abie bicaran 2325 ارسال شده در 23 آذر، 2010 سلام بر همه دوستای گلم بذارین موضوع رو باز کنم البته گرچه فکر می کنم همه این موضوع رو می دونن راستش موضوع مربوط به آواتارهایی که فهیمه انتخاب می کنه و هراز چند گاهی چشممون به جمالشون روشن می شه و خوب اکثر بچه ها هم موندن که چرا فهیمه اینا رو انتخاب می کنه مخصوصا من که حدود 4 -5 ساله باهاش دوستم و تا حالا ندیده بودم از این تصاویر بذاره و دهنم باز مونده بود :jawdrop: به همین خاطر امروز در یک عملیات انتحاری از قبل برنامه ریزی نشده رفتم خونشون و آواتارشو عوض کردم و تصمیم گرفتم که با کمک شما دوستان کاری کنیم که فهیمه خانوم از این حالت به قول یکی از دوستان مرموز در بیاد و این آواتارها رو کنار بذاره و آواتاری انتخاب کنه که به روحیه لطیف و مهلبونش بخوره حالا از شما دوستان عزیزم می خوام که کمک کنید و آواتارهای پیشنهادیتون رو بذارین و بهم بگین به نظر شما چه آواتاری رو فهیمه باید انتخاب کنه ؟ لطفا دست به دست هم دهیم به مهر آواتار فهیمه را کنیم آباد 7
rezanassimi 9037 ارسال شده در 23 آذر، 2010 یادم نیست آواتارش قبلا چی بوده حالا که تو دوست صمیمیش هستی یه آواتار شبیه مال خودت پیشنهاد میدم 4
Fahim 9563 ارسال شده در 23 آذر، 2010 خدا خفت نکنه ملیحه این چه کاری بود کردی ؟ من که آواتارم را عوض کردم:w74: 4
Spento data_3j 675 ارسال شده در 23 آذر، 2010 خدا خفت نکنه ملیحه این چه کاری بود کردی ؟من که آواتارم را عوض کردم:w74: مگه آواتارتون چی بوده ه همه این جوری برای عوض شدنش تلاش میکنن 3
میلاد 24047 ارسال شده در 23 آذر، 2010 اینم از طرف میلاد پیشنهاد میدم : just for fun :ws2: من اینو پیشنهاد میکنم 12
Fahim 9563 ارسال شده در 23 آذر، 2010 مگه آواتارتون چی بودهه همه این جوری برای عوض شدنش تلاش میکنن اول اول این بود بعدش چند تایی دیگه بود که عکساشو ندارم قبلیه این بود قرار بود بعد از این هم این باشه اما ملیحه نذاشت آواتار الان سلیقه ملیحه است کشت منو 5
jonny depp 8297 ارسال شده در 23 آذر، 2010 اونی که من بهت پیشنهاد دادم بذار البته اولین آواتارت که خیلی خوشگل بوده 3
Fahim 9563 ارسال شده در 23 آذر، 2010 اینا خوبند که.......ایششششششش اون اول اوله خوب تره ایششششششششششش منم همینو به ملیح گفتم اما کو گوش شنوا :w74: 4
rahele_s 6472 ارسال شده در 23 آذر، 2010 ایشششششششششششمنم همینو به ملیح گفتم اما کو گوش شنوا :w74: لطافتی که تو قلبته چنا نمیزاری تو آواتارت راه پیدا کنه؟ 4
راه سبز امید 1331 ارسال شده در 23 آذر، 2010 من اولی رو بیشتر از همه دوس داشتم با همون آواتار بود که با فهیمه آشنا شدم دوس دارم فهیمه رو باز با همون آواتار ببینم البته اینا همشون نظرای منن مثلا خوبه مثه راحله باشیم ساعتی یه آواتار داشته باشیم خیلی از بچه های انجمن منو با آواتارم شناختن نظر من اینه که تقریبا ثابت باشن با اینکه شدیدا تنوع طلبم البته تنوع طلبیم در مورد هر چیزی نیست آبیه بیکران بهت گیر نمیدم چون از اسم کاربریت بینهایت خوشم میاد 2
pianist 31130 ارسال شده در 23 آذر، 2010 من تا قبل از خوندن این تاپیک فکر میکردم فهیم پسره :jawdrop: :jawdrop: 3
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری