رفتن به مطلب

کشورتو چقدر دوست داری؟


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

بدون هیچ احساسی شدن وهیچ گونه حزب گرایی و سلیقه گرایی و حاشیه بگو کشور تو (ایران)رو دوست داری چقدر؟

epa1v2j63qswd1o52.jpeg

  • Like 4
ارسال شده در

بدون هیچ احساسی شدن وهیچ گونه حزب گرایی و سلیقه گرایی و حاشیه بگو کشور تو (ایران)رو دوست داری چقدر؟

epa1v2j63qswd1o52.jpeg

هیچی

چیشو باید دوست داشته باشم؟

 

فنلاند و ایران و اروگوئه هیچ فرقی ندارند برام

  • Like 5
ارسال شده در
هیچی

چیشو باید دوست داشته باشم؟

 

فنلاند و ایران و اروگوئه هیچ فرقی ندارند برام

 

ببین من هم موافقم ولی فنلاند که خوبه من حاضرم اونجا رفتگری هم بکنم .....

  • Like 1
ارسال شده در

چو ایران مباشد تن من مباد

من ایرانو از خودم هم بیشتر دوست دارم

  • Like 3
ارسال شده در
چو ایران مباشد تن من مباد

من ایرانو از خودم هم بیشتر دوست دارم

خوبه آفرین ...ولی من خودمو بیشتر از ایران دوست دارم ...به قوله میلاد من چیزی ازش ندیدم ...

  • Like 1
ارسال شده در
چو ایران مباشد تن من مباد

من ایرانو از خودم هم بیشتر دوست دارم

آقا خوب 4 تا دلیل بگو برای این حرفت...شاید ما هم دوستدار شدیم

  • Like 1
ارسال شده در

اصولاً ناسینالیستی دلیل نمی خواد

1.این من از خاک این جا درست شدم

2.به خاطر تمدنش

3.به خاطر مفاخرش

4.به خاطر طبیعتش

5.به خاطر این که ده ها نفر از اجدادم اینجا بودن

ارسال شده در

من از ایران متنفرم:shad:

  • Like 2
ارسال شده در
اصولاً ناسینالیستی دلیل نمی خواد

1.این من از خاک این جا درست شدم

2.به خاطر تمدنش

3.به خاطر مفاخرش

4.به خاطر طبیعتش

5.به خاطر این که ده ها نفر از اجدادم اینجا بودن

 

 

1- :ws52:

2-یونان هم تمدن داشته

3- مفاخر آمریکا و آلمان و یونان بیشتر نیستند؟

4-طبیعت هونولولو بهتر نیست؟

5-دلیل خوبی نیست...اجداد منم تو اراک و اونورا بودند...ولی من هیچ حسی به اونجا ندارم

  • Like 1
ارسال شده در
1- :ws52:

2-یونان هم تمدن داشته خوب یونانی ها هم کشورشونو دوست دارن

3- مفاخر آمریکا و آلمان و یونان بیشتر نیستند؟ میشه چندتا شون که قدیمی تر از مفاخر ایران هستندو نام ببرید

4-طبیعت هونولولو بهتر نیست؟

5-دلیل خوبی نیست...اجداد منم تو اراک و اونورا بودند...ولی من هیچ حسی به اونجا ندارم ما داریم در مورد کل ایران حرف می زنیم نه فقط یه شهر

در ضمن دوست عزیز من فکر می کنم شما 2 موردو با هم قاطی کردی...

ارسال شده در
در ضمن دوست عزیز من فکر می کنم شما 2 موردو با هم قاطی کردی...

 

آخه اصلا باشه مفاخرش ماله 3000 ساله قبل باشه به چه درده من میخوره ؟ الان از اونا چی نصیبه تو شده؟

  • Like 1
ارسال شده در

راستی اگه شما در مورد ایران تعصبی ندارید

پس چرا توی تاپیک ابن سینا اون جوری بال و پر می زدین؟

ارسال شده در

این که بدونیم اجدادمون کیا بودن و ما هم سسعی کنیم مث اونا باشیم

  • Like 1
ارسال شده در
راستی اگه شما در مورد ایران تعصبی ندارید

پس چرا توی تاپیک ابن سینا اون جوری بال و پر می زدین؟

اونجا بحث بی عرضگی بود واسه کشور..... تعصب نمی خاد

  • Like 1
ارسال شده در

خوب اگه شما این کشور با فنلاند براتون

فرقی نمی کنه پس نباید مفاخرشم براتون مهم باشه

که عدم حفظ اونارو بی عرضگی بدونید...

ارسال شده در
در ضمن دوست عزیز من فکر می کنم شما 2 موردو با هم قاطی کردی...

 

 

- :ws52:

2-یونان هم تمدن داشته خوب یونانی ها هم کشورشونو دوست دارن

3- مفاخر آمریکا و آلمان و یونان بیشتر نیستند؟ میشه چندتا شون که قدیمی تر از مفاخر ایران هستندو نام ببرید

4-طبیعت هونولولو بهتر نیست؟

5-دلیل خوبی نیست...اجداد منم تو اراک و اونورا بودند...ولی من هیچ حسی به اونجا ندارم ما داریم در مورد کل ایران حرف می زنیم نه فقط یه شهر

 

 

نفهمیدم کدو موردا..ببخشید حالا

منظور رو رسوندم:ws3:

 

 

یونانی ها هم کشورشونو دوست دارن

شما گفتی به خاطر تمدنش دوسش داری

گفتم یونان هم تمدن داره...چرا اونجا رو دوست نداری؟

 

میشه چندتا شون که قدیمی تر از مفاخر ایران هستندو نام ببرید

مگه به قدیمی تر بودنه؟:ws52:

این همه دانشمند آمریکایی رو شما با 4 تا دانشمند قدیمی ایران مقایسه میکی؟

 

 

ما داریم در مورد کل ایران حرف می زنیم نه فقط یه شهر

گفتی چون اجدادت ماله فلان منطقه از جهان هستند اونجا رو دوست داری

منم گفتم اجدادم ماله فلان منطقه هستند ول یهیچ حس دوست داشتنی تو من نیست

دلیلی نداره باشه

  • Like 1
ارسال شده در
خوب اگه شما این کشور با فنلاند براتون

فرقی نمی کنه پس نباید مفاخرشم براتون مهم باشه

که عدم حفظ اونارو بی عرضگی بدونید...

....آخه این بی عرضگی از زمان مفاخر و یادگارهای اوناست:w16:

ارسال شده در
راستی اگه شما در مورد ایران تعصبی ندارید

پس چرا توی تاپیک ابن سینا اون جوری بال و پر می زدین؟

اگه منو میگی که من بال و پری نزدم.

یه خبر بود گذاشتم فقط

 

خواستم بگم جهان ابن سینا رو دانشمند عربی میشناسه با این کارای تبلیغی که انجام میدند.

 

  • Like 1
ارسال شده در
نفهمیدم کدو موردا..ببخشید حالا

منظور رو رسوندم:ws3:

 

 

 

شما گفتی به خاطر تمدنش دوسش داری

گفتم یونان هم تمدن داره...چرا اونجا رو دوست نداری؟

 

مگه من گفتم اونجا رو دوست ندارم

مگه به قدیمی تر بودنه؟:ws52:

این همه دانشمند آمریکایی رو شما با 4 تا دانشمند قدیمی ایران مقایسه میکی؟

فکر کنم تعدادشون یه کم بیشتذ از 4تا باشه نه.

 

 

گفتی چون اجدادت ماله فلان منطقه از جهان هستند اونجا رو دوست داری

منم گفتم اجدادم ماله فلان منطقه هستند ول یهیچ حس دوست داشتنی تو من نیست

دلیلی نداره باشه

خوب من با شما فرق دارم

گمون کنم شما به علت قاطی کردن همون دو مورد

دچار اشتباه شدی...

ارسال شده در
گمون کنم شما به علت قاطی کردن همون دو مورد

دچار اشتباه شدی...

 

باشه من قاطی:ws52:

 

 

 

برگرد صفحه قبل رو بخون فقط

گفتم 4 تا دلیل برای دوست داشتنت بیار شاید من هم دوست دار شدم.

 

دلیلات قانع کننده نبود

 

دلیلاتون اینا بود:

-دانشمنداش بیشتر از 4 تا هستند و قدیمی تر هستند

-مثل یونان و چند کشور دیگه یه کشور متمدن هست

-من با شما فرق دارم

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...