spow 44197 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 مهر، ۱۳۸۹ دانلود کتاب ماشین های الکتریکی چاپمن ویرایش چهارمElectric Machinery Fundamentals, 4 Ed Book دانلود کتاب 780 صفحه ای چاپمن با حجم 34 مگابایت کتاب ماشین های الکتریکی استفان چاپمن یکی از ارزنده ترین منابع ورفرنس ها درزمینه درس ماشین های الکتریکی میباشد کتاب مبانی ماشین های الکتریکی چاپمن را درادامه مطلب میتوانید دانلود کنید دانلود کتاب مبانی ماشین های الکتریکی چاپمن ویرایش چهارم McGraw-Hill Science/Engineering/Math | 2003 | ISBN: 0072465239 | 744 pages | PDF | 34,7 MB Electric Machinery Fundamentals continues to be a best-selling machinery text due to its accessible, student-friendly coverage of the important topics in the field. Chapman's clear writing persists in being one of the top features of the book. Although not a book on MATLAB, the use of MATLAB has been enhanced in the fourth edition. Chapman has also added some new applications, as well as many new problems have been added. Electric Machinery Fundamentals is also accompanied by a website the provides solutions for instructors, as well as source code, MATLAB tools, and links to important sites for students. دانلود password: http://www.noandishaan.com 19 لینک به دیدگاه
milad03 10 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 خرداد، ۱۳۹۳ passwordesh chie?? agha in passesh chie gsitohabol nemikone esme لینک به دیدگاه
Mrs20 11 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 خرداد، ۱۳۹۳ [h=1]پسورد[/h][h=1]www.spowpowerplant.blogfa.com[/h] 1 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 4 اسفند، ۱۳۹۳ passwordesh chiee:ws52: http://www.noandishaan.com 1 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 خرداد، ۱۳۹۴ اه چرا فارسیشو ندارین مگه جاییش نوشته بود کتاب فارسیِ؟؟ در ضمن از بخش کتب لاتین اومدین دانلود کردین اینم فصلهایی از کتاب چاپمن که فارسیِ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده