spow 44202 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 سلام دوستان عزیز:icon_gol: گاهی درقبال پاسخهایی که به سوالات ما داده میشه انگشت به دهان میمونیم...باور نمیکنیم چیزی به این سادگی جوابی چنان غامض داشته باشد به هرحال استنتاج جواب وجوابگو باید همیشه فکورانه وبا تامل همراه باشه یک خانم معلم ریاضی به یک پسر هفت ساله ریاضی یاد میداد. یک روز ازش پرسید: اگر من بهت یک سیب و یک سیب و یکی بیشتر سیب بدهم تو چند تا سیب خواهی داشت؟ پسر بعد از چند ثانیه با اطمینان گفت: 4 تا! معلم نگران شده انتظار یک جواب صحیح آسان رو داشت (3). او نا امید شده بود. او فکر کرد "شاید بچه خوب گوش نکرده است" تکرار کرد: خوب گوش کن، خیلی ساده است تو میتونی جواب صحیح بدهی اگر به دقت گوش کنی. اگر من به تو یک سیب و یک سیب دیگه و یکی بیشتر سیب بدهم تو چند تا سیب خواهی داشت؟ پسر که در قیافه معلمش نومیدی میدید دوباره شروع کرد به حساب کردن با انگشتانش در حالیکه او دنبال جوابی بود که معلمش رو خوشحال کند تلاش او برای یافتن جواب صحیح نبود تلاشش برای یافتن جوابی بود که معلمش را خوشحال کند. برای همین با تامل پاسخ داد "4"..... نومیدی در صورت معلم باقی ماند. به یادش اومد که پسر توت فرنگی رو دوست دارد. او فکر کرد شاید پسرک سیب رو دوست ندارد و برای همین نمیتونه تمرکز داشته باشه. در این موقع او با هیجان فوق العاده و چشمهای برقزده پرسید: اگر من به تو یک توت فرنگی و یکی دیگه و یکی بیشتر توت فرنگی بدهم تو چند تا توت فرنگی خواهی داشت؟ معلم خوشحال بنظر میرسید و پسرک با انگشتانش دوباره حساب کرد. و پسر با تامل جواب داد "3"؟ حالا خانم معلم تبسم پیروزمندانه داشت. برای نزدیک شدن به موفقیتش او خواست به خودش تبریک بگه ولی یه چیزی مونده بود او دوباره از پسر پرسید: اگر من به تو یک سیب و یک سیب دیگه و یکی دیگه بیشتر سیب بدهم تو چند تا سیب خواهی داشت؟ پسرک فوری جواب داد "4"!!! خانم معلم مبهوت شده بود و با صدای گرفته و خشمگین پرسید چطور ؟ آخه چطور؟ پسرک با صدای پایین و با تامل پاسخ داد "برای اینکه من قبلا یک سیب در کیفم داشتم" نتیجه : اگر کسی جواب غیر قابل انتظاری به سوال ما داد ضرورتا آن اشتباه نیست شاید یه بُعدی از آن را ابدا نفهمیدیم. 19
Ehsan 112349 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 حالا اگه یکی به من 1 رای + 1 رای + 1 رای بده، چه جوری میشه 63 درصد !!!! آدم باید انتظار روی دادن هر پدیده ای رو داشته باشه....... 20
spow 44202 مالک ارسال شده در 1 اسفند، 2010 حالا اگه یکی به من 1 رای + 1 رای + 1 رای بده، چه جوری میشه 63 درصد !!!! آدم باید انتظار روی دادن هر پدیده ای رو داشته باشه....... اگر کسی جواب غیر قابل انتظاری به سوال ما داد ضرورتا آن اشتباه نیست شاید یه بُعدی از آن را ابدا نفهمیدیم. :w00::ws28: 7
غایب 4790 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 اگر کسی جواب غیر قابل انتظاری به سوال ما داد ضرورتا آن اشتباه نیست شاید یه بُعدی از آن را ابدا نفهمیدیم.:w00::ws28: ذهن essı فراتر از ذهن انسانهای این دنیاست. یک اعجوبه تمام عیار و قابل تحسین. 5
zzahra 4752 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 حالا اگه یکی به من 1 رای + 1 رای + 1 رای بده، چه جوری میشه 63 درصد !!!! آدم باید انتظار روی دادن هر پدیده ای رو داشته باشه....... ای ولللل خیلی باحال گفتی اسی!! 4
vahid321 2013 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 داستان جالبی بود... اتفاقا بعضی اوقات مفاهیم عمیق و ژرف هم در ظاهر و نگاه اول مسخره و ابتدایی به نظرمیرسند 2
Avenger 19334 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 حالا اگه یکی به من 1 رای + 1 رای + 1 رای بده، چه جوری میشه 63 درصد !!!! آدم باید انتظار روی دادن هر پدیده ای رو داشته باشه....... درکل دادن بده مواظب باشید چی میدید چی بدست میارید 3
spow 44202 مالک ارسال شده در 1 اسفند، 2010 http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?t=37087 اینجا اخرین بروزرسانی حساب وجمع وتفریق انجام میشه:w00:
ayhan 2309 ارسال شده در 1 اسفند، 2010 حالا اگه یکی به من 1 رای + 1 رای + 1 رای بده، چه جوری میشه 63 درصد !!!! آدم باید انتظار روی دادن هر پدیده ای رو داشته باشه....... سلام اسی......هنوز با پست هات احوالمان را شاد می گردانی............... 1
Ehsan 112349 ارسال شده در 2 اسفند، 2010 سلام اسی......هنوز با پست هات احوالمان را شاد می گردانی............... با این حرفت احساس پیری و فسیلی به هم دست داد........ 1
آریوبرزن 13988 ارسال شده در 2 اسفند، 2010 حالا اگه یکی به من 1 رای + 1 رای + 1 رای بده، چه جوری میشه 63 درصد !!!! آدم باید انتظار روی دادن هر پدیده ای رو داشته باشه....... ببین خوب متن رو نخوندی اگرنه جواب سوالت رو میفهمیدی.... پسر چی گفت ؟ "برای اینکه من قبلا یک سیب در کیفم داشتم" خوب حالا تو هم احتمالا... 62.99999 درصد قبلا تو کیفت داشتی که با این سه تا میشه 63 درصد 2
Ehsan 112349 ارسال شده در 3 اسفند، 2010 ببین خوب متن رو نخوندی اگرنه جواب سوالت رو میفهمیدی.... خوب حالا تو هم احتمالا... 62.99999 درصد قبلا تو کیفت داشتی که با این سه تا میشه 63 درصد چه جوری جمع و تفریق کردی !!!!!!!!! که 62.99999999 درصد + 3 رای = 63 درصد !!!!!!!!!! 1
spow 44202 مالک ارسال شده در 3 اسفند، 2010 چه جوری جمع و تفریق کردی !!!!!!!!! که 62.99999999 درصد + 3 رای = 63 درصد !!!!!!!!!! 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری