رفتن به مطلب

اهدای لوح و قلم زرین جشنواره فارابی به برترین برگزیده


ارسال های توصیه شده

اهدای لوح و قلم زرین جشنواره فارابی به برترین برگزیده خبرگزاری ایسکانیوز: رئیس دبیرخانه جشنواره بین المللی فارابی گفت: لوح و قلم زرین در چهارمین جشنواره بین المللی فارابی به برترین برگزیده جشنواره اهدا خواهد شد. 138907071845_IM_1926344469.jpg

به گزارش گروه فرهنگی هنری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، دکتر علی اکبر علیخانی رئیس دبیرخانه جشنواره بین المللی فارابی گفت: لوح و قلم زرین به فردی اهدا خواهد شد که بالاترین امتیاز جشنواره را کسب کرده باشد.

وی که با ستاد خبری جشنواره گفتگو می کرد، اظهارداشت: افراد حضور یافته در دوازده گروه جشنواره بین المللی فارابی درصورت کسب امتیاز 170 و بالاتر جزو نفرات اول محسوب می شوند ولی لوح و قلم زرین به فردی که در نفرات اول تمامی گروه ها بالاترین امتیاز را کسب کرده باشد تعلق دارد.

رئیس دبیر خانه جشنواره بین المللی فارابی تصریح کرد: ممکن است در برخی از گروههای حاضر در جشنواره به دلیل نرسیدن امتیازها به حد نصاب، نفر اول وجود نداشته باشد که در این صورت افراد نمی توانند کاندید کسب لوح و قلم زرین باشند.

چهارمین جشنواره بین المللی فارابی آبان ماه جاری در سالن اجلاس سران برگزار می شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...