رفتن به مطلب

اثرات مخرب بیکاری و سر رفتن حوصله آدما


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

هیچی دیگه اثر مخربش اینه که من یه تاپیک از روی بیکاری بزنم:smiley (18):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

من بی نمک نیستم فقط بیکارم! :w00:

  • Like 5
ارسال شده در

سهلاااااااااااااام

به قول سمن

امین حاضررررررررررررررررررر

  • Like 1
ارسال شده در

کی گفته بی نمکی عزیزم؟...اینجا خیلیا بیکارن...الان کم کم اسپمرای قهار باشگاه میریزن تو تاپیکت اونوقت میبینی که اشکالی نداره...منم که خودت در جریانی چقدر بی کارم:icon_pf (34):

ارسال شده در

سلااااااااااااااام

سمن کوووووووووووووووووووش؟چرا نیس؟

ارسال شده در
کی گفته بی نمکی عزیزم؟...اینجا خیلیا بیکارن...الان کم کم اسپمرای قهار باشگاه میریزن تو تاپیکت اونوقت میبینی که اشکالی نداره...منم که خودت در جریانی چقدر بی کارم:icon_pf (34):

اسپم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال شده در
کی گفته بی نمکی عزیزم؟...اینجا خیلیا بیکارن...الان کم کم اسپمرای قهار باشگاه میریزن تو تاپیکت اونوقت میبینی که اشکالی نداره...منم که خودت در جریانی چقدر بی کارم:icon_pf (34):

میسی از حرف قشنگت :shad:

 

 

ببخش تشکرام تمومید:icon_redface::icon_gol:

ارسال شده در
سلااااااااااااااام

سمن کوووووووووووووووووووش؟چرا نیس؟

سمن رفته شوبل کنهههههههههههه

 

 

 

 

 

 

 

 

یه سفر فوریت خورد به تورش رفت ...

ارسال شده در
اسپم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظری درباره اثر مخربِ بیکاری و سر رفتن حوصله آدما نداری؟ :ws3:

ارسال شده در
سمن رفته شوبل کنهههههههههههه

 

 

 

 

 

 

 

 

یه سفر فوریت خورد به تورش رفت ...

واااااااااااااااای،خوش بگذره

ارسال شده در
نظری درباره اثر مخربِ بیکاری و سر رفتن حوصله آدما نداری؟ :ws3:

چرا

خیلی خوبه

فقط وقتشو بیشتر کنن

ارسال شده در

واسه گپ های دوستانه برین تو قهوه خونه سمندون یه یادی هم از سمن بکنین:

 

قهوه خونه ی سمندون

ارسال شده در
چرا

خیلی خوبه

فقط وقتشو بیشتر کنن

:ws28:

ارسال شده در
واسه گپ های دوستانه برین تو قهوه خونه سمندون یه یادی هم از سمن بکنین:

 

قهوه خونه ی سمندون

اگه بریم این تاپیکو چیکار میکنی؟

ارسال شده در
اسپم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیدونم:w58: منم نمیبینمش!:ws3:

ارسال شده در

:putertired:

ارسال شده در
واسه گپ های دوستانه برین تو قهوه خونه سمندون یه یادی هم از سمن بکنین:

 

قهوه خونه ی سمندون

الان میخواستم بگم آقای مدیر میاد میگه برید قهوه خونه اینجا سر کوچه واینستینا...گفتم شاید از دستش در بره نبینه!:ws3:

ارسال شده در

میخوام تاپیک رو قفل کنم. واسه همین گفتم برین اونجا :ws3:

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...