردم داراى چنین حالتى هستند و احتمال غلبه احساسات محبت‏آمیز، بر آنها بیشتر است، اما نمى‏توان انکار کرد که: اقلیتى وجود دارند طرفدار خشونت بیشترى مى‏باشند، این گروه نیز از مسیر حکم الهى منحرفند و باید احساسات خود را کنترل کنند، و بر خداوند پیشى نگیرند که آن نیز مجازات شدید دارد.

و دیگر آدابى که همگى نشانگر نهایت رأفت اسلامى حتّى در حقّ یک انسان گنهکار است

  • Like 4
لینک به دیدگاه

چرا سنگسار می کنیم ؟

اگه کسی بیاد این جواب رو بده و یه جواب منطقی بده طوری که حداقل نصف افراد رو توجیه کنه می تونیم بفهمیم سنگسار تو جامعه کنونی مفید به حال جامعه هست یا نه

  • Like 6
لینک به دیدگاه

حقوق کیفری اسلام در ترازوی منتقدان (سنگسار)

حکم سنگسار در میان حقوق کیفری اسلام، هجمه های بسیار دیده است. مهاجمان، گاه اصل حکم را نشانه گرفته و از ناسازگاری آن با آیات قرآن و دیگر احکام زنا سخن می گویند و گاه با اثبات ناپذیر خواندن وقوع زنا، اجرای سنگسار را ناممکن می دانند. نوشتار پیش رو، شبهات یاد شده را به تفصیل عرضه می دارد و هر یک را به صورت مستقل به نقد و سنجش می‌گیرد سنگسار، در متون فقهی مستندات بسیاری دارد که تمام یا بخش عمده آن ها روایی است و در این میان، تنها آیه ای که به باور عده ای، دلالت بر حد رجم دارد، آیه شریفه «وَکَیْفَ یُحَکِّمُونَکَ وَعِنْدَهُمُ التَّوْرَاةُ فِیهَا حُکْمُ اللَّهِ ثُمَّ یَتَوَلَّوْنَ مِنْ بَعْدِ ذَلِکَ وَمَا أُولَئِکَ بِالْمُؤْمِنِین» (مائده/43) است؛ چه اینکه در نگاه این گروه مراد از «حُکْمُ اللَّه» همان حد رجم است. (شیخ طوسی،3/530؛ طبرسی، 3/339؛ جصّاص، 2/546) در برابر این گروه، برخی مستند سازی حد رجم به آیه شریفه را برنمی تابند و شبهاتی چند مطرح می کنند که ذیلاً به آن ها می‌پردازیم. شبهه نخست: سنگسار حکم شریعت یهود است.

