Matin H-d 18147 ارسال شده در 26 آذر، 2010 ای فافا ما انقد از این استادا داشتیم که بیخیاله همه چی شدیم مثلا میشستیم تو کلاس اسم فامیل x o بازی میکردیم . چون هیچ کاریش نمیشه کرد بخوری پاته نخوریم پاته بزار یه خاطره بگم شاد شی تو همین اسم فامیلا بودیم که حرف خ بود تو حیونا همه مشخصا خرو مینویسن منم بلند داد زدم خررررررررررس که مثلا 20 امتیاز بگیرم که یدفعه استاد دید فقط میخندیدم اخر ترم شدم 7نیم:icon_pf (34): 2
sokut.n 1212 ارسال شده در 26 آذر، 2010 منتظر ورود استادای جدید دیگه هم باشید و فردا کلاس درسی دیگر! البته استاد خیلی خوبی بودن که با انقد مثال تدریس میکردن! بهتر یاد میگیرید خب
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری