رفتن به مطلب

شورای مرکزی جدید انجمن منتقدان سینما انتخاب شد


ارسال های توصیه شده

anjoman.jpg

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

فرهنگ > سینما - مجمع عمومی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران روز دوشنبه در خانه سینمای ایران برگزار شد و اعضای شورای مرکزی جدید این انجمن انتخاب شدند.

به گزارش خبرآنلاین، شب گذشته 29 شهریورماه مجمع عمومی سالیانه انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای نخستین بار در تاریخ این انجمن در همان جلسه نخست به حد نصاب رسید. این جلسه با گزارش شورای مرکزی و بازرس آغاز شد و با کاندیداتوری برخی حاضران برای عضویت در شورای مرکزی ادامه یافت.

 

96 نفر از اعضای انجمن در جلسه حاضر بودند و در این میان 13 نفر برای عضویت در هیئت مدیره و چهار نفر برای تصدی عنوان بازرسی نامزد شدند.

 

در ادامه این جلسه هر یک از کاندیداها دقایقی سخن گفتند و در نهایت رای‌گیری انجام شد. پس از شمارش آراء کیوان کثیریان با 73 رای، جعفر گودرزی با 70 رای، زهرا مشتاق با 66 رای، علی علایی با 60 رای، هادی مقدم‌دوست با 43 رای، حسن معظمی با 36 رای و وحید اسلامی با 29 رای به عنوان هفت عضو اصلی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران انتخاب شدند.

 

نکته قابل توجه در این انتخابات انصراف سعید مستغاثی، رئیس پیشین شورای مرکزی از نامزدی بود. بجز مستغاثی، شش عضو دیگر شورای مرکزی پیشین انتخاب شدند و وحید اسلامی نیز به جمع شورای مرکزی پیوست.

 

علیرضا غفاری هم با 28 رای به عنوان عضو علی‌البدل اول شورای مرکزی برگزیده شد. الهام طهماسبی و جلیل اکبری‌صحت هر دو با 27 رای، کار انتخاب عضو علی‌البدل دوم شورای مرکزی دوم را به دور دوم کشاندند که پس از رای‌گیری مجدد، طهماسبی با 35 رای علی‌البدل دوم شد و اکبری‌صحت 13 رای کسب کرد.

 

محمدرضا فهمیزی با 9 رای، بهمن عبداللهی با هشت رای و لاله عالم با هفت رای در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

 

برای کسب عنوان بازرسی نیز ذبیح‌الله رحمانی با 50 رای، مجددا به عنوان بازرس انجمن انتخاب شد و تساوی آراء الهام حسامی و امیر فرض‌اللهی در عدد 13 موجب شد رای‌گیری مجدد انجام گیرد و در این میان حسامی با 29 رای بازرس علی‌البدل انجمن شد و فرض‌اللهی 19 رای کسب کرد. ناصر سهرابی نیز دیگر نامزد بازرسی بود که موفق به کسب هشت رای شد.

 

ارکان شورای مرکزی جدید انجمن در اولین جلسه شورا تعیین خواهد شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...