spow 44202 ارسال شده در 29 دی، 2010 معادله زیر رو حل کنید اونهایی که ریاضی رو تکماده میکردن لطفآ اصلآ به این مسئله کاری نداشته باشن بیخیال بشین بره پی کارش خداییش ظرف سه دقیقه حلش کردم ببینم چندمرده یا چندزنه حلاجید Hello, Try to solve this puzzle. People with an IQ over 120 are able to figure it out ... Keep your brain active and think about it: if 2 + 3 = 10 7 + 2 = 63 6 + 5 = 66 8 + 4 = 96 Then: 9 + 7 = ???? 2
rezanassimi 9037 ارسال شده در 29 دی، 2010 خیلی ساده بود اولی رو با دومی جمع میکنی دوباره در اولی ضرب میکنی در کمتر از 10 ثانیه :icon_pf (44): 1
spow 44202 سازنده ارسال شده در 29 دی، 2010 ایول داش رضا خب من اولی رو به توان دو میرسوندم بعد با حاصلضرب دوتاییشون جمع میبستم همونه ولی یخورده درازش کردیم اقا خانم بفرما بیرون تاپیک تموم شد 2
spow 44202 سازنده ارسال شده در 29 دی، 2010 جایزه کو؟ من تشکر هم ندارم جایزم کجا بود اخه دادا راستش لینک سایت نود رو گذاشته بودن که من زدم وچیزی پیدا نکردم تا وارد اون پسوردی که میخواست بکنم به هرحال جالب وسرگرم کننده بود یه معمایی هست الان اگه خوابم نبره اونو مینویسم براتون اون دیگه واقعا حلش یخورده کارمیبره البته اگه ازقبل ندونی مسئله رو 1
rezanassimi 9037 ارسال شده در 29 دی، 2010 من تشکر هم ندارم جایزم کجا بود اخه داداراستش لینک سایت نود رو گذاشته بودن که من زدم وچیزی پیدا نکردم تا وارد اون پسوردی که میخواست بکنم به هرحال جالب وسرگرم کننده بود یه معمایی هست الان اگه خوابم نبره اونو مینویسم براتون اون دیگه واقعا حلش یخورده کارمیبره البته اگه ازقبل ندونی مسئله رو یعنی ساعت 2 نصفه شبم فکرت دور و ور معما میچرخه
spow 44202 سازنده ارسال شده در 29 دی، 2010 یعنی ساعت 2 نصفه شبم فکرت دور و ور معما میچرخه بعد دوسال مداوم شیفت دائم شب بودن وسه سال هم شیفت 24-48 بودن انتظار داری شب برات مفهوم خاص خودشو داشته باشه برباد رفتگانیم ای خواب مرادریاب 1
rezanassimi 9037 ارسال شده در 29 دی، 2010 اتفاقا امشب از اون شباییه که منم باید تا نزدیک صبح نقشه بکشم ولی جدا مخ آدم شبا کار نمیکنه که نمیکنه
spow 44202 سازنده ارسال شده در 29 دی، 2010 یک بابای پادشاهی بوده از اون اعلیحضرتای همایونی این بابا صدتا کیسه طلا داشته که تو هرکیسه صدتا سکه هم شکل وهم وزن وهم اندازه وجودداشته بعد یه روز یه بابای هفت خط قهاری پیدا میشه ویه کیسه قلابی به این شاه قصه ما میندازه یعنی از نظر شکل وقیافه واندازه تشخیص اصل وبدل غیرممکن بوده تنها تفاوتی که داشتن تو وزن اصل وبدل بوده یعنی وزن سکه های اصلی هرکدوم 10 گرم بود ولی وزن سکه های قلابی 9 گرم خب تا اینجای ماجرا که لا مسئلتا معما اینجاست که چطور با یکبار وفقط وفقط یکبار استفاده از ترازو میتونیم کیسه قلابی رو پیدا کنیم شما میتونید هربلایی دوست داشتین سرکیسه ها وسکه ها بیارین ولی استفاده از توزین فقط یکبار مجاز هست این شما واینم معمای شب! موفق باشیم
spow 44202 سازنده ارسال شده در 29 دی، 2010 اتفاقا امشب از اون شباییه که منم باید تا نزدیک صبح نقشه بکشم ولی جدا مخ آدم شبا کار نمیکنه که نمیکنه کمک لازم داری بفرست برات بکشم درخدمتیم داداش 1
spow 44202 سازنده ارسال شده در 29 دی، 2010 فقط یک بار اره جالبی معما به همینه یه مسئول خطی داشتیم تو کارخونه ای که قبلا کارمیکردیم خدای حکایت ومعما بود شبامون بی اون سحرنمیشد معمای خیلی جالبیه
afshin18 11176 ارسال شده در 29 دی، 2010 یک بابای پادشاهی بوده از اون اعلیحضرتای همایونیاین بابا صدتا کیسه طلا داشته که تو هرکیسه صدتا سکه هم شکل وهم وزن وهم اندازه وجودداشته بعد یه روز یه بابای هفت خط قهاری پیدا میشه ویه کیسه قلابی به این شاه قصه ما میندازه یعنی از نظر شکل وقیافه واندازه تشخیص اصل وبدل غیرممکن بوده تنها تفاوتی که داشتن تو وزن اصل وبدل بوده یعنی وزن سکه های اصلی هرکدوم 10 گرم بود ولی وزن سکه های قلابی 9 گرم خب تا اینجای ماجرا که لا مسئلتا معما اینجاست که چطور با یکبار وفقط وفقط یکبار استفاده از ترازو میتونیم کیسه قلابی رو پیدا کنیم شما میتونید هربلایی دوست داشتین سرکیسه ها وسکه ها بیارین ولی استفاده از توزین فقط یکبار مجاز هست این شما واینم معمای شب! موفق باشیم از بین 100 تا قلابی رو پیدا کنیم؟
rezanassimi 9037 ارسال شده در 29 دی، 2010 کمک لازم داری بفرست برات بکشمدرخدمتیم داداش خیلی گلی :gol cheshmak: آخ جون چقد اسپم زدیم امشب
rezanassimi 9037 ارسال شده در 29 دی، 2010 شاید بازی با کلمه ها باشه یعنی یکبار استفاده از ترازو معنیش یک بار وزن کردن نباشه مثلا سکه هارو بذاریم رو ترازو و همش جابجاشون کنیم
spow 44202 سازنده ارسال شده در 29 دی، 2010 از بین 100 تا قلابی رو پیدا کنیم؟ اره تمام سکه های فقط یه کیسه قلابی هستن اون کیسه رو هرجوری دوست داری پیدا کن ولی فقط یه بار میتونی وزن کنی خیلی گلی :gol cheshmak: آخ جون چقد اسپم زدیم امشب چاکریم داداش شرمنده تشکر ندارم:icon_gol:
spow 44202 سازنده ارسال شده در 29 دی، 2010 شاید بازی با کلمه ها باشهیعنی یکبار استفاده از ترازو معنیش یک بار وزن کردن نباشه مثلا سکه هارو بذاریم رو ترازو و همش جابجاشون کنیم نه اصلا بازی با کلمات نیست جابجا کردن میشه دوبار نمیشه اونجوری حالا یخورده درموردش فکرکن
afshin18 11176 ارسال شده در 29 دی، 2010 یک سکه برمی داریم با دندون فشار میدیم اگه خم شد تقلبیه اگه نشد اصله :دی اون ترازو نکته ی انحرافیه:دی راه حل دوم اینه که هر ادمی می تونه با دستش وزن کیسه ها رو مقایسه کنه :دی بازم ترازو انحرافیه:دی 1
rezanassimi 9037 ارسال شده در 29 دی، 2010 یک سکه برمی داریم با دندون فشار میدیم اگه خم شد تقلبیه اگه نشد اصله :دیاون ترازو نکته ی انحرافیه:دی راه حل دوم اینه که هر ادمی می تونه با دستش وزن کیسه ها رو مقایسه کنه :دی بازم ترازو انحرافیه:دی ای باهوش این همه چیز دان 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری