*mishi* 11920 ارسال شده در 10 بهمن، 2010 آخرین نیوز: هیچ زنی در دنیا روسپی به دنیا نمی آید. همه آدمها سالم هستند. این شرایط خانواده و اجتماع است که از یک زن، روسپی می سازد. اگر قرار باشد کسی را محکوم کنیم باید جامعه را به عنوان علت اصلی این معلول محکوم کنیم. به گزارش سیماب اما پرسش من اینجاست چرا همیشه با زنان خیابانی برخورد می شود؟ چرا با مردانی که علت اصلی این مسأله هستند که یک زن خیابانی می شود؛ برخورد نمی شود؟ مردانی هستند که با عناوینی با زنانی ارتباط برقرار می کنند و بعد از مدتی او را در جامعه رها می نمایند. معلوم است چنین زنی وقتی هیچ راهی برایش باقی نمی ماند، روسپی می شود. چند سال پیش در خبرها داشتیم که سن روسپیگری به زیر ۱۳ سال رسیده است. مطمئن باشید کسی که در چنین سنی چنین عملی را انجام می دهد، به خاطر این است که غذا ندارد بخورد و یا کاری ندارد. یک نفر پیدا می شود به او محبت می کند و از همین محبت سوء استفاده می کند و این زن خیابانی می شود. در تمام دنیا دولت از این زنان حمایت می کند، نه اینکه یک سازمانی بیاید و ماهی ۳۰ هزار تومان به آنان بدهد. اگر دولت هزینه زندگی را حداقل ۳۰۰ هزار تومان اعلام می کند باید همانقدر از آنان حمایت کند. از دیگر سو کسی به بچه های این زنان توجهی ندارد. بچه های این زنان هم محکوم هستند در حالی که هیچ گناهی ندارند. آنها هم به دلیل مشکلات خانوادگی و اقتصادی به راه های خلاف کشیده می شوند و هر فرد مجرم می تواند ۳ نفر دیگر را نیز مجرم کند و دولت به ازای هر زندانی در هر ماه ۶۰۰ هزار تومان هزینه می کند، چرا با همین رقم این زنان را حمایت نمی کند تا فرزندانشان افراد خلافکار آینده نباشند؟ زنان خیابانی برای گذران زندگی این کار را می کنند، پس دولت به جای دادن وام برای آنکه آمار ازدواج رابالا ببرد، کار ایجاد کند. اگر کار ایجاد شود زنهای خیابانی کم می شوند،چنین زنی اگر حتی یک بار به زندان برود، برایش سوء سابقه درست می شود، بنابراین حتی نمی تواند در جایی هم استخدام شود، به طور مادام العمر محکوم است هم خودش و هم فرزندانش. در نظر بگیرید اگر شما قرار باشد برای پسرتان عروسی انتخاب کنید، اگر بشنوید روزگاری مادر این دختر روسپی بوده است، او را برای پسرتان انتخاب می کنید؟ یا اگر دختری پدرش معتاد باشد، او را به عروسی انتخاب می کنید؟ پس ببینید که فرزندان آنها هم بدون اینکه بخواهند، محکوم می شوند و ناخودآگاه به سمت خلاف کشیده می شوند؛ چون جامعه آنان را نمی پذیرد. در جامعه ما همیشه زن خیابانی محکوم است اما وجود مردهایی که این تقاضا را دارند، چنین زنانی را به وجود می آورد. برای خشکاندن ریشه زنان خیابانی، باید مردانی را که متقاضی آنها هستند، دستگیر کنند. چطور یک پلیس پشت یک خیابان یک طرفه می ایستد تا خلافکاران را دستگیر کند، اما نمی تواند با این مردها برخورد کند؟ دولت می تواند با ایجاد کار برای چنین زنانی و تقبل برخی از هزینه های زندگی و نیز برخورد با مردانی که متقاضی چنین زنانی هستند، قدری این مسأله را در جامعه کمرنگ تر کند. 10
baybak 4434 ارسال شده در 10 بهمن، 2010 خوب زنان هم مردان رو اغفال می کنند ؟ این حرف تو یکطرفه هستش ؟ این یه مشکل فرهنگیه و هم به مرد و هم به زن ربط داره ...اگه کسی از گرسنگی بره روسپی گره کنه ..تقصیر مرد نیست مقصر جامعه هستش که چرا تو اون جامعه کار نیست بره اون خانوم کار کنه و یا سرپناه نداره تا بره روسپیگری؟ 3
*mishi* 11920 مالک ارسال شده در 10 بهمن، 2010 خوب زنان هم مردان رو اغفال می کنند ؟ این حرف تو یکطرفه هستش ؟این یه مشکل فرهنگیه و هم به مرد و هم به زن ربط داره ...اگه کسی از گرسنگی بره روسپی گره کنه ..تقصیر مرد نیست مقصر جامعه هستش که چرا تو اون جامعه کار نیست بره اون خانوم کار کنه و یا سرپناه نداره تا بره روسپیگری؟ خب درسته وقتي جامعه پاشو كنار ميكشه و حداقل كاري هم نميكنه پس نبايد زنو مجازات كنه.
Ehsan 112349 ارسال شده در 10 بهمن، 2010 مردان هوسباز مقصرند یا زنان روسپی؟ هیچکدام مقصر اصلی نیستند. مقصر اصلی حکومت فاسد و حاکم استعمارگر و استحمار کننده است. چه در شرق و چه در غرب،یک عده یاد گرفتند،چکار کنند تا ذهن جوانان را از مسائل اساسی،دور کنند. 11
*mishi* 11920 مالک ارسال شده در 10 بهمن، 2010 یعنی زن هوسران نداریم و فقط مردان هوسران هستند داريم ولي درصدش خيلي و بي اندازه كمه اما اگه يكي به اين سمت رو ميكنه علت اصليش ميتونه يه چيز ديگه باشه اما مرد..................:w00: 3
spow 44202 ارسال شده در 10 بهمن، 2010 این مسئله قطعیت نمیتونه داشته باشه شما میتونید بگید من کاملا رفتارم تابع یک نوع احساس هست؟ خیلی از پارامترها دراین مسئله دخیل هستند درایران شاید نااگاهی ودرخارج از ایران تجارت با سودبالا 6
mjh 243 ارسال شده در 10 بهمن، 2010 داريم ولي درصدش خيلي و بي اندازه كمه اما اگه يكي به اين سمت رو ميكنه علت اصليش ميتونه يه چيز ديگه باشه اما مرد..................:w00: شما اول صداتو بیار پایین و به اعصابت مسلط باش اگر کمه بازم میتونه به قول خودتون علتهای زیادی داشته باشه که یکی از اونا محدود تر بودن خانوما نسبت به اقایونه بعدشم این انحراف اخلاقی یک نوع بیماری هست که در اثر قرار گرفتن در شرایط خاص بوجود میاد و مختص آقایون یا خانومون نیست... چی گفتم اصلا بی خیال در کل چرا پای جامعه رو وسط می کشین مگه این جامعه رو منو شما و امثالهم تشکیل نمیده ؟ مردان از ان رو که بی پروا تر دست به این امور میزنند بیشتر تو چشمن در حالی که خانومها مرموزانه وزیر زیری این کار رو انجام میدن در ضمن فراموش نکنید در نقطه ی مقابل هوسبازی شهوت رانی یک مرد یه زن قرار داره پس نمیشه گفت که تعدادشون خیلی کمه:w00: 3
Avenger 19334 ارسال شده در 10 بهمن، 2010 همه روسپی گری ها بخاطر مردها نیست حتی همه روسپی گریها بخاطر فقر نیست شاید درصدی از این زنا بخاطر اغفال مردا به اون سو برن ولی این موضوع رو نمیشه به کل تعمیم داد اگه این طور بود چرا تو کشورای دیگه که رابطه بین زن مرد خیلی راحتر از ایرانه هم روسپی به وفور پیدا میشه مشکل ما بیشتر فرهنگیه اگه یه بار دختری با پسری رابطه داشت دلیلی نداره بخاطر تهدید از خونه فرار کنه و به دام ابتذال بیفته البته خیلی چیزای دیگه هم هست که تو این مورد دخیله 4
*mishi* 11920 مالک ارسال شده در 10 بهمن، 2010 همه روسپی گری ها بخاطر مردها نیست حتی همه روسپی گریها بخاطر فقر نیست شاید درصدی از این زنا بخاطر اغفال مردا به اون سو برن ولی این موضوع رو نمیشه به کل تعمیم داداگه این طور بود چرا تو کشورای دیگه که رابطه بین زن مرد خیلی راحتر از ایرانه هم روسپی به وفور پیدا میشه مشکل ما بیشتر فرهنگیه اگه یه بار دختری با پسری رابطه داشت دلیلی نداره بخاطر تهدید از خونه فرار کنه و به دام ابتذال بیفته البته خیلی چیزای دیگه هم هست که تو این مورد دخیله پس ميشه گفت بيشتر جو حاكم يا همون حكومت دخيله!! 1
NO_ONES 14 ارسال شده در 10 بهمن، 2010 داريم ولي درصدش خيلي و بي اندازه كمه اما اگه يكي به اين سمت رو ميكنه علت اصليش ميتونه يه چيز ديگه باشه اما مرد..................:w00: اشتباه میکنین شما اگه یکم با دید باز تو شهر بچرخید میبینید خیلی از دخترا هم بله!:icon_pf (34): والا من که امنیت ندارم تو شهر جلو دخترا برم 2
spow 44202 ارسال شده در 10 بهمن، 2010 پس ميشه گفت بيشتر جو حاكم يا همون حكومت دخيله!! چرا فقط حکومت رو مقصر بدونیم مگر حکومت تافته جدابافته این ملت هست همین اشنا وفامیل ودوست ودشمن من وتو همینا هیئت دولت وحاکمیت رو تشکیل میدن 2
masoume 5751 ارسال شده در 10 بهمن، 2010 به نظر من تا وقتی خواهانی نباشه ، کسی هم به عرضه نمی افته . 2
mjh 243 ارسال شده در 10 بهمن، 2010 پس ميشه گفت بيشتر جو حاكم يا همون حكومت دخيله!! یعنی چی چه ربطی داره اخه یعنی تو امریکا که این همه دم از ازادی میزنن روسپی وجود نداره؟/؟؟؟ آیا اونجا روسپی گری رو تقبیح نمیکنن؟ 1
*mishi* 11920 مالک ارسال شده در 10 بهمن، 2010 اشتباه میکنین شما اگه یکم با دید باز تو شهر بچرخید میبینید خیلی از دخترا هم بله!:icon_pf (34):والا من که امنیت ندارم تو شهر جلو دخترا برم دخترا هم بايد يه جوري پول مانتوهاشون جور بشه ديگه:w00:............ چرا فقط حکومت رو مقصر بدونیممگر حکومت تافته جدابافته این ملت هست همین اشنا وفامیل ودوست ودشمن من وتو همینا هیئت دولت وحاکمیت رو تشکیل میدن ببخشيد اونا خودشونو بهتر از من و تو ميدونن كه ميان بالا وگرنه الان من و تو جاشون بوديم! هركي ادعاي برتري داره بايد برترم باشه.
*mishi* 11920 مالک ارسال شده در 10 بهمن، 2010 یعنی چیچه ربطی داره اخه یعنی تو امریکا که این همه دم از ازادی میزنن روسپی وجود نداره؟/؟؟؟ آیا اونجا روسپی گری رو تقبیح نمیکنن؟ دوستمونم گفت اونجا بيشتر حرف تجارت! معمولا دولتم به دنبال سود بيشتر.
mjh 243 ارسال شده در 10 بهمن، 2010 دوستمونم گفت اونجا بيشتر حرف تجارت! معمولا دولتم به دنبال سود بيشتر. یعنی تو امریکا دولت امریکا این قدر فلک زدست که با تجارت زن میخوان کسب درامد بکنه؟:jawdrop: مسلما تو غرب دارن از زنها استفاده ی ابزاری برای تبلیغ کالا میکنن ولی قطعا هیچ دولتی نیست که بخواد با روسپی گری کسب درامد کنه.
spow 44202 ارسال شده در 10 بهمن، 2010 دخترا هم بايد يه جوري پول مانتوهاشون جور بشه ديگه:w00:............ ببخشيد اونا خودشونو بهتر از من و تو ميدونن كه ميان بالا وگرنه الان من و تو جاشون بوديم! هركي ادعاي برتري داره بايد برترم باشه. دوستمونم گفت اونجا بيشتر حرف تجارت! معمولا دولتم به دنبال سود بيشتر. اینا فقط نمونه تاثیرگذاربودن ولی تنها دلیلش نیستن گفتم که بیشتر این موضوع نسبیه وقطعیتی توش نیست لینک کردن یک معضل به یه عده خاص همیشه باعث میشه تا دلایل زیر فشارهای کم یا زیاد احساس گرایی گم وگوربشن
spow 44202 ارسال شده در 10 بهمن، 2010 یعنی تو امریکا دولت امریکا این قدر فلک زدست که با تجارت زن میخوان کسب درامد بکنه؟:jawdrop:مسلما تو غرب دارن از زنها استفاده ی ابزاری برای تبلیغ کالا میکنن ولی قطعا هیچ دولتی نیست که بخواد با روسپی گری کسب درامد کنه. موافقم ولی یه دولتی هست به اسم تایلند که از فاحشه ها مالیات میگیره ورسما شغل محسوب میشه اونجا 1
mjh 243 ارسال شده در 10 بهمن، 2010 موافقمولی یه دولتی هست به اسم تایلند که از فاحشه ها مالیات میگیره ورسما شغل محسوب میشه اونجا درسته ولی بنده خیلی کلی عرض کردم تا موضوع شفاف تر بشه راستی این تاپیک زده شده که مقصر اصلی شناخته بشه اینکه خیلی روشنه که هر کسی که از روی ارداده دست به کارهای منافی اخلاق بزنه مقصره و این در مورد هر دو جنس مردو زن صدق میکنه و به قول یکی دوستان نمیشه اون رو به یه جنس خاص تعمیم داد 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری