*mishi* 11920 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 آبان، ۱۳۸۹ نوعی دیگر از جنگ اما بدون توپ و تانک و خونریزی ولی بسیار شدید بر اساس خلاقیت، هوش با جنبه هایی از شوخی و بامزه گی در میان شرکت های بزرگ در جریان است. این جنگ، جنگ تبلیغاتی نام دارد که در این نوشته به نمونه هایی از آن اشاره خواهم کرد: 1. نیکون در برابر لومیکس شرکت تولیدی دوربین های عکاسی دیجیتالی "نیکون" (Nikon تلفظ صحیح: نایکان) در تبلیغ محصول جدید خود با امکان تشخیص چهره به صورت خودکار، از این تبلیغ استفاده کرده است: " نیکون - تمرکز بر چهره" مهم نیست چهره ی ارواح باشد یا انسان، اسکلت، یا آدم های فضول... نیکون همه را تشخیص می دهد. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام لومیکس(Lumix)، رقیب نیکون، برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام زیر را با این موضوع منتشر کرده است: لومیکس صورت هایی را که هنوز به دنیا نیامده اند را هم تشخیص می دهد! برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام . کوکا کولا در برابر پپسی: این دو غول تولید کننده ی نوشیدنی های بدون الکل، همیشه در حال رقابت و جنگ تبلیغاتی بر علیه یکدیگر بوده اند. گاهی این تقابل به مسخره کردن شرکت و محصولات دیگری هم کشیده شده است. پپسی: کوکاکولا طبقه دوم این ساختمان را برای دفتر برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام و فروش محصولات خود خریده است و در مقابل آن تابلویی با عبارت: " کوکاکولا، در طبقه دوم" را برای راهنمایی مراجعه کنندگان نصب کرده است. چند روز بعد، پپسی، تابلویی را در کنار تابلوی کوکاکولا نصب می کند با این عنوان: " پپسی، همه جا " ! برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام حتی طوفان و برف هم نمی تواند مانع از خریدن پپسی توسط مردم شود! برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام به نظر می آید که نی هم دلش نمی خواهد وارد قوطی کوکاکولا شود! برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام کوکاکولا: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام راننده پپسی در حال نوشیدن کوکاکولا است! برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام . بی ام و در برابر آئوودی در برابر سوبارو: این یکی یک جنگ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام کلاسیک و خیلی جالب است. بی ام و جنگ را شروع می کند: در پوستر زیر نوشته است: تبریک به آئوودی بخاطر بردن عنوان اتومبیل سال 2006 آفریقای جنوبی، از طرف برنده عنوان اتوموبیل سال 2006 جهان! برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام آئوودی پاسخ می دهد: تبریک به بی ام و بخاطر بردن عنوان اتوموبیل سال 2006 جهان از طرف برنده 6 دور متوالی مسابقات اتوموبیلرانی 24 ساعته "لو مان" از سال 2000 تا 2006 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام سوبارو هم برای اینکه چیزی گفته باشد: آفرین به آئوودی و بی او و برای برنده شدن در مسابقات زیبایی، از طرف برنده بین المللی موتور سال 2006! برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 7 لینک به دیدگاه
محمــد 4415 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 آبان، ۱۳۸۹ مطلب جالبی بود من بیشتر از جنگ بین دو غول نوشابه سازی خوشم میاد اونم به خاطر رشته تحصیلیم 2 لینک به دیدگاه
Ehsan 112346 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 آبان، ۱۳۸۹ راننده پپسی در حال نوشیدن کوکاکولا است! برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام واسه من این همه از همه جالتر بود. ایرانی جنس چینی را بیشتر از جنس ایرانی،میپسندد. 3 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده