رفتن به مطلب

تقویت کننده های سینه


pashaa

ارسال های توصیه شده

تقویت کننده های سینه

ورزش، حجم سینه هایتان را اضافه نمی کند اما تمرینهای مناسب با پرورش عضلات زیر آنها می توانند ظاهری پرتر و برجسته تر به سینه هایتان بدهند. عضلات قوی سینه، شما را در حرکات بلند کردنی و فشار دادنی مثل هل دادن چرخ خرید در فروشگاه، مبلمان در منزل یا در سنگین پارکینگ کمک می کنند. به همین دلیل این برنامه را باید در ورزش روزانه خود بگنجانید – حتی اگر از سینه هایتان راضی باشید! این سه حرکت ساده، شما را در برآوردن نیازهای روزانه و همچنین صاف کردن و شکل دادن بالاتنه یاری می کنند.

 

 

 

شنای تعادلی روی دیوار

 

 

1.jpg

 

 

الف. در حالیکه یک توپ بدنسازی را هم ارتفاع شانه هایتان روی دیوار گرفته اید، به فاصله 3 تا 4 فوت (90 تا 120 سانتیمتر) از دیوار بایستید.

 

2.jpg

 

ب. به آرامی آرنجهایتان را خم کنید و سینه را به توپ نزدیک نمایید. بلند شدن پاشنه ها از زمین، ایرادی ندارد. با انقباض عضلات سینه و صاف کردن دستها به وضعیت شروع بازگردید. این حرکت 10 تا 12 بار تکرار شود.

 

 

کشش سینه

 

 

3.jpg

 

با بالاتنه ای صاف، دو زانو بنشینید و دستهایتان را پشت سر قفل کنید. به آرامی شانه هایتان را آنقدر عقب بکشید که در سینه هایتان احساس کشیدگی نمایید. به اندازه سه بار تنفس مکث و حرکت را دوباره تکرار کنید.

 

 

 

نوسان روی دست

 

 

4.jpg

 

الف. دستهایتان را دقیقا زیر شانه ها و بفاصله 6 اینچ (15 سانتیمتر) از یکدیگر روی یک پله بدنسازی بگذارید. آرنجها را صاف کنید و پاهایتان را آنقدر عقب ببرید که از سر تا پاشنه هایتان در یک امتداد قرار بگیرند.

 

 

5.jpg

 

ب. دست چپ را بلند کنید و بفاصله 6 تا 10 اینچی (15 تا 25 سانتیمتر) سمت چپ پله بگذارید. وزنتان را به همین طرف متمایل نمایید و دست راست را بردارید و کنار دست چپ بگذارید. به وضعیت شروع بازگردید؛ ابتدا دست راست و سپس دست چپ را روی پله بگذارید. اکنون عکس همین اعمال را سمت راست پله انجام دهید. مجموع حرکتهای سمت چپ و راست را یک تکرار حساب کنید. این تمرین را 10 تا 12 بار تکرار نمایید.

 

هرگز ...

 

 

6.jpg

 

باسنتان را بلند نکنید!

 

 

منبع تن سازان.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...