لینک به دیدگاه

محمد بن شربینی، البکری الدمیاطی، مناوی و... دلالت آیه شریفه بر وجود حد رجم در اسلام را پذیرا نیستند. به باور ایشان، آیه شریفه تنها دلالت بر وجود حد رجم در شریعت یهود دارد و وجود چنین حدی در شریعت یهود، مستلزم وجود آن در شریعت اسلام نیست و بر اساس آیات زیر، آنچه به عنوان شریعت برای امت های پیشین آمده است شریعت مسلمانان نخواهد بود: « لِکُلٍّ جَعَلْنَا مِنْکُمْ شِرْعَةً وَمِنْهَاجًا » (مائده/48) «ما برای هر کدام از شما، آیین و طریقه روشنی قرار دادیم.» « تِلْکَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ لَهَا مَا کَسَبَتْ وَلَکُمْ مَا کَسَبْتُمْ وَلا تُسْأَلُونَ عَمَّا کَانُوا یَعْمَلُون»(بقره/134) «آنان امتی بودند که در گذشتند. اعمال آنان، مربوط به خودشان بود و اعمال شما نیز مربوط به خود شماست؛ و شما از آنچه آنان می‌کرده اند، باز خواست نخواهید شد.» « ثُمَّ جَعَلْنَاکَ عَلَى شَرِیعَةٍ مِنَ الأمْرِ فَاتَّبِعْهَا وَلا تَتَّبِعْ أَهْوَاءَ الَّذِینَ لا یَعْلَمُون» (جاثیه/18) « سپس تو را بر شریعت و آیین حقی قرار دادیم؛ از آن پیروی کن و از هوس های کسانی که آگاهی ندارند پیروی مکن». قرطبی در تفسیر آیة شریفه می نویسد: ابن عربی می گوید: «برخی از اهل علم گمان دارند که این آیه شریفه دلیل است بر اینکه شریعت امت های پیشین، شریعت ما نیست چه اینکه در این آیه شریفه خداوند برای پیامبر و امت او یک شریعت قرار داده است و پر واضح است که پیامبر و امت او، از یک شریعت خاص بهره می برند و همانا اختلاف در این است که آنچه پیامبر(ص) از شرایع پیشین خبر داده است آن شرایع در حق ما نیز ثابت است یا خیر؟» (قرطبی، 16/163) افزون بر آیات یاد شده، رفتار حضرت عیسی(ع) نیز در شمار مستندات مخالفان سنگسار قرار گرفته است، چنانکه در انجیل آمده است که گروهی از مردم فردی زنا کار را خدمت آن حضرت آورده و خواهان سنگسار او شدند. حضرت عیسی(ع) در پاسخ ایشان گفت: آنان که بی گناهند و تا کنون از ایشان گناهی سرنزده، می توانند او را سنگسار کنند. مردم وقتی سخن حضرت عیسی(ع) را شنیدند از سنگسار زناکار گذشتند و حضرت عیسی(ع) نیز فرمود: من او را می‌بخشم.(انجیل یوحنا، باب هشتم، /4-12)

لینک به دیدگاه

من که همیشه آرزو کرده‌ام جامعه ی ایران الگوی زندگی انسانی مسلمانان در جهان گردد اما بار دیگر دچار نهیب وجدان شده‌ام. اخلاق وجدان به من می‌گوید با صراحت بنویسم که سنگسار انسان به نام خدا هم «نفی قداست خدا» است و هم «نفی کرامت انسان»‌ و بر قباحت و شناعت این عمل با هیچ توجیهی نمی‌توان سرپوش گذاشت.

نمیدونم بحثش تو این تالار جواب میده یا نه من هم منتظر جوابی هستم تا بدانم چرا باید یک انسان بدست انسان دیگری اعدام شود این خود یک قتل است....

  • Like 7
لینک به دیدگاه

حقوق کیفری اسلام در ترازوی منتقدان (سنگسار)

. شبهه نخست: سنگسار حکم شریعت یهود است.)

شبهه دوم: ناسازگاری سنگسار با آیات قرآن.

شبهه سوم: ناسازگاری رجم با دیگر احکام زنا.

شبهه چهارم: ناسازگاری رجم با حد زنا در قرآن

شبهه پنجم: ناسازگاری رجم با سنت پیامبر(ص)

شبهه ششم:سنگسار، خشونت است و به خشونت در جامعه دامن می‌زند. .

شبهه هفتم: عدم امکان اثبات زنا .

هشتم: شبهه در نحوه اجرای سنگسار

 

لینک به دیدگاه

قران مي فرمايد :

سزاى كسانى كه با [دوستداران] خدا و پيامبر او مى‏جنگند و در زمين به فساد مى‏كوشند جز اين نيست كه كشته شوند يا بر دار آويخته گردند يا دست و پايشان در خلاف جهت‏يكديگر بريده شود يا از آن سرزمين تبعيد گردند اين رسوايى آنان در دنياست و در آخرت عذابى بزرگ خواهند داشت (۳۳)

ادرس :سوره ۵: المائدة - جزء ۶

إِنَّمَا جَزَاء الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الأَرْضِ فَسَادًا أَن يُقَتَّلُواْ أَوْ يُصَلَّبُواْ أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ يُنفَوْاْ مِنَ الأَرْضِ ذَلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَلَهُمْ فِي الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ ﴿۳۳﴾

لینک به دیدگاه

قران مي فرمايد:

به هر زن زناكار و مرد زناكارى صد تازيانه بزنيد و اگر به خدا و روز بازپسين ايمان داريد در [كار] دين خدا نسبت به آن دو دلسوزى نكنيد و بايد گروهى از مؤمنان در كيفر آن دو حضور يابند (۲)

لینک به دیدگاه
حقوق کیفری اسلام در ترازوی منتقدان (سنگسار)

 

. شبهه نخست: سنگسار حکم شریعت یهوداست.)

