رفتن به مطلب

با دروغی به نام وایمکس ایرانسل آشنا شوید


just work

ارسال های توصیه شده

IMAGE634173893960387500.jpg

 

 

 

 

شرکت ایرانسل، شرکت جالبی است. شرکتی است که مدعی بکار گیری روش های جدید مدیریت مشتری محور و ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن است. ایرانسل شاید توانسته باشد این ادعای خود را در بخش سیم کارت جامه عمل پوشانده، البته آن هم فقط در سهولت دریافت سیم کارت و نه خدمات مرتبط با آن، اما وقتی شما از سر ناچاری متقاضی دریافت سرویس وایمکس این شرکت می شوی، در فرآیندی قرار می گیری که با عقب افتاده ترین سیستم های بوروکراتیک در دورافتاده ترین نقطه مملکت برابری می کند. بگذارید داستان واقعی بلایی که سرویس وایمکس بر شخص من نازل کرده را برایتان بازگو کنم.

 

حدود دو ماه پیش، من و همسرم تصمیم گرفتیم تا برای منزلمان اینترنت پرسرعت بگیریم. طبق روال معمول با یک شرکت خدمات ADSL تماس گرفتیم و آن ها بعد از چند روز به ما اعلام کردند که ظرفیت منطقه شما پر شده است و شما نمی توانید از ADSL استفاده کنید. ما برای پی گیری این موضوع به مخابرات منطقه رفتیم تا ببینیم کی می شود یک ظرفیت خالی به چنگ آورد. برادران مخابرات در حالی که مشغول صرف صبحانه بودند، اعلام کردند که "نمی دونیم" و "ماهی یه بار تماس بگیر تا ببینی چی می شه" . من و همسرم ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی این دوستان و نقشی که در پیشرفت و سعادت کشور عزیزمان ایفا می کنند، دست از پا درازتر از مخابرات خارج شدیم و به دنبال راه و روش دیگری برای دستیابی به مقصود گشتیم.

 

چند روز بعد وقتی درد بی درمان خود را با دوستی در میان گذاشتیم، این دوست به ما پیشنهاد داد که: "چرا وایمکس نمی گیری؟" و در ادامه از مزایای این سرویس طلایی سخن ها گفت نصیحتمان کرد که وایمکسی شویم. ما نیز نصیحت دوستمان را نصب العین قرار دادیم و به سراغ سایت ایرانسل رفتیم تا ببینیم منطقه ما را پوشش می دهد یا نه و این ابتدای افتادن ما در چاله ای بود که من آن را مصیبت وایمکسی می نامم.

 

خلاصه این مصیبت از نگاه اول شخص، دوم شخص و سوم شخص! چنین است:

 

من نقشه پوشش مناطق را چک می کنم و می بینم که وایمکس در منطقه ما پوشش دارد، فرم ثبت نام اینترنتی را پر می کنم. اپراتور ایرانسل دو روز بعد تماس می گیرد و آدرس دقیق منزل ما را می خواهد. آدرس را که می دهیم می گوید که منطقه شما پوشش ندارد و همین که می خواهم بگویم پس چرا نقشه سایت خلاف این را می گوید، گوشی را قطع می کند.

 

من اما چون روزنامه نگارم و اصولا روزنامه نگاران بیش از حد خوشبین اند تلاش می کنم این پاسخ نا امید کننده را به ناراحتی آن خانم در آن لحظه خاص نسبت دهم و شانس خودم را به شیوه دیگری امتحان کنم: شیوه مراجعه به نمایندگی ایرانسل.

 

شنبه صبح علی الطلوع به همراه همسرم به نمایندگی ایرانسل در سعادت آباد می رویم، نماینده ایرانسل به ما می گوید معرفی نامه و کارت ملی را بیاورید و وایمکسی شوید اما قبل از آن با 09377070000 تماس بگیرید "تا پوششتان را چک کنند". ما با ذکر چند صلوات و نذر و نیاز به درگاه احدیت شماره را می گیریم و آرزو می کنیم که آن خانمی که ناراحت بود گوشی را برندارد. بعد از حدود 4 دقیقه که به پیامهای ضبط شده ی آگاهی بخش، گوش دل فرا می دهیم، اپراتوری مردی با معرفی خود و بیان " روز شما مشتری عزیر بخیر" پاسخمان را می دهد. پاسخ همان پاسخ قبلی است، " پوشش ندارید". از اپراتور می پرسم پس چرا نقسه سایتتات چیز دیگری می گوید. پاسخ می دهد که آن نقشه دقیق نیست و این جمله اش ما را بهت زده می کند.

 

نا امید و سرافکنده و شرمسار از سوزاندن یک روز از مرخصی مان به خانه بر می گردیم. چند روز بعد آن دوست ناصحمان را می بینیم. او به ما می گوید "این اپراتور ها چیزی از وایمکس نمی فهمند. بیا این مودم"کله قندی" من را بگیر و ببر خانه و با اکانت من برو ببین وضعیت پوشش آنجا چگونه است". خوشان خوشان "مودم کله قندی" در دست به منزل می رویم، مودم را به برق می زنیم و کانکت می شویم و می بینیم به حمدالله سیگنالمان پُرِ پُر است. به همان شماره زنگ می زنیم و شرح ماوقع باز می گوییم. حیرت می کند و می گوید ال ایحال نقشه ما می گوید الان شما پوشش ندارید پس ما نمی توانیم برای شما چیزی را ثبت کنیم، خودتان بروید نمایندگی و آنجا زورتان را بزنید که تقاضایتان را ثبت کنند.

 

فردا صبح درب نمایندگی توسط متصدی آنجا با حضور من و همسر گرام گشوده می شود تا یک روز کاری دیگر برای کارمندان سخت کوش ایرانسل آغاز شود و باید بگویم که ما یعنی من و همسرم، سعادت حضور در این لحظه تاریخی را داشتیم. بعد از مستقر شدن دوستان در مکان های معهود، به ما می گویند که اگر کار وایمکسی دارید فردا بیایید چون متصدی آن رفته مرخصی. (باور کنید اغراق نمی کنم، به جان خودم و تمامی اهالی فامیلمان متصدی وایمکس رفته بود مرخصی).

 

فکر می کنید که ما نا امید شدیم؟ نه! ما همچنان به مبارزه ادامه دادیم. رفتیم و فردا دوباره آمدیم. متصدی وایمکس آمده بود. مدارکمان را که گرفت این جواب را به ما داد: "فیش تلفنتان آدرس ندارد! معرفی نامه تان هم دستی نوشته شده است." گفتیم معرفی نامه را تایپی می آوریم ولی فیش تلفن که دیگر کار دست ما نیست که آدرس دارش کنیم. شانه متصدی که بالا رفت همه پاسخ خود را گرفتیم.

 

باز هم نا امید نشدیم. با همان شماره مرکز وایمکس تماس گرفتیم و شرح حالمان را پس از 4 دقیقه گوش دادن به پیام های ضبط شده ی آگاهی بخش به اپراتور آنجا گفتیم. پس از رایزنی های بسیار، اپراتور مربوطه گفت:" فیش برقتان اگر آدرس دارد به فیش تلفنتان ضمیمه کنید، حل است". فردای آن روز چنین کردیم و وایمکسمان ثبت شد. دوان دوان به بانک رفتیم و پولی که در اس.ام.اس شرکت ایرانسل گفته بود را به حساب شرکت واریز کردیم و گمان کردیم از فردا با اینترنت پرسرعت وایمکس به شبکه جهانی اینترنت وصل خواهیم بود.

 

فردای آن روز تکنسین ایرانسل نیامد که مودممان را وصل کند. روز بعدش از ایرانسل تماس گرفتند و شماره تلفن و نام تکنسین را اعلام کردند و گفتند که راس ساعت 7 بعد از ظهر منزل شما خواهد بود. ما ساعت 6 خودمان را به منزل رساندیم و لباس های نومان را پوشیدیم و در معیت پدر همسرم منتظر ماندیم تا به سعادت دیدار با تکنسین ایرانسل نایل شویم. تا ساعت 7 و نیم منتظر ماندیم و هی به هم گفتیم که این ترافیک تهران امان همه را بریده و باعث شده هیچ کس به موقع به قرار خود نرسد.

 

زمان که به 8 نزدیک شد دل به دریا زدیم و با شماره تکنسین تماس گرفتیم. ایشان با خوشرویی تمام اعلام کردند که به علت مشکل فنی در خطوط وایمکس با اندکی تاخیر خواهند آمد. دردسرتان نمی دهم، پس از 2 بار دیگر که این تکنسین قرار را عقب انداخت ساعت 10 و نیم شب به منزل ما آمد مودم را روی میز گذاشت. از ما امضا گرفت و گفت سایت ایرانسل امشب خراب است و فردا خودتان به ترتیبی که در این دفترچه نوشته شده به سایت مراجعه کنید و مودمتان را ثبت کنید. ضمنا تکنسین عزیز پس از دریافت مدارک ما اعلام کرد که بدانید و آگاه باشید که اکانت شما تا 24 ساعت آینده فعال خواهد شد.

 

فردا صبح مودممان را ثبت کردیم و ماندیم به انتظار دریافت اس.ام.اس فعال شدن اکانت. 48 ساعت گذشت و خبری نشد. با همان شماره مرکز وایمکس تماس گرفتیم و پس از شنیدن 4 دقیقه پیام آگاهی بخش ضبط شده به ما گفتند شناسه وایمکستان را بگویید. شناسه را گفتیم و گفت صاحب شناسه(یعنی همسر بنده) گوشی را بگیرند. از ایشان نام و فامیل و کد ملی و کد پستی را خواستند و تایید شد که ما خودمانیم نه یک شخص دیگر. پس از بیان ماوقع، اپراتور وظیفه شناس به همسر بنده اعلام کرد که مدارکتان به دست ما نرسیده. شکایتمان را ثبت کردند، شماره تماسمان را گرفتند و به ما یک شماره پی گیری دادند و گفتند تا 24 ساعت آیند خبرمان خواهند کرد.

 

24 ساعت از آن 24 ساعتی که قرار بود تماس بگیرند گذشت و خبری نشد. دوباره با همان شماره تماس گرفتیم و مجددا به 4 دقیقه پیام آگاهی بخش گوش دل فرا دادیم. این بار اپراتور گرامی به ما گفت که تکنسینی که مدارک شما را تحویل گرفته به شرکت مراجعه نکرده. شماره و نام تکنسین را به اپراتور دادیم. گفت تا عصر پی گیری می کند. خودمان با تکنسین تماس گرفتیم، ما را لایق پاسخ ندید. عصر پس از طی همان مراحل و گوش دادن به همان 4 دقیقه پیام آگاهی بخش به اپراتور وصل شدیم. گفت مدارکتان را از نو برای ما فکس کنید. پذیرفتیم. فردا پس از تهیه مجدد مدارک تماس گرفتیم و آن 4 دقیقه پیام طلایی را گوش دادیم و عاجزانه از اپراتور شماره فکس را طلب کردیم. این اپراتور به ما گفت که "ایمیل کنید بهتره و ضمنا مورد شما تبدیل به یه مورد خاص شده و هیچ ضمانتی نیست که به مورد شما به سرعت رسیدگی بشه".

 

باورتان می شود؟

 

حالا ما مانده ایم و یک شناسه وایمکس و یک رمز عبور که غیر فعال است و شرکت مشتری محور ایرانسل که پر توش و توان به دنبال حل مشکل ما است. جالب این است که مدارک ما نزد آن تکنسین مانده و هر کاری که بخواهد می تواند با آن بکند و این بخش ماجرا ابدا برای شرت گرانسنگ ایرانسل اهمیتی ندارد. ما که حل مشکلمان را به خدا واگذار کرده ایم و بدانید که اگر شما هم پای در این راه پر خطر گذاشتید، در انتهای آن به یک حالت عرفانی "راضیه مرضیه" خواهید رسید که حس و حال زیبایی است.

 

ما که مدارکمان توسط ایرانسل وقف عام شده پس شناسه وایمکسمان را هم این جا می گذارم و اگر تا چند روز دیگر اتفاقی نیفتاد رمز عبورش را هم می گذارم تا مومنین و مومنات بدانند که آن چه در بالا آمده همه راستِ راست بود.در حساب کاربری من مدت ها است که در جلوی "وضعیت فعلی کاربر"، نوشته شده: در انتظار دریافت مدارک.

 

شناسه وایمکس: 09411180018

تکمله: 1 ساعت بعد از انتشار این مطلب از شرکت ایرانسل تماس گرفتند و اکانت ما را فعال کردند. حال در ادامه چه پیش آید، نمی دانم. ولی گزارش لحظه به لحظه از اتفاقات آتی را هم منتشر خواهم کرد

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 13
لینک به دیدگاه

تشدید ناکارآمدی سرویس وایمکس ایرانسل و عدم پاسخگویی شفاف به کاربران

 

 

 

گزارشی از اظهار نظرها و واکنش کاربران ایرانسل به ضعف های سرویس های ارایه شده

all-1.jpg

ریالفا: موضوع از آنجا آغاز شد که دو روزنامه نگار نسبت به عدم پاسخگویی شرکت ایرانسل به عنوان ارایه دهنده خدمات وایمکس مطالبی را در وبلاگ های شخصی خود منتشر کردند. این اتفاق به ظاهر ساده تا جایی پیشرفته که در حال حاضر، با جستجو در گوگل، با هزاران صفحه اینترنتی از شکایت کاربران سرویس مذکور مواجه می شوید.

این اتفاق اگرچه ظاهری ساده دارد، اما در نوع خود می تواند بی نظیر باشد، که کاربران یک سرویس این چنن برای احقاق حقوق خود حرکت دسته جمعی می کنند.

هر چند، تنها محتوای ضد تبلیغی وبگاه های شخصی مزبور، می تواند ضرر قابل توجهی را متوجه شرکت ایرانسل کند.

پس از انتشار یکی - دو مطلب در مورد مشکلات وایمکس ایرانسل و با انتشار نظرات و محتوای بیشتر در این خصوص، مشخص شد، کم نیستند کسانی که بابت عدم پاسخگویی شرکت ایرانسل دچار مشکل شده اند.

اگرچه برخی از رسانه ها و مطبوعات بعضا به دلایلی خاص، از انتشار اخبار مربوط به عدم پاسخگویی ایرانسل خودداری کردند، اما رسانه های آزاد زیادی این مشکلات را پوشش دادند.

از آن جمله می توان به وب سایت های: فردا نیوز، جهان نیوز، آِ تی ایران، موبیا و... همچنین: گروه مجلات همشهری و روزنامه تهران امروز و.... اشاره کرد. که البته این اقدام پسندیده آنها در حمایت از حقوق مصرف کنندگان و انعکاس دغدغه های آنان، با واکنش مثبت کاربران و اظهار لطف آنها نیز مواجه شد.

ظاهرا پیش از این هر کدام از کاربران بر این باور بودند که تنها خودشان با چنین مشکلی مواجه شدند و با دیدن نظرات سایرین، به گستردگی مشکل پی ببرند.

ریالفا، به جهت اهمیت موضوع، اقدام به انعکاس برخی از اعلام نظرها در خصوص این سرویس ـ که طی چند روز گذشته در فضای مجازی منتشر شدند ـ می نماید که امیدوار است مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. بدیهی است، اینها اعلام نظرهای ادعایی کاربران فضای مجازی هستند که در صورت لزوم، این رسانه آمادگی دارد، نام و نشانی و آدرس محل اعلام نظرآنها را منتشر کند.

همچنین یکی از کاربران فایل های صوتی ضبط شده ای را در اختیار ما قرار داده که حاکی از مدت زمان نسبتا طولانی سرگردانی وی به مدت یک هفته به دلیل ناکارآمدی سرویس و عدم حل مشکل توسط کارشناس ایرانسل است.

در ضمن، این وبگاه، مسئولین شرکت ایرانسل را نیز محق می داند که در صورت وجود هرگونه توضیحی، به کاربران خود، پاسخگوی کاربران خود از همین طریق باشد!

متاسفانه علی رغم تماس خبرنگار ریالفا با تلفن مسئول روابط عمومی شرکت ایرانسل و درج پیغام، مسئولان شرکت مزبور جهت پاسخگویی اعلام آمادگی نکردند.

این مبتذل ترین کلاهی بود که به سرم رفت

اغلب کاربران سرویس وایمکس ایرانسل، نسبت به عدم پاسخگویی صحیح کارشناسان ایرانسل و درواقع خدمات پشتیبانی این شرکت شکایت دارند. چنان که یکی از کاربران ادعا می کند ساعت ها جهت برطرف شدن مشکل خود با خط موبایل 0937707000 تماس گرفته و تمام این ساعت ها هزینه مکالمه به حساب وی گذاشته شده (و زیان مالی قابل توجهی را تقبل کرده) در حالی که مشکلش حل نشده است. همچنین وی مدعی است علی رغم اعلام ایرانسل که مکالمه با این خط از خطوط ایرانسل رایگان است، اما با اینحال، هزینه مکالمه از حساب خط ایرانسل وی کسر شده است.041.jpg

علیرضا، یکی از مصرف کنندگان سرویس وایمکس ایرانسل، با مطالعه یکی از وبلاگ ها که نسبت به عدم پاسخگویی مسئولان ایرانسل در خصوص مشکلش واکنش نشان داده بود، می گوید: به نظرم این یک رویه تعریف شده برای تاراج اعصاب و وقت و پول ملت است… من مودم ۸۰۰۰۰ تومانی (با تخفیف آن موقع) گرفتم. بعد از یکی دوهفته اکانتم مسدود شد، تازه آن موقع دوستان فرمودند که پولی که از ما گرفته بودند “ودیعه” بوده و نه هزینه ماهیانه!

وی در ادامه، در خصوص عدم استفاده ایرانسل از تکنولوژی های روز دنیا می گوید: نصب این مودم گلدانی (که در عراق! من دیدم اندازه ی یک فلش مموری معمولی بود) عبارت از فرو کردن دوشاخه آداپتور به پریز است. هیچ راهنمایی شفاهی و مکتوبی هم در این مراحل وجود نداشت.

علیرضا، کاربر ایرانسل، در خصوص وضعیت نا مناسب محاسبه حساب کاربران در ایرانس می افزاید: ضمناً فاصله زمانی دو روزه ای که من پس از پرداخت پول “علاف” وصل شدن اکانت بودم از حسابم کسر شده بود که با پیگیری مجدانه همسرم ظاهراً احیا شد، گرچه کاملاً مطمئن نیستم.

در پایان وی متذکر می شود: این سرویس شاید مبتذل ترین و ضایع ترین کلاهی بود که در عمرم به سرم رفته، آن هم صرفاً به این دلیل که در محله ما به دلیل تجاری بودن، سرویس اینترنت دیگری وجود ندارد.

ایجاد اختلال مودم ایرانسل در سیستم کاربران

یکی دیگر از کاربران این سرویس در مورد مشکلاتی که مودم ایرانسل برایش به وجود آورده است می گوید: اوایل که تازه سرویس وایمکس ایرانسل من راه اندازی شده بود، پ من یک مودم داخلی با قیمت ۱۱۰ هزار تومان و ۱۰ هزار تومان نصب(که واقعا ماندم آن ۱۰ هزار تومان بابت چه بود) سرویس براه افتاد.چند وقتی خوب بود که ناگهان این مودم زرد با همه چیزه کامپیوتر من مشکل پیدا کرد از کارت شبکه ام تا ویندوزم!

علی در ادامه در خصوص وضعیت نا مناسب محاسبه حساب کاربران م گوید: چند وقتی طول کشید تا تعمیرش کنم.تا مدتی بد نبود راضی بودیم با اینکه وقت و بی وقت قطع میشد و وسط دانلود هنگ میکرد و سرعتش نصف میشد اما باز خدا را شکر میکردیم.تازگی ها یعنی یکی دو ماهی است افتضاح شده.خواستم طرح ۶ ماهه را فعال کنم دیدم نصفه شب اول ماه اس ام اس آمده که متاسفانه طرحتان فعال نشد و ۵۴ هزار تومان الکی ریختید در حساب تا کم کم کمش کنیم!

ایجاد محدودیت ها نامرئی برای کاربران

اتابک نژاد آریا، فعال بخش آی تی نیز در خصوص این سرویس مدعی شد: با بررسی هایی که انجام داده ام مشخص شده که ایرانسل برای بسته های نامحدود روزانه، محدودیت ۱ گیگابایت و برای بسته های ماهانه محدودیت ۱۰ گیگابایت قرار داده اما تلاش فزاینده ای برای پنهان کاری این موضوع دارد، که تنها از طریق سرویس کنترل اینترنتی قابل رویت است– که البته این سرویس هم جدیدا راه اندازی شده!- و هیچ اشاره ای هم به این محدودیت ها چه قبل از فروش، چه در هنگام استفاده و چه در پیگیری های بعدی نمی شود.

این محدودیت ها شاید ظاهرا بسیار سخاوتمندانه به نظر برسند اما باید در نظر گرفت که با استفاده مداوم از یک بسته یک ماهه این بسته، نهایتا در یک هفته به اتمام می رسد و مشترک با عدم اطلاع کامل به استفاده خود ادامه داده و بدون آگاهی از تعرفه، تمام موجودی حساب خود را از دست می دهد! بعضی از دوستان ما مبالغ ۲۰ تا ۳۰ هزار تومانی را به خاطر این عدم شفافیت از دست داده اند.

تا کنون برای هیچ کدام از پیگیری های ما، این شرکت پاسخ قانع کننده ای نداشته و همچنان به همین سودجویی خود ادامه می دهد!

عدم پاسخگویی مناسب در زمان بروز مشکل

حمید هم از کاربران این سرویس است، او بیشتر از نحوه برخورد نا متناسب اپراتورها دلگیر است، او می گوید: هر بار تماس با پشتیبانی، برابر خواهد بود با مدت زمان ولانی مکالمه.

هر بار برای هر سئوال جزئی که هیچ مشکل امنیتی یا … نداشته باشد، با سوالات مکرر از اطلاعات کاربر، و را کلافه می کنند.

او در ادامه به یک تجربه شخصی اشاره و می گوید: یکبار که سرویس قطع بود، بعد از این هفت خوان، اپراتور آماده پاسخ که شد، پرسیدم، آقاجان سئوال من اینه که فقط سرویس من قطعه یا مشکل همگانیه؟ طرف کلی سئوال فنی کرد که چی می بینید، و در کجا قطع می شوید و چطور و چگونه. بعد که همه را جواب دادم، پاسخ داد، فعلا سرویس به طور کلی قطعه که بخش فنی در حال رفع مشکل هستند!!

حمید هم مثل برخی دیگر از کاربران، نسبت به محاسبه اطلاعات کاربران اعتراض دارد، وی اظهار می کند: از همه جالبتر سایت ایشان است، کاش یکی پیدا می شد به من توضیح میداد که این اعداد و ارقام که برای میزان مصرف نشون میده، یعنی چی؟ واحدشون چیه؟ چرا چند روز بی تغییر باقی می ماند و بعد یهو یک جهش آنچنانی؟

واکنش های وبلاگستان فارسی

image634173893960387500.jpg

در روزهای گذشته، بیش از صدها صفحه اینترنتی در خصوص نحوه پوشش ضعیف سرویس وایمکس در وبلاگستان فارسی ایجاد شده است که با یک جستجوی کوچک در اینترنت می توانید آنها را مشاهده کنید.

این وبگاه، به لحاظ حجم گسترده اعلام نظرها، از انعکاس همه آنها در اینجا معذور است، اما در مطالب دیگری، به صورت ریزتر به بررسی و انکعاس مشکلات کاربران خواهد پرداخت.

البته ماجرای خدمات پشتیبانی در ایران، چیزی نیست که مختص به ایرانسل و سرویس وایمکس باشد، اما به لحاظ گستردگی این موضوع خاص، شاید این یک آغاز برای احقاق حقوق مصرف کنندگان باشد.

در هر صورت، طبیعتا، مسئولان ایرانسل با شعارهایشان مشکلی ندارند و همچنان که مشتریان به تعهدات خود در پرداخت هزینه های سرویس عمل می کنند، ایشان نیز باید پاسخگوی کاربران خود باشند.

چراکه بدبینی عمومی نسبت به یک سرویس، از هزاران هزار تبلیغ تلوزیونی موثر تر است.

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 5
لینک به دیدگاه

با دروغی به نام وایمکس ایرانسل آشنا شوید

 

 

 

اگر حتا فکر خرید وایمکس ایرانسل را کردید، این چند خط را بخوانید و بعد خودتان را از چاله دایالاپ و ای دی اس ال به چاه وایمکس پرتاب کنید

 

 

+ دوستان، بابت رسانه ای شدن مساله و تشویق رسانه ها به آدرس های زیر مراجعه کنید، مشکلتان را بازگو کنید و از آنها بابت اینکه به جای آگهی گرفتن از ایرانسل از مصرف کنندگان حمایت می کنند تشکر کنید.

 

 

 

* سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
انتشار نظرات شما در این وبلاگ، توسط سایت
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
حرکت در حال نتیجه دادن است.

* سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
هم با درج یادداشت تهران امروز در مورد این مساله کمک کرده است.

* سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
هم با انتشار مطالب مشابه کمک کرده است.

* سایت فراکسیون خط امام مجلس هم مطالب را منتشر می کند.

* سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
هم با لینک دادن به مطالب کمک می کند.

 

 

من ماندم و ۳۰۰ هزار تومان پول بی زبان هزینه وایمکس و بیش از چند ساعت صحبت تلفنی با خط ایرانسل(بالاخره هزنه تبلیغات زرد تلوزیونی و کمک به سیما ضرغامی باید تامن شود؟) و کلی کار که دیگر نمی توانم انجام بدهم. هیچ تلفنی برا شکایت نیست، هیچ دسترسی به بخش فنی برای پگیری وضعیت نیست… هیچ چیزی نیست، این یعنی وایمکس ایرانسل

 

 

--------------------

 

 

IMAGE634173872266012500.jpg

وقتی آگهی تلوزیونی وایمکس ایرانسل پخش می شود و آن تصویر زیبا کنار دریا و … واقعا ممکن است تصور کنید، با دو کلیک به اینترنت متصل خواهید شد.

به سایت که مراجعه می کنید، خیالتان راحت است، منطقه زندگی شما در محدوده زرد رنگ وایمکس قرار گرفته و خوب! حتما پوشش مناسبی هم دارد، پس فکر می کنید یک مودم رو میزی ۷۰ هزار تومنی میگرید و باقی … اما وقتی تماس میگرید، به شما می گویند به نقشه کاری نداشته باشد، باید مودم فضای باز ۲۰۰ هزار تومنی تهیه کنید، باز هم راه می آیید و تهیه می کنید.

تماس میگیرد و به سایت هم مراجعه می کنید، چنان برای شما با اطمینان صحبت می کنند که گویی هیچ اشکالی تا یک سال ایجاد نخواهد شد.

مرحله های ورود به ومایمکس را یکی، یکی طی می کنید و در تمام مراحل، پشتیبانی وایمکس مودب و پاسخگو در کنار شماست.

اما صبر کنید!

این تا دریافت پول از شماست، آن هم پول نقد.

پول را که به حساب ریختید، حالا منتظر باشید تا به شما برسند.

به شما گفتند هزینه نصب و راه اندازی را با همان ۸ هزار تومان، از همین لحظه اول مراجعه کارشناسان(!) وایمکس به منزلتان باید دستگیرتان بشود که دیگر شما پولتان را دادید… درست است که هزینه نصب را پرداختد، اما باید مودم فضای باز را روی پشت بام نصب کنند، جای دگر آنتن نمی دهد! (حتا اگر منزل شما روی تپه واقع شده باشد)

پس در این مرحله هم در حالی که نباید هزینه نصب میدادید، اما باید ۱۹ هزار تومان پول نقد، بابت کابل آنتن تا کامپیوتر پرداخت کنید.

فکر کردید تمام شد… نه! اشتباه می کنید.

ای کاش به همینجا ختم میشد، همه اینها فدای سرشان اگر سرویس خوب کار م کرد. از همان لحظه اول اتصالتان به وایمکس مشکل شروع می شود.

شما در محدوده سرویس بودید، آنتن فضای باز خریدید، پول را تمام و کمال حساب کردید و… اما وقتی می خواهید آن لاین شوید نمی توانید.

تماس میگیرید با پشتیبانی، ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰ عدد یک را وارد می کنید و ده دقیقه منتظر می مانید، دقت کنید، ده دقیقه، اینجا تنها چیزی که مهم نیست وقت شماست! بعد از ده دقیقه بالاخره صدای اپراتور را می شنوید، مراسم بازجویی آغاز می شود:

شناسه وایمکسرا بفرمایید، نام و نام خانوادگی را برفرمایید، کد پستی، کد ملی، محل سکونت و…(این هم شد ۳ دقیقه)

حالا مراسم راهنمایی از راه دور، حدودا ۳۰ دققه این مرحله طول می کد، تا شما پنجره مرورگرتان را باز کنید، وارد منوی تولز شوید و…. تمام کامپیوتر شما را رو زمین می ریزند و دوباره جمع م کنند و در آخر می گویند:

راستی آی پی دارید؟

مشخص می شود که اصلا آی پی دریافت نمی کردید

پس یک پرونده برای شما افتتاح می شود و قرار می شود تا ظرف ۲۴ ساعت با شما تماس بگیرند.

وارد ساعت ۱۰۰ شدید و هنوز تماس نگرفتند تا اینکه یک نفر به شما زنگ می زند، از شما مشخصات را می گیرد و می گوید مشکل حل خواهد شد.

کدام مشکل حل خواهد شد….؟

الان حدود یک هفته گذشته و همچنان مشکل من حل نشده، می گویند سرویس مناطق بالا رفته و ممکن نیست شما بتوانید آن لاین شوید.

برایشان توضیح دادم، هزار بار، خسته شدم آنقد گفتم:

شناسه وایمکس: ۰۹۴۱۱۱۳۲۹۷۵

نام و نام خانوادگی: امیرهادی انواری

کد پستی:

کدملی:

نام پدر:

شغل:

کوفت:

زهر مار:

آقا، من خبرنگارم، من باید دائم آن لاین باشم، کار دارم، تعهد دارم، وقتم ارزش دارد.

انگار جوک تعریف می کن، اخر سر هم می گویند: متاسفانه کار از دست ما بر نم آید، باید منتظر بمانید

آقا من به کجا می توانم شکایت کنم؟

متاسفانه جایی برای شکات نیست

آقا من کجا باید بروم و یقه ان فنی شما را بگیرم که قرار بود ۲۴ ساعته تماس بگیرد و بعد از یک هفته کاری نکرده؟

متاسفانه به بخش فنی دسترسی ندارید

من ماندم و ۳۰۰ هزار تومان هزینه وایمکس و بیش از چند ساعت صحبت تلفنی با خط ایرانسل(بالاخره هزنه تبلیغات زرد تلوزیونی و کمک به سیما ضرغامی باید تامن شود؟) و کلی کار که دیگر نمی توانم انجام بدهم.

حرف این زخم خورده را گوش کنید

خودتان نخرید، به دوستانتان هم توصیه کنید نخرند

** تصمیم دارم در آینده نزدیک، عده ای ا زخم خورده های وایمکس را جمع کنم و گزارش هایی را منتشر کنم، همچنین کلک ها و فریب های ایرانسل در آگهی ها و طرح های دروغین را هم در گزارش هایی خواهم نوشت.

شک نکنید

 

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 5
لینک به دیدگاه

اگه اشتباه نکنم شرکت iphone بود که یه گوشی جدید با قابلیتای جدید وارد بازار کرد اوایل فروش خوبی داشت اما بعدا مشکلات عمده ای پیدا کرد الان فروشش تو زمینه این گوشی به نصف رسیده

این یعنی ضرر

این یعنی شرکت خصوصی باید هرچه زودتر اشکال رو برطرف کنه

این یعنی هرچه زودتر از مشتریان خود عذرخواهی کنه که کرد

این یعنی اقتصاد رو به رشد

این یعنی بخش خصوصی

این یعنی.......

 

حالا ببینید کدوم یک از این ویژگیها تو ایرانسل هس

صاحب امتیاز و ذینفع شرکت کبیر و پر سود ده ایرانسل کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!

 

اصلا ککشونم نمی گزه

لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...