رفتن به مطلب

برگزیدگان جشنواره تئاتر کودک همدان معرفی شدند


ارسال های توصیه شده

برگزیدگان جشنواره تئاتر کودک همدان معرفی شدند همدان - خبرگزاری مهر: هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر در همدان، در این مراسم که پیش از ظهر یکشنبه در مجتمع فرهنگی هنری ابن سینای شهر همدان برگزار شد، اهالی هنر و جمعی از مسئولان کشوری و استانی حضور داشتند.

دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در این آیین با بیان اینکه تئاتر کودک به زادگاه خود بازگشت، اظهار داشت: همدان پایه گذار تئاتر کودک بود.

مصطفی رحماندوست با بیان اینکه همدان قابلیت میزبانی این جشنواره را دارد، افزود: همدان در برگزاری شایسته این برنامه سنگ تمام گذاشت.

رحماندوست با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید به مقوله تئاتر بیشتر بها دهد، گفت: باید به هنر رفتاری توجه کرد.

در ادامه این مراسم برگزیدگان هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به شرح زیر معرفی شدند:

هیئت داوران بخش رادیو تئاتر در زمینه افکتور با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از محمدرضا قبادی فر از مرکز نمایش رادیو به خاطر مجموعه آثارش در بخش رادیو تئاتر جشنواره تقدیر کرد.

در بخش صدابردار نیز هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از علی حاجی نوروزی از مرکز نمایش رادیو به خاطر مجموعه آثارش در بخش رادیو تئاتر تقدیر کرد.

هیئت داوران بخش رادیو تئاتر در زمینه آهنگساز ضمن قدردانی از حمید رضا اسفندیار و مهدی قربانیان با نمایش"افسانه شهر قصه ها" و نادر گهرسودی با نمایش"میهمان" با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی محمد آزاد آهنگساز نمایش "صندوقچه رویا" از اصفهان را برگزیده معرفی کرد.

در بخش تهیه کنندگی نیز هیئت داوان با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به طور مشترک فرشاد آذرنیا از مرکز نمایش برای نمایش"افسانه شهر قصه ها" و آرین بیگ زاده از اصفهان برای نمایش "صندوقچه رویا" را برگزیده اعلام کرد.

در بخش بازیگری خانم ها و در بخش خردسال، هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به طور مشترک آیدا حبیبی، ستاره فلاح فرد، مرضیه صیاد برای نمایش" دوست وفادار" از مرکز نمایش رادیو و مریم امراللهی و ساجده خدامرادی برای نمایش گل های بهشت از یزد را برگزیده اعلام کرد.

در بخش بازیگری خانم ها و در بخش بزرگسالان هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به طور مشترک نگین خواحه نصیر برای نمایش"پروانه ها هم پرواز می خواهند" و راضیه موسیوند برای نمایش" افسانه شهر قصه ها" هر دو از مرکز نمایش رادیو را برگزیده اعلام کرد.

دربخش بازیگری آقایان هیئت داوران به اتفاق آراء بااهدای لوح تقدیر وجایزه نقدی پیمان قریب پناه بازیگر نمایش "افسانه شهر قصه ها" از مرکز نمایش رادیو را برگزیده اعلام کرد.

در بخش نویسندگی هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به طور مشترک علیرضا آقایی نویسنده نمایشنامه "میهمان" از ایلام و مریم فتحی نویسنده نمایشنامه "افسانه شهر قصه ها" از مرکز نمایش رادیو را برگزیده اعلام کرد.

هیئت داوران دربخش کارگردانی با اهدای لوح تقدیر وجایزه نقدی به طور مشترک علیرضا آقایی کارگردان نمایشنامه "میهمان" ازایلام و ساناز فلاح فرد کارگردان نمایش"دوست وفادار" از مرکز نمایش رادیو را با وجود ضعف های اجرایی در قالب رادیو تئاتر به طور قیاسی برگزیده اعلام کرد.

جایزه ویژه هیئت داوران این بخش نیز با توجه به تاثیر شایان، اعتنا و دقت در فعالیت های سالیان سال خانم" مریم نشیبا" با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به وی اعطا شد.

هفدهمین جشنواره تئاتر کودک در همدان به کار خود پایان داد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...