رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

جهان سوم جایی‌ست که در آن ، به تصویر کشیدن خشونت و خیانت ، آسانتر و قانونی‌تر از به تصویر کشیدن عواطف و عشق است !

  • Like 6
ارسال شده در
...هفت سنگ - خاک بازی - دعوا و کتک کاری - ول گردی تو کوچه بالایی و پایینی - زدن زنگ مردم با معونت دوستان...اینا که کارهای منه .....

واقعا که!!!:w00:

افتخارم میکنی به کارات؟؟؟؟؟؟؟؟:banel_smiley_4::banel_smiley_4::banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در
واقعا که!!!:w00:

افتخارم میکنی به کارات؟؟؟؟؟؟؟؟:banel_smiley_4::banel_smiley_4::banel_smiley_4:

 

حالا چاقو کشی قمه کشی رو از یاد بردی .. یادمه سال آخر دبیرستان بودم با پسرای دبیرستان دیگه شرط بندی کردم که هر کی زیاد چاقو بکشه رو دستاش برنده است ..درست یادمه 9 تا خط انداختم رو دستم ..چه خونی می یومد کیف می کردم که همه ازم دان حساب میبرن ...مادرم اونقدر کتکم زد....:icon_pf (34):...هی جهان سومی

  • Like 2
ارسال شده در
حالا چاقو کشی قمه کشی رو از یاد بردی .. یادمه سال آخر دبیرستان بودم با پسرای دبیرستان دیگه شرط بندی کردم که هر کی زیاد چاقو بکشه رو دستاش برنده است ..درست یادمه 9 تا خط انداختم رو دستم ..چه خونی می یومد کیف می کردم که همه ازم دان حساب میبرن ...مادرم اونقدر کتکم زد....:icon_pf (34):...هی جهان سومی

:jawdrop: تو دیگه روی جهان سومم سقید کردی!!!

این افتخار نداره!!! حالا این بارو گفتی اما دیگه جای نگو!!!

متاسفم واقعا!!!:banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در
حالا چاقو کشی قمه کشی رو از یاد بردی .. یادمه سال آخر دبیرستان بودم با پسرای دبیرستان دیگه شرط بندی کردم که هر کی زیاد چاقو بکشه رو دستاش برنده است ..درست یادمه 9 تا خط انداختم رو دستم ..چه خونی می یومد کیف می کردم که همه ازم دان حساب میبرن ...مادرم اونقدر کتکم زد....:icon_pf (34):...هی جهان سومی

:imoksmiley:

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...