رفتن به مطلب

مردان 43 دقیقه از وقت خود را در روز به چشم چرانی می گذرانند!!!


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
آقای محترم چسش چرونی ممنوع :ws46: :ws3:

چی چرونی؟:jawdrop::ws3:

  • Like 4
  • پاسخ 63
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
چی چرونی؟:jawdrop::ws3:

شنونده عاقل باشه :ws3:

چش چرونی :167:

  • Like 2
ارسال شده در

يه سوال برام پيش اومده . به خاطر همين چشم چروني مرداست كه بعضي ها پوشيه ميزنن؟:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
يه سوال برام پيش اومده . به خاطر همين چشم چروني مرداست كه بعضي ها پوشيه ميزنن؟:ws3:[/quote

نچ بخاطر پوشیخ خانوماس که مردا چشم چرونی میکنن:w58::hanghead:

  • Like 2
ارسال شده در

بیچاره مردا که باید بیان بره نگاه کردنم به شما خانوما جواب پس بدن...

  • Like 4
ارسال شده در
بیچاره مردا که باید بیان بره نگاه کردنم به شما خانوما جواب پس بدن...

چرا عاقل كند كاري كه باز آرد پشيماني

  • Like 1
ارسال شده در
چرا عاقل كند كاري كه باز آرد پشيماني

 

چرا باید پشیمانی به بار بیاره این مسئله ؟

  • Like 2
ارسال شده در
بیچاره مردا که باید بیان بره نگاه کردنم به شما خانوما جواب پس بدن...

 

 

:ws52::ws52::ws52:

 

:vahidrk::vahidrk:

ارسال شده در
چرا عاقل كند كاري كه باز آرد پشيماني

میگم شما وشقایق 24:w58:...سهوا یکی نیستین؟؟؟.....

  • Like 1
ارسال شده در
بیچاره مردا که باید بیان بره نگاه کردنم به شما خانوما جواب پس بدن...

نگاه کردن داریم تا نگــــــــــــــــــاه کردن !! :ws3:

ارسال شده در
نگاه کردن داریم تا نگــــــــــــــــــاه کردن !! :ws3:

آها... خوب آره... ولی بعضا اصلا هیچ جوری نمیشه نگاه نکرد... کلا بعضی چیزا تو چشم میزنه... :w58:

من اصلا نگاه نمیکنم ها... خیلی بچه ی خوبیم... ولی خوب دارم در مورد اونایی میگم که نگاه میکنند... :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
شنونده عاقل باشه :ws3:

چش چرونی :167:

:banel_smiley_52:

  • Like 1
ارسال شده در
چرا باید پشیمانی به بار بیاره این مسئله ؟

خودت گفتي بيچاره مردا خوب كاري نكنين بيچاره بشين:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
میگم شما وشقایق 24:w58:...سهوا یکی نیستین؟؟؟.....

ما آبجيم ديگه:icon_pf (44):

  • Like 1
ارسال شده در
:banel_smiley_52:

TAEL_SmileyCenter_MSN%20%2840%29.gif

  • Like 1
ارسال شده در
TAEL_SmileyCenter_MSN%20%2840%29.gif

نیشتو ببند:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در

از خودم ناامید شدم....

آخه من 40 دقیقه فوقش نگا میکنم...

یعنی مرد نیستم؟:ws44:

  • Like 4
ارسال شده در
نیشتو ببند:ws3:

عمو جون با بزرگتر از خودت درس صحبت کنTAEL_SmileyCenter_MSN%20%2853%29.gif

هنوز تازه accept کردم پسر خاله نشو TAEL_SmileyCenter_MSN%20%2821%29.gif:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
از خودم ناامید شدم....

آخه من 40 دقیقه فوقش نگا میکنم...

یعنی مرد نیستم؟:ws44:

نه داداشي هستي فقط اون 3دقيقه رو به اون چيزايي كه ديدي فكر ميكردي:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
نه داداشي هستي فقط اون 3دقيقه رو به اون چيزايي كه ديدي فكر ميكردي:ws3:

اختیار داری!

بقیه شبانه روز را بهشون فکر میکنم:ws3:

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...