Atre Baroon 19624 ارسال شده در 9 بهمن، 2010 هیچی دیگه اثر مخربش اینه که من یه تاپیک از روی بیکاری بزنم:smiley (18): من بی نمک نیستم فقط بیکارم! :w00: 5
ooraman 22216 ارسال شده در 9 بهمن، 2010 کی گفته بی نمکی عزیزم؟...اینجا خیلیا بیکارن...الان کم کم اسپمرای قهار باشگاه میریزن تو تاپیکت اونوقت میبینی که اشکالی نداره...منم که خودت در جریانی چقدر بی کارم:icon_pf (34):
Atre Baroon 19624 مالک ارسال شده در 9 بهمن، 2010 سلااااااااااااااام سمن کوووووووووووووووووووش؟چرا نیس؟
am in 25041 ارسال شده در 9 بهمن، 2010 کی گفته بی نمکی عزیزم؟...اینجا خیلیا بیکارن...الان کم کم اسپمرای قهار باشگاه میریزن تو تاپیکت اونوقت میبینی که اشکالی نداره...منم که خودت در جریانی چقدر بی کارم:icon_pf (34): اسپم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Atre Baroon 19624 مالک ارسال شده در 9 بهمن، 2010 کی گفته بی نمکی عزیزم؟...اینجا خیلیا بیکارن...الان کم کم اسپمرای قهار باشگاه میریزن تو تاپیکت اونوقت میبینی که اشکالی نداره...منم که خودت در جریانی چقدر بی کارم:icon_pf (34): میسی از حرف قشنگت :shad: ببخش تشکرام تمومید
am in 25041 ارسال شده در 9 بهمن، 2010 سلااااااااااااااامسمن کوووووووووووووووووووش؟چرا نیس؟ سمن رفته شوبل کنهههههههههههه یه سفر فوریت خورد به تورش رفت ...
Atre Baroon 19624 مالک ارسال شده در 9 بهمن، 2010 اسپم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نظری درباره اثر مخربِ بیکاری و سر رفتن حوصله آدما نداری؟
Atre Baroon 19624 مالک ارسال شده در 9 بهمن، 2010 سمن رفته شوبل کنهههههههههههه یه سفر فوریت خورد به تورش رفت ... واااااااااااااااای،خوش بگذره
am in 25041 ارسال شده در 9 بهمن، 2010 نظری درباره اثر مخربِ بیکاری و سر رفتن حوصله آدما نداری؟ چرا خیلی خوبه فقط وقتشو بیشتر کنن
Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 9 بهمن، 2010 واسه گپ های دوستانه برین تو قهوه خونه سمندون یه یادی هم از سمن بکنین: قهوه خونه ی سمندون
Atre Baroon 19624 مالک ارسال شده در 9 بهمن، 2010 واسه گپ های دوستانه برین تو قهوه خونه سمندون یه یادی هم از سمن بکنین: قهوه خونه ی سمندون اگه بریم این تاپیکو چیکار میکنی؟
ooraman 22216 ارسال شده در 9 بهمن، 2010 واسه گپ های دوستانه برین تو قهوه خونه سمندون یه یادی هم از سمن بکنین: قهوه خونه ی سمندون الان میخواستم بگم آقای مدیر میاد میگه برید قهوه خونه اینجا سر کوچه واینستینا...گفتم شاید از دستش در بره نبینه!
ارسال های توصیه شده