شبهه دوم: ناسازگاری سنگسار با آیات قرآن.

شبهه سوم: ناسازگاری رجم بادیگر احکام زنا.

شبهه چهارم: ناسازگاریرجم با حد زنا در قرآن

شبهه پنجم: ناسازگاری رجم با سنت پیامبر(ص)

شبهه ششم:سنگسار، خشونتاست و به خشونت در جامعه دامن می‌زند. .

شبهه هفتم: عدم امکان اثبات زنا.

هشتم: شبهه در نحوه اجرایسنگسار

 

در رابطه با همون شبهه اول این مسئله حل میشه چرا چون روایتی که از پیامبر نقل میکنند مبنی بر اینکه در صدر اسلام این حکم توسط پیامبر به اجرا در آمده این است که پیامبر با استناد به تورات زن و مرد یهودی را به سنگ سار مجازات میکند که ماجراش رو در پست اولم آورده بودم حال این استناد از طرف چه کسانی باید مورد تایید قرار گیرد مسئله مرجع تقلید و ولایت وسط میاید...

من کاری به هیچ کدوم از احادیث ندارم مگر نمیگویند اسلام دین عقل است...

آیا

آن فقیه که فتوای سنگسار می‌دهد نباید شخصاً در صحنۀ سنگسار حاضر شود؟ و آن صحنه دلخراش را از نزدیک مشاهده کند و چند سنگ نیز پرتاب کند تا واقعا درک و لمس کند که سنگسار انسان چیست؟

اگر وی آنجا حاضر شود می‌بیند که یک انسان که تا سینه در گودال دفن شده با بمباران سنگها چه شکنجه‌های جان‌کاه و عذاب‌های دردناک می‌کشد، چگونه ساعتها میان مرگ و زندگی بر اثر ضربات سنگ‌ها از این طرف به آن طرف می‌افتد و چون یک حیوان تیر خورده زوزه می‌کشد، چگونه بر همۀ آنان که به او سنگ می‌زنند لعنت می‌فرستد و چگونه در آن لحظات جهنمی رابطه‌اش را با خدایش که اینک خدای انتقام شده قطع می‌کند و به آن خدا دشنام می‌دهد و بالاخره چگونه انسانیت او در امواج خشم و نفرت حاضران به نام خدا درهم کوبیده شده و انکار می‌گردد و چگونه این امواج خشم و نفرت در جامعه پراکنده و نهادینه می‌شود و خشونت‌ها و قساوت‌های بیشتر پدید می‌آورد.

اگر فقیه همه این‌ها را ببیند و باز هم فتوای سنگسار دهد معنای آن فتوا چه خواهد بود؟ معنای آن فتوا این خواهد بود که خدا می‌گوید این شکنجه‌ها و عذابها را به نام من ادامه دهید و انسانیت این انسان را به نام من در هم بکوبید و له کنید تا خداوندی من لکه‌دار نشود!:w58::w58:

  • Like 4
لینک به دیدگاه
قران مي فرمايد :

سزاى كسانى كه با [دوستداران] خدا و پيامبر او مى‏جنگند و در زمين به فساد مى‏كوشند جز اين نيست كه كشته شوند يا بر دار آويخته گردند يا دست و پايشان در خلاف جهت‏يكديگر بريده شود يا از آن سرزمين تبعيد گردند اين رسوايى آنان در دنياست و در آخرت عذابى بزرگ خواهند داشت (۳۳)

ادرس :سوره ۵: المائدة - جزء ۶

إِنَّمَا جَزَاء الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الأَرْضِ فَسَادًا أَن يُقَتَّلُواْ أَوْ يُصَلَّبُواْ أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ يُنفَوْاْ مِنَ الأَرْضِ ذَلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَلَهُمْ فِي الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ ﴿۳۳﴾

 

کشتن بریدن تکه تکه کردن اونم این همه با اداب وحشیانه منو یاد فیلم اره میندازه...

یه عمر مجبور بودم خودمو دینمو خدای دینمو توجیه کنم.. عقل و احساسم میگفت این اونی نیست که من باش حرف میزنم اونی نیست که تو این ایات و احادیث توصیفش کردن.. موندم میون باورم اینگار که لای چرخ دنده بودم..

اوموقع میگفتم باید ادامه ایات خوند میگفتم خوب حتما شارع حاکم اینارو هم که گفته باید حکم اجرا کنن کلی اصول داره که اونم فقط میشه خدا و اینا کار خداس نه بنده خدا...

 

اما الان میگم تا کی ندیدن نه این دین کامل بی عیب نه این کتاب

  • Like 4
لینک به دیدگاه
در رابطه با همون شبهه اول این مسئله حل میشه چرا چون روایتی که از پیامبر نقل میکنند مبنی بر اینکه در صدر اسلام این حکم توسط پیامبر به اجرا در آمده این است که پیامبر با استناد به تورات زن و مرد یهودی را به سنگ سار مجازات میکند که ماجراش رو در پست اولم آورده بودم حال این استناد از طرف چه کسانی باید مورد تایید قرار گیرد مسئله مرجع تقلید و ولایت وسط میاید...

من کاری به هیچ کدوم از احادیث ندارم مگر نمیگویند اسلام دین عقل است...

آیا

آن فقیه که فتوای سنگسار می‌دهد نباید شخصاً در صحنۀ سنگسار حاضر شود؟ و آن صحنه دلخراش را از نزدیک مشاهده کند و چند سنگ نیز پرتاب کند تا واقعا درک و لمس کند که سنگسار انسان چیست؟

اگر وی آنجا حاضر شود می‌بیند که یک انسان که تا سینه در گودال دفن شده با بمباران سنگها چه شکنجه‌های جان‌کاه و عذاب‌های دردناک می‌کشد، چگونه ساعتها میان مرگ و زندگی بر اثر ضربات سنگ‌ها از این طرف به آن طرف می‌افتد و چون یک حیوان تیر خورده زوزه می‌کشد، چگونه بر همۀ آنان که به او سنگ می‌زنند لعنت می‌فرستد و چگونه در آن لحظات جهنمی رابطه‌اش را با خدایش که اینک خدای انتقام شده قطع می‌کند و به آن خدا دشنام می‌دهد و بالاخره چگونه انسانیت او در امواج خشم و نفرت حاضران به نام خدا درهم کوبیده شده و انکار می‌گردد و چگونه این امواج خشم و نفرت در جامعه پراکنده و نهادینه می‌شود و خشونت‌ها و قساوت‌های بیشتر پدید می‌آورد.

اگر فقیه همه این‌ها را ببیند و باز هم فتوای سنگسار دهد معنای آن فتوا چه خواهد بود؟ معنای آن فتوا این خواهد بود که خدا می‌گوید این شکنجه‌ها و عذابها را به نام من ادامه دهید و انسانیت این انسان را به نام من در هم بکوبید و له کنید تا خداوندی من لکه‌دار نشود!:w58::w58:

روايت از معصوم ميگويد :

اينچنان عذاب جهنم دردناك ووحشتناك است كه اگر سنگ آتشين بسياركوچك از جهنم به دنيا اورده شود هيچ موجود زنده اي بر روي زمين نخواهد ماند

در ضمن هم پيامبر وهم حضرت علي دست دزد قطع كردند وهرگز كوتاه نمي امدند

لینک به دیدگاه
کشتن بریدن تکه تکه کردن اونم این همه با اداب وحشیانه منو یاد فیلم اره میندازه...

یه عمر مجبور بودم خودمو دینمو خدای دینمو توجیه کنم.. عقل و احساسم میگفت این اونی نیست که من باش حرف میزنم اونی نیست که تو این ایات و احادیث توصیفش کردن.. موندم میون باورم اینگار که لای چرخ دنده بودم..

اوموقع میگفتم باید ادامه ایات خوند میگفتم خوب حتما شارع حاکم اینارو هم که گفته باید حکم اجرا کنن کلی اصول داره که اونم فقط میشه خدا و اینا کار خداس نه بنده خدا...

 

اما الان میگم تا کی ندیدن نه این دین کامل بی عیب نه این کتاب

كشتن براي كسانيكه نمي خواهند مردم در راحتي وتكامل ورفاه زندگي كنند ........

همچون بوش وصدام و.و.و. است

فساد وفحشاء اگر با نصيحت وتذكر وازدواج و.و.و حل نشود بايد با خشونت مقدس خاتمه يابد

لینک به دیدگاه
روايت از معصوم ميگويد :

اينچنان عذاب جهنم دردناك ووحشتناك است كه اگر سنگ آتشين بسياركوچك از جهنم به دنيا اورده شود هيچ موجود زنده اي بر روي زمين نخواهد ماند

در ضمن هم پيامبر وهم حضرت علي دست دزد قطع كردند وهرگز كوتاه نمي امدند

 

به قول شما روایت از معصوم کدوم معصوم؟؟.....

علی قطع میکرد؟؟؟؟؟

پیامبر قطع میکرد؟؟؟؟؟

سند بیاور.........

اگر سر سوزنـــــــی از رفتار علی (ع) پیامبر(ص) تو کســـــــی از این مردمان سراغ داشتی ما را هم خبر کن چرا ما می‌خواهیم فقط در خشونت‌ها الگوی جهان اسلام شویم؟ چرا برای یکبار هم که شده الگوی حفظ کرامت و شرافت انسان نمی‌شویم؟ اگر روزی حکومت ایران اعلام کند که هر آنچه نام ظاهری آن مجازات مجرم ولی حقیقت آن شکنجه شنیع انسان است از قوانین جزائی ایران حذف شد، آن روز جمهوری اسلامی ایران از این نظر، الگوی انسانیت خواهد شد. اگر حکومت ما معتقد است که سنگسار انسان مجازات است و نه شکنجه پس چرا این همه در اجرای این مجازات مخفی کاری می‌کند و آن را از چشم جهانیان می‌پوشاند و اگر دیگران چنین صحنه‌هائی را از تلویزیون پخش کنند این کار را توطئه استکبار جهانی می‌نامد؟!

  • Like 5
لینک به دیدگاه
سوزن توام گیر کرده هاااااااااااااا!!!!!

هی این جمله رو تکرار میکنه!!!!!!:w00:

ای بابا!!!

ببخشيداين جمله منحرف كه گفته شد ؛ متاسفانه حتي يكنفر از كاربران محترم از جمله شما ؛ آن را محكوم نكرديد .........چرا؟

مگر شماها مسلمان نيستيد ؟

مگر غيرت ديني حكم نمي كند كه اعتراض كنيم و.و.و

لینک به دیدگاه
ببخشيداين جمله منحرف كه گفته شد ؛ متاسفانه حتي يكنفر از كاربران محترم از جمله شما ؛ آن را محكوم نكرديد .........چرا؟

مگر شماها مسلمان نيستيد ؟

مگر غيرت ديني حكم نمي كند كه اعتراض كنيم و.و.و

اول اینکه این همه چیز های منحرف تو این جامعه ی ما زیاد هست چرا شما اونا رو نمیبینی؟؟؟؟

دوما!!!دلم نخواست محکوم کنم

سوما!!!کسی به خاطر یه جمله نمیتونه در مورد بقیه قضاوت کنه

چهارما!!! مسلمونم و اعتقادات خودمو دارم و عقایدمو تو سر اینو اون نمیزنم

پنجما!!! شما که خیلی معتقدی و دین داری یه بار امر به معروفت رو کردی بسه دیگه ادامش نده چون داری به جای امر به معروف توهین میکنی!!!!

شب همگی خوش بچه ها!!!

  • Like 5
لینک به دیدگاه

×
×
  • اضافه کردن...