رفتن به مطلب

تبریک! رتبه چهارم طلاق در جهان به ایران رسید !!!


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
اون بالایی چند تا اشتباه داشت درستش کردم:w00:

 

خوبه مجبوری هم که بود یه بار خوندیش