رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

دانلود کتاب ماشین های الکتریکی چاپمن ویرایش چهارمElectric Machinery Fundamentals, 4 Ed Book

دانلود کتاب 780 صفحه ای چاپمن با حجم 34 مگابایت

کتاب ماشین های الکتریکی استفان چاپمن یکی از ارزنده ترین منابع ورفرنس ها درزمینه درس ماشین های الکتریکی میباشد

کتاب مبانی ماشین های الکتریکی چاپمن را درادامه مطلب میتوانید دانلود کنید

دانلود کتاب مبانی ماشین های الکتریکی چاپمن ویرایش چهارم

McGraw-Hill Science/Engineering/Math | 2003 | ISBN: 0072465239 | 744 pages | PDF | 34,7 MB

Electric Machinery Fundamentals continues to be a best-selling machinery text due to its accessible, student-friendly coverage of the important topics in the field. Chapman's clear writing persists in being one of the top features of the book.

Although not a book on MATLAB, the use of MATLAB has been enhanced in the fourth edition. Chapman has also added some new applications, as well as many new problems have been added.

Electric Machinery Fundamentals is also accompanied by a website the provides solutions for instructors, as well as source code, MATLAB tools, and links to important sites for students.

 

دانلود

 

password: http://www.noandishaan.com

  • Like 19
  • 3 سال بعد...
ارسال شده در

passwordesh chie??

  • Like 2
  • 2 هفته بعد...
ارسال شده در

آقا مرسی دارید:ws3:

  • 5 ماه بعد...
ارسال شده در
passwordesh chie??

 

agha in passesh chie gsitohabol nemikone esme

ارسال شده در

[h=1]:ws49:پسورد[/h][h=1]www.spowpowerplant.blogfa.com[/h]

  • Like 1
  • 7 ماه بعد...
ارسال شده در

? پی دی اف فارسیش نیس؟

  • 4 هفته بعد...
ارسال شده در

passwordesh chiee:ws52:

  • Like 1
  • 3 ماه بعد...
ارسال شده در

اه چرا فارسیشو ندارین

ارسال شده در
اه چرا فارسیشو ندارین

 

مگه جاییش نوشته بود کتاب فارسیِ؟؟

 

در ضمن از بخش کتب لاتین اومدین دانلود کردین:banel_smiley_4:

 

اینم فصلهایی از کتاب چاپمن که فارسیِ

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 1
×
×
  • اضافه کردن...