shaden. 18583 ارسال شده در 19 آبان، 2010 يه سوال برام پيش اومده . به خاطر همين چشم چروني مرداست كه بعضي ها پوشيه ميزنن؟ 1
شقایق31 40377 ارسال شده در 19 آبان، 2010 يه سوال برام پيش اومده . به خاطر همين چشم چروني مرداست كه بعضي ها پوشيه ميزنن؟[/quoteنچ بخاطر پوشیخ خانوماس که مردا چشم چرونی میکنن 2
Waffen 15120 ارسال شده در 19 آبان، 2010 بیچاره مردا که باید بیان بره نگاه کردنم به شما خانوما جواب پس بدن... 4
shaden. 18583 ارسال شده در 19 آبان، 2010 بیچاره مردا که باید بیان بره نگاه کردنم به شما خانوما جواب پس بدن... چرا عاقل كند كاري كه باز آرد پشيماني 1
Waffen 15120 ارسال شده در 19 آبان، 2010 چرا عاقل كند كاري كه باز آرد پشيماني چرا باید پشیمانی به بار بیاره این مسئله ؟ 2
saba888 1746 سازنده ارسال شده در 19 آبان، 2010 بیچاره مردا که باید بیان بره نگاه کردنم به شما خانوما جواب پس بدن... :ws52: :vahidrk::vahidrk:
mamadj 1361 ارسال شده در 19 آبان، 2010 چرا عاقل كند كاري كه باز آرد پشيماني میگم شما وشقایق 24:w58:...سهوا یکی نیستین؟؟؟..... 1
سـارا 20071 ارسال شده در 19 آبان، 2010 بیچاره مردا که باید بیان بره نگاه کردنم به شما خانوما جواب پس بدن... نگاه کردن داریم تا نگــــــــــــــــــاه کردن !!
Waffen 15120 ارسال شده در 19 آبان، 2010 نگاه کردن داریم تا نگــــــــــــــــــاه کردن !! آها... خوب آره... ولی بعضا اصلا هیچ جوری نمیشه نگاه نکرد... کلا بعضی چیزا تو چشم میزنه... من اصلا نگاه نمیکنم ها... خیلی بچه ی خوبیم... ولی خوب دارم در مورد اونایی میگم که نگاه میکنند... 2
shaden. 18583 ارسال شده در 19 آبان، 2010 چرا باید پشیمانی به بار بیاره این مسئله ؟ خودت گفتي بيچاره مردا خوب كاري نكنين بيچاره بشين 1
shaden. 18583 ارسال شده در 19 آبان، 2010 میگم شما وشقایق 24:w58:...سهوا یکی نیستین؟؟؟..... ما آبجيم ديگه:icon_pf (44): 1
mehrshad53 433 ارسال شده در 19 آبان، 2010 از خودم ناامید شدم.... آخه من 40 دقیقه فوقش نگا میکنم... یعنی مرد نیستم؟ 4
mosafer 78 ارسال شده در 19 آبان، 2010 نیشتو ببند عمو جون با بزرگتر از خودت درس صحبت کن هنوز تازه accept کردم پسر خاله نشو 1
shaden. 18583 ارسال شده در 19 آبان، 2010 از خودم ناامید شدم....آخه من 40 دقیقه فوقش نگا میکنم... یعنی مرد نیستم؟ نه داداشي هستي فقط اون 3دقيقه رو به اون چيزايي كه ديدي فكر ميكردي 2
mehrshad53 433 ارسال شده در 19 آبان، 2010 نه داداشي هستي فقط اون 3دقيقه رو به اون چيزايي كه ديدي فكر ميكردي اختیار داری! بقیه شبانه روز را بهشون فکر میکنم
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری