Ehsan 112349 ارسال شده در 17 آبان، 2010 وا؟؟؟مگه باتری وطنی چشه؟؟؟:w00: باطری وطنی، یک دفعه تموم میشه، اونوقت گیر میافتم!!!!! 2
ne_sh67 1947 ارسال شده در 17 آبان، 2010 میگم خانم سکینه روبات، میگی چینی!!!! نگفتم خانم سوسانو روبات که مثلا بشه کره ای!!!! البته امکان مونتاژ هست. بابا باتری هاش و میگم!!
maryam_alien 9906 ارسال شده در 17 آبان، 2010 باطری وطنی، یک دفعه تموم میشه، اونوقت گیر میافتم!!!!! اوه اوه!!!! 2
Sepideh.mt 17530 ارسال شده در 17 آبان، 2010 خانم سکینه روبات، آیا مایلید شما را با مهریه دو باطری ژاپنی، به عقد آقای اسی در بیاورم؟ روبات رفته شارژ بکنه !!! برای بار دوم عرض میکنم، آیا وکیلم؟ :ws28: حالا دفعه دوم بله رو میگن یا شارژشون میتمومه؟ 1
Ehsan 112349 ارسال شده در 17 آبان، 2010 :ws28: حالا دفعه دوم بله رو میگن یا شارژشون میتمومه؟ دفعه دوم میگه باید برم،روغنکاری بشم!!! عجب گیری افتادیم ها،اومدیم روبات بگیریم، خرجش ده برابر شد!!! 3
Ehsan 112349 ارسال شده در 17 آبان، 2010 اوه اوه!!!! یعنی چی اوه اوه!!!! من با روبات عشق چندین ساله داریم. اگه دیدی روباتی بر درختی تکیه کرده،بدان عاشق اسی شده و گریه کرده. 5
Sepideh.mt 17530 ارسال شده در 17 آبان، 2010 دفعه دوم میگه باید برم،روغنکاری بشم!!! عجب گیری افتادیم ها،اومدیم روبات بگیریم، خرجش ده برابر شد!!! عوضش حرف گوش کنه اینهمه خرجش میکنی آخر خوشی نمیزنه زیره دلش ولت کنه بره 1
maryam_alien 9906 ارسال شده در 17 آبان، 2010 یعنی چی اوه اوه!!!! من با روبات عشق چندین ساله داریم. اگه دیدی روباتی بر درختی تکیه کرده،بدان عاشق اسی شده و گریه کرده. تکبیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
سمندون 19440 ارسال شده در 17 آبان، 2010 یعنی چی اوه اوه!!!! من با روبات عشق چندین ساله داریم. اگه دیدی روباتی بر درختی تکیه کرده،بدان عاشق اسی شده و گریه کرده. :ws37: 1
Ehsan 112349 ارسال شده در 17 آبان، 2010 تکبیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر واسه حرف عشقی که تکبیـــــر نمیگن!!!! اونم عشق به ربات !!! 1
maryam_alien 9906 ارسال شده در 17 آبان، 2010 واسه حرف عشقی که تکبیـــــر نمیگن!!!! اونم عشق به ربات !!! برای شروع زندگی معنویات خوبه :dancegirl2: 2
مهندس.. 189 ارسال شده در 23 آذر، 2013 این خبر اوج حقیقت دید مردها رو به زن ها میرسونه. اگه این مسائل نبود واقعا کسی ازدواج میکرد؟ مدتیه اس ام اس میدن محصولات ویژه، تماس گرفتم و دیدم اینم تو ایران هست ولی عروسکی نه روبات. حقیقت عریان جامعه ما چی میگه که همه لاپوشونی میکننش.
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری