baybak 4434 ارسال شده در 23 آذر، 2010 بدون هیچ احساسی شدن وهیچ گونه حزب گرایی و سلیقه گرایی و حاشیه بگو کشور تو (ایران)رو دوست داری چقدر؟ 4
میلاد 24047 ارسال شده در 23 آذر، 2010 بدون هیچ احساسی شدن وهیچ گونه حزب گرایی و سلیقه گرایی و حاشیه بگو کشور تو (ایران)رو دوست داری چقدر؟ هیچی چیشو باید دوست داشته باشم؟ فنلاند و ایران و اروگوئه هیچ فرقی ندارند برام 5
baybak 4434 سازنده ارسال شده در 23 آذر، 2010 هیچیچیشو باید دوست داشته باشم؟ فنلاند و ایران و اروگوئه هیچ فرقی ندارند برام ببین من هم موافقم ولی فنلاند که خوبه من حاضرم اونجا رفتگری هم بکنم ..... 1
Spento data_3j 675 ارسال شده در 23 آذر، 2010 چو ایران مباشد تن من مباد من ایرانو از خودم هم بیشتر دوست دارم 3
baybak 4434 سازنده ارسال شده در 23 آذر، 2010 چو ایران مباشد تن من مبادمن ایرانو از خودم هم بیشتر دوست دارم خوبه آفرین ...ولی من خودمو بیشتر از ایران دوست دارم ...به قوله میلاد من چیزی ازش ندیدم ... 1
میلاد 24047 ارسال شده در 23 آذر، 2010 چو ایران مباشد تن من مبادمن ایرانو از خودم هم بیشتر دوست دارم آقا خوب 4 تا دلیل بگو برای این حرفت...شاید ما هم دوستدار شدیم 1
Spento data_3j 675 ارسال شده در 23 آذر، 2010 اصولاً ناسینالیستی دلیل نمی خواد 1.این من از خاک این جا درست شدم 2.به خاطر تمدنش 3.به خاطر مفاخرش 4.به خاطر طبیعتش 5.به خاطر این که ده ها نفر از اجدادم اینجا بودن
میلاد 24047 ارسال شده در 23 آذر، 2010 اصولاً ناسینالیستی دلیل نمی خواد1.این من از خاک این جا درست شدم 2.به خاطر تمدنش 3.به خاطر مفاخرش 4.به خاطر طبیعتش 5.به خاطر این که ده ها نفر از اجدادم اینجا بودن 1- 2-یونان هم تمدن داشته 3- مفاخر آمریکا و آلمان و یونان بیشتر نیستند؟ 4-طبیعت هونولولو بهتر نیست؟ 5-دلیل خوبی نیست...اجداد منم تو اراک و اونورا بودند...ولی من هیچ حسی به اونجا ندارم 1
Spento data_3j 675 ارسال شده در 23 آذر، 2010 1- 2-یونان هم تمدن داشته خوب یونانی ها هم کشورشونو دوست دارن 3- مفاخر آمریکا و آلمان و یونان بیشتر نیستند؟ میشه چندتا شون که قدیمی تر از مفاخر ایران هستندو نام ببرید 4-طبیعت هونولولو بهتر نیست؟ 5-دلیل خوبی نیست...اجداد منم تو اراک و اونورا بودند...ولی من هیچ حسی به اونجا ندارم ما داریم در مورد کل ایران حرف می زنیم نه فقط یه شهر در ضمن دوست عزیز من فکر می کنم شما 2 موردو با هم قاطی کردی...
baybak 4434 سازنده ارسال شده در 23 آذر، 2010 در ضمن دوست عزیز من فکر می کنم شما 2 موردو با هم قاطی کردی... آخه اصلا باشه مفاخرش ماله 3000 ساله قبل باشه به چه درده من میخوره ؟ الان از اونا چی نصیبه تو شده؟ 1
Spento data_3j 675 ارسال شده در 23 آذر، 2010 راستی اگه شما در مورد ایران تعصبی ندارید پس چرا توی تاپیک ابن سینا اون جوری بال و پر می زدین؟
Spento data_3j 675 ارسال شده در 23 آذر، 2010 این که بدونیم اجدادمون کیا بودن و ما هم سسعی کنیم مث اونا باشیم 1
baybak 4434 سازنده ارسال شده در 23 آذر، 2010 راستی اگه شما در مورد ایران تعصبی ندارید پس چرا توی تاپیک ابن سینا اون جوری بال و پر می زدین؟ اونجا بحث بی عرضگی بود واسه کشور..... تعصب نمی خاد 1
Spento data_3j 675 ارسال شده در 23 آذر، 2010 خوب اگه شما این کشور با فنلاند براتون فرقی نمی کنه پس نباید مفاخرشم براتون مهم باشه که عدم حفظ اونارو بی عرضگی بدونید...
میلاد 24047 ارسال شده در 23 آذر، 2010 در ضمن دوست عزیز من فکر می کنم شما 2 موردو با هم قاطی کردی... - 2-یونان هم تمدن داشته خوب یونانی ها هم کشورشونو دوست دارن 3- مفاخر آمریکا و آلمان و یونان بیشتر نیستند؟ میشه چندتا شون که قدیمی تر از مفاخر ایران هستندو نام ببرید 4-طبیعت هونولولو بهتر نیست؟ 5-دلیل خوبی نیست...اجداد منم تو اراک و اونورا بودند...ولی من هیچ حسی به اونجا ندارم ما داریم در مورد کل ایران حرف می زنیم نه فقط یه شهر نفهمیدم کدو موردا..ببخشید حالا منظور رو رسوندم یونانی ها هم کشورشونو دوست دارن شما گفتی به خاطر تمدنش دوسش داری گفتم یونان هم تمدن داره...چرا اونجا رو دوست نداری؟ میشه چندتا شون که قدیمی تر از مفاخر ایران هستندو نام ببرید مگه به قدیمی تر بودنه؟ این همه دانشمند آمریکایی رو شما با 4 تا دانشمند قدیمی ایران مقایسه میکی؟ ما داریم در مورد کل ایران حرف می زنیم نه فقط یه شهر گفتی چون اجدادت ماله فلان منطقه از جهان هستند اونجا رو دوست داری منم گفتم اجدادم ماله فلان منطقه هستند ول یهیچ حس دوست داشتنی تو من نیست دلیلی نداره باشه 1
baybak 4434 سازنده ارسال شده در 23 آذر، 2010 خوب اگه شما این کشور با فنلاند براتون فرقی نمی کنه پس نباید مفاخرشم براتون مهم باشه که عدم حفظ اونارو بی عرضگی بدونید... ....آخه این بی عرضگی از زمان مفاخر و یادگارهای اوناست
میلاد 24047 ارسال شده در 23 آذر، 2010 راستی اگه شما در مورد ایران تعصبی ندارید پس چرا توی تاپیک ابن سینا اون جوری بال و پر می زدین؟ اگه منو میگی که من بال و پری نزدم. یه خبر بود گذاشتم فقط خواستم بگم جهان ابن سینا رو دانشمند عربی میشناسه با این کارای تبلیغی که انجام میدند. 1
Spento data_3j 675 ارسال شده در 23 آذر، 2010 نفهمیدم کدو موردا..ببخشید حالامنظور رو رسوندم شما گفتی به خاطر تمدنش دوسش داری گفتم یونان هم تمدن داره...چرا اونجا رو دوست نداری؟ مگه من گفتم اونجا رو دوست ندارم مگه به قدیمی تر بودنه؟ این همه دانشمند آمریکایی رو شما با 4 تا دانشمند قدیمی ایران مقایسه میکی؟ فکر کنم تعدادشون یه کم بیشتذ از 4تا باشه نه. گفتی چون اجدادت ماله فلان منطقه از جهان هستند اونجا رو دوست داری منم گفتم اجدادم ماله فلان منطقه هستند ول یهیچ حس دوست داشتنی تو من نیست دلیلی نداره باشه خوب من با شما فرق دارم گمون کنم شما به علت قاطی کردن همون دو مورد دچار اشتباه شدی...
میلاد 24047 ارسال شده در 23 آذر، 2010 گمون کنم شما به علت قاطی کردن همون دو مورددچار اشتباه شدی... باشه من قاطی برگرد صفحه قبل رو بخون فقط گفتم 4 تا دلیل برای دوست داشتنت بیار شاید من هم دوست دار شدم. دلیلات قانع کننده نبود دلیلاتون اینا بود: -دانشمنداش بیشتر از 4 تا هستند و قدیمی تر هستند -مثل یونان و چند کشور دیگه یه کشور متمدن هست -من با شما فرق دارم
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری