Field Marshal Mis@m 259 ارسال شده در 3 بهمن، 2010 پژوهشگران انگليسي علت آنكه چرا زنان با دو دست و مردان با يك دست رانندگي ميكنند را دريافتند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از پايگاه خبري نيوكرالا، دراين پژوهش آمده است ،اغلب مردان حين رانندگي خودرويشان را به عنوان بخشي از خود دانسته و هنگام رانندگي راحت هستند ،اما زنان خودرو را بخشي جدا تلقي كرده و بنابراين فرمان را محكم و با دو دست ميگيرند. به گفته مدير اين پژوهش از دانشگاه Eeast London انگليس، چگونگي صحبت مردان و زنان درباره خودرويشان نشانگر ميزان راحتي آنها حين رانندگي است به طوريكه مردان وسيله نقليه شان را جزو خود مي دانند،اما زنان اينگونه فكر نميكنند ، مردان همچنين فكر ميكنند كه با خودرويشان شناسايي مي شوند و به اين ترتيب آنها خودرو را به خود نسبت ميدهند
ارسالهای توصیه شده