رفتن به مطلب

:: بزرگترین سرمایه گزاری خارجی ایران در صنعت توریست ....


armin.eleman

ارسال های توصیه شده

Screenshot_13_01.jpg

 

 

 

پروژه گل شرق در منطقه آزاد كيش، بزرگترين سرمايه گذاري خارجي تاريخ ايران به ارزش 2 ميليارد دلار در زمينه گردشگري است و هم اكنون در مرحله اجرايي قرار دارد.

به گزارش خبرگزاري فارس، اين پروژه در زميني به مساحت 2 ميليون متر مربع زمين و 400 تا 500 متر جزيره مسكوني اجرا مي شود و در 2 ميليون و 500 هزار متر مربع زمين حدود يك ميليون متر مربع زيربنا خواهد بود.

براساس اين گزارش در اين پروژه 7 هتل تأسيس مي شود كه يكي از اين هتلها هفت ستاره است و حدود 1120 اتاق در اين هفت هتل وجود دارد و هتلها در فازهاي مختلف ساخته مي شود.

بنابراين گزارش، 4500 واحد مسكوني در اين پروژه ساخته مي شود و حدود 50 هزار مترمربع فروشگاه و 80 هزار متر مربع فضاي اداري در اين قسمت وجود دارد.

از لحاظ متراژ آپارتمان 60 متر مربع تا ويلاي 1900 متر مربع در اين پروژه ساخته خواهد شد و اين خانه ها به شكل روستايي و تعدادي نيز به شكل خانه هاي ونيزي است به اين شكل كه تمام خانه ها به آب دسترسي دارند.

اين پروژه ظرف مدت پنج سال به اتمام مي رسد و اواخر سال گذشته ساخت فاز يك آن آغاز شده است كه حدود 14 ماه ديگر اين فاز به اتمام مي رسد.

سرمايه گذاران اين پروژه كنسرسيومي از كشورهاي اروپايي ( آلمان، فرانسه و سوئيس‌ ) هستند كه عمده ترين سرمايه گذار اين پروژه آلمان است و اين پروژه كاملا" خصوصي است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...