FriendlyGhost 998 ارسال شده در 17 آبان، 2010 جهان سوم جاییست که در آن ، به تصویر کشیدن خشونت و خیانت ، آسانتر و قانونیتر از به تصویر کشیدن عواطف و عشق است ! 6
mahshad 2236 ارسال شده در 17 آبان، 2010 ...هفت سنگ - خاک بازی - دعوا و کتک کاری - ول گردی تو کوچه بالایی و پایینی - زدن زنگ مردم با معونت دوستان...اینا که کارهای منه ..... واقعا که!!!:w00: افتخارم میکنی به کارات؟؟؟؟؟؟؟؟:banel_smiley_4: 1
baybak 4434 ارسال شده در 17 آبان، 2010 واقعا که!!!:w00: افتخارم میکنی به کارات؟؟؟؟؟؟؟؟:banel_smiley_4: حالا چاقو کشی قمه کشی رو از یاد بردی .. یادمه سال آخر دبیرستان بودم با پسرای دبیرستان دیگه شرط بندی کردم که هر کی زیاد چاقو بکشه رو دستاش برنده است ..درست یادمه 9 تا خط انداختم رو دستم ..چه خونی می یومد کیف می کردم که همه ازم دان حساب میبرن ...مادرم اونقدر کتکم زد....:icon_pf (34):...هی جهان سومی 2
mahshad 2236 ارسال شده در 17 آبان، 2010 حالا چاقو کشی قمه کشی رو از یاد بردی .. یادمه سال آخر دبیرستان بودم با پسرای دبیرستان دیگه شرط بندی کردم که هر کی زیاد چاقو بکشه رو دستاش برنده است ..درست یادمه 9 تا خط انداختم رو دستم ..چه خونی می یومد کیف می کردم که همه ازم دان حساب میبرن ...مادرم اونقدر کتکم زد....:icon_pf (34):...هی جهان سومی :jawdrop: تو دیگه روی جهان سومم سقید کردی!!! این افتخار نداره!!! حالا این بارو گفتی اما دیگه جای نگو!!! متاسفم واقعا!!! 1
zzahra 4752 ارسال شده در 17 آبان، 2010 حالا چاقو کشی قمه کشی رو از یاد بردی .. یادمه سال آخر دبیرستان بودم با پسرای دبیرستان دیگه شرط بندی کردم که هر کی زیاد چاقو بکشه رو دستاش برنده است ..درست یادمه 9 تا خط انداختم رو دستم ..چه خونی می یومد کیف می کردم که همه ازم دان حساب میبرن ...مادرم اونقدر کتکم زد....:icon_pf (34):...هی جهان سومی :imoksmiley:
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری