رفتن به مطلب

Wi-Fiمحبوب‌ترین سرویس در نسل جدید گوشی‌های هوشمند است


Fahim

ارسال های توصیه شده

Wi-Fiمحبوب‌ترین سرویس در نسل جدید گوشی‌های هوشمند است

mobile-social-networking-273x300.jpg

 

ICTna.ir - بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی شرکت مشاوره‌ای بین‌المللی Ovum، بسیاری از اپراتورهای مخابراتی هنوز خدمات Wi-Fi را در لیست سرویس‌های خود قرار نداده‌اند و این در حالی است که روز به‌روز بر محبوبیت این سرویس بین کاربران افزایش میابد و آن‌ها با تمایل بیشتری سراغ خدمات Wi-Fi در گوشی‌های هوشمند خود می‌روند.

 

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این شرکت به دنبال جمع‌آوری اطلاعات فراوان و ادغام آن با اطلاعات به‌دست آمده از شرکت DeviceMine، هفتادوهفت گوشی هوشمند ساخت شرکت‌های بزرگ را مورد بررسی و مطالعه قرار داد.

 

از بین این گوشی‌ها، 59 مورد حاوی گیرنده ماهواره‌ای GPS بود و 49 مورد همراه با سیستم پشتیبانی از شبکه بی‌سیم Wi-Fi در اختیار کاربران قرار می‌گرفت. این اعداد و ارقام نشان می‌دهند که فناوری‌های یاد شده هم‌اکنون به بخش جدایی‌ ناپذیر گوشی‌های هوشمند تبدیل شده‌اند و تقریبا تمام گوشی‌های هوشمند جدید همراه با این فناوری در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

 

"تیم رینودن" یکی از کارشناسان شرکت Ovum در این خصوص توضیح داد: «برخی اپراتورها هنوز خدمات Wi-Fi را به مشترکان خود ارایه نمی‌دهند. اما افزایش علاقمندی کاربران و پشتیبانی گوشی‌های هوشمند از این فناوری باعث خواهد شد تا در آینده شاهد گستردگی ارایه این سرویس در جهان باشیم».

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...