نگين...NeGiN 1499 ارسال شده در 21 آذر، 2010 به گزارش آخرین نیوز، به نقل از آتي ، يكي از فوتباليستهاي معروف تيم پايتخت كه همواره ارتباط خود را با يك هنرپيشه انكار ميكرد اين روزها به دردسر افتاده است. يكي از همتيميهاي اين بازيكن ادعا كرده بلوتوثي از اين بازيكن به همراه اين هنرپيشه وجود دارد كه اين دو در يكي از رستورانهاي دربند نشسته و مشغول گپ زدن و خوردن غذا و تنقلات هستند. اين فرد مدعي است كه بلوتوث اين بازيكن حتي به مديرعامل باشگاه هم رسيده تا او در اين زمينه تصميم گيري كند. البته در حال حاضر شايعه انتشار اين بلوتوث به گوش رسيده و فقط برخي از همتيمهاي او چنين ادعايي را مطرح ميكنند و در صورت وجود همچين بلوتوثي، مشخص خواهد شد كه چقدر اين شايعه صحت دارد. 3
گـنـجـشـک 24371 ارسال شده در 21 آذر، 2010 ين دو در يكي از رستورانهاي دربند نشسته و مشغول گپ زدن و خوردن غذا و تنقلات هستند. گپ زدن و غذا خوردن چه ایرادی داره که رئیس باشگاه می خواد تصمیم بگیره! 3
Waffen 15120 ارسال شده در 21 آذر، 2010 آخ آخ... کل ارزش های ملی ایرانی ها زیر سوال رفت... یه نفر با یه نفر دیگه نشسته بودند و داشتند گپ میزدند... 6
shadmehrbaz 24772 ارسال شده در 21 آذر، 2010 بابا الناز شاكر دوست و عليرضا حقيقي با هم رفيق بودن ، توي جشنها هم با هم ديگه شركت ميكردن نميدونم ديگه چه گيري دادن كه پنهونش كنن؟ :jawdrop: 2
yasi * m 5032 ارسال شده در 21 آذر، 2010 الان سرچ کردم ،کلی جاها نوشته این دوتا زن و شوهرن!!!:4chsmu1: 2
ooraman 22216 ارسال شده در 21 آذر، 2010 ای بابا بودن که بودن... ماها کی میخوایم سرک کشیدن تو زندگیه این و اونو کنار بذاریم....:icon_razz: (نگین جان منظورم تاپیک شما نیستا کلی گفتم) 3
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری