رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

سلام بر همه دوستای گلم

بذارین موضوع رو باز کنم

البته گرچه فکر می کنم همه این موضوع رو می دونن

راستش موضوع مربوط به آواتارهایی که فهیمه انتخاب می کنه و هراز چند گاهی چشممون به جمالشون روشن می شه و خوب اکثر بچه ها هم موندن که چرا فهیمه اینا رو انتخاب می کنه مخصوصا من که حدود 4 -5 ساله باهاش دوستم و تا حالا ندیده بودم از این تصاویر بذاره و دهنم باز مونده بود :jawdrop:

به همین خاطر امروز در یک عملیات انتحاری از قبل برنامه ریزی نشده رفتم خونشون و آواتارشو عوض کردم و تصمیم گرفتم که با کمک شما دوستان کاری کنیم که فهیمه خانوم از این حالت به قول یکی از دوستان مرموز در بیاد و این آواتارها رو کنار بذاره و آواتاری انتخاب کنه که به روحیه لطیف و مهلبونش بخوره

حالا از شما دوستان عزیزم می خوام که کمک کنید و آواتارهای پیشنهادیتون رو بذارین و بهم بگین به نظر شما چه آواتاری رو فهیمه باید انتخاب کنه ؟

 

لطفا دست به دست هم دهیم به مهر آواتار فهیمه را کنیم آباد

  • Like 7
  • پاسخ 41
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

کدوم فهیمه؟؟؟

مگه چه آوتاری داشته؟؟؟

  • Like 2
ارسال شده در
:ws52:
  • Like 2
ارسال شده در

راست میگه مگه آواتارش چی بوده؟

  • Like 2
ارسال شده در

یادم نیست آواتارش قبلا چی بوده

 

حالا که تو دوست صمیمیش هستی یه آواتار شبیه مال خودت پیشنهاد میدم

 

 

6u7ejjc.jpg

  • Like 4
ارسال شده در
:ws52:

 

 

اینم از طرف میلاد پیشنهاد میدم :

 

 

id,163

 

 

just for fun :ws2:

  • Like 7
ارسال شده در

خدا خفت نکنه ملیحه این چه کاری بود کردی ؟:ws25:

من که آواتارم را عوض کردم:w74:

  • Like 4
ارسال شده در

تا شخصیت کسی رو نشناسی پیشنهاد آواتار غیر ممکنه

 

 

images?q=tbn:vdFrU9LX6CjtfM:

  • Like 4
ارسال شده در
خدا خفت نکنه ملیحه این چه کاری بود کردی ؟:ws25:

من که آواتارم را عوض کردم:w74:

مگه آواتارتون چی بوده

ه همه این جوری برای عوض شدنش تلاش میکنن

  • Like 3
ارسال شده در
اینم از طرف میلاد پیشنهاد میدم :

 

 

 

 

 

just for fun :ws2:

من اینو پیشنهاد میکنم :ws3:

 

15013.jpg

  • Like 12
ارسال شده در

ملیحه جان خدمت شما:ws3::ws17:

 

 

crystalball_468x317.jpg

 

 

 

  • Like 4
ارسال شده در

من اینو پیشنهاد می کنم:ws37:

 

114e2202250746858c08.jpg

  • Like 6
ارسال شده در

من تا قبل از خوندن این تاپیک فکر میکردم فهیم پسره :whistle:

  • Like 4
ارسال شده در
مگه آواتارتون چی بوده

ه همه این جوری برای عوض شدنش تلاش میکنن

اول اول این بود

1285292320.gif

 

بعدش چند تایی دیگه بود که عکساشو ندارم

 

قبلیه این بود

1285313963.jpg

 

 

 

قرار بود بعد از این هم این باشه

1285277611.jpg

 

اما ملیحه نذاشت

آواتار الان سلیقه ملیحه است کشت منو :ws27:

  • Like 5
ارسال شده در

اونی که من بهت پیشنهاد دادم بذار البته اولین آواتارت که خیلی خوشگل بوده:ws37:

  • Like 3
ارسال شده در

اینا خوبند که.......ایششششششش :ws3:

اون اول اوله خوب تره

  • Like 2
ارسال شده در
اینا خوبند که.......ایششششششش :ws3:

اون اول اوله خوب تره

ایششششششششششش:ws3:

منم همینو به ملیح گفتم اما کو گوش شنوا :w74:

  • Like 4
ارسال شده در
ایششششششششششش:ws3:

منم همینو به ملیح گفتم اما کو گوش شنوا :w74:

 

:banel_smiley_4:

:banel_smiley_4:

:banel_smiley_4:

:banel_smiley_4:

 

لطافتی که تو قلبته چنا نمیزاری تو آواتارت راه پیدا کنه؟:banel_smiley_4:

  • Like 4
ارسال شده در

من اولی رو بیشتر از همه دوس داشتم

با همون آواتار بود که با فهیمه آشنا شدم

دوس دارم فهیمه رو باز با همون آواتار ببینم

البته اینا همشون نظرای منن

مثلا خوبه مثه راحله باشیم ساعتی یه آواتار داشته باشیم

خیلی از بچه های انجمن منو با آواتارم شناختن

نظر من اینه که تقریبا ثابت باشن با اینکه شدیدا تنوع طلبم

البته تنوع طلبیم در مورد هر چیزی نیست

آبیه بیکران بهت گیر نمیدم چون از اسم کاربریت بینهایت خوشم میاد

  • Like 2
ارسال شده در
من تا قبل از خوندن این تاپیک فکر میکردم فهیم پسره :whistle:

:jawdrop:

:jawdrop:

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...