رفتن به مطلب

چپ دست ها بيشتر عصباني مي شوند


ارسال های توصیه شده

براي كساني كه چپ دست هستند، زندگي ممكن است موضوعات خسته كننده و آزار دهنده بسياري داشته باشد مثل اينكه همه ابزار و كارهاي روزانه براي راست دست ها طراحي و تعيين شده اند.

 

سلامت نيوز: يك پژوهش جديد نشان داده است كه چپ دست ها بيشتر عصباني مي شوند.

 

به گزارش ايسنا، براي كساني كه چپ دست هستند، زندگي ممكن است موضوعات خسته كننده و آزار دهنده بسياري داشته باشد مثل اينكه همه ابزار و كارهاي روزانه براي راست دست ها طراحي و تعيين شده اند.

 

به گفته محققان، بنابراين شايد حاصل مواجهه با اين بد بياري ها و ناملايمات اين است كه چپ دست ها به طور متوسط عصباني تر هستند.

 

پژوهش جديد به سرپرستي روت پروپير، پروفسور روانشناسي در كالج مري ماك ماساچوست، حاكيست: در افراد چپ دست دو نيمكره مغز بيشتر با هم در ارتباط هستند بنابراين بيشتر بين بخش هايي از مغز كه احساسات منفي را توليد مي كنند، تعامل وجود دارد.

 

به گزارش روزنامه ديلي ميل، تمام ابزار و وسايل كار روزانه از دربازكن ها گرفته تا ابزار باغباني، چاقوها و قيچي ها همگي بدون در نظر گرفتن افراد چپ دست طراحي شده اند. حتي برخي مواقع اين افراد به خاطر چپ دست بودن ترس از انگشت نما شدن دارند و خجالتي و ناراحت مي شوند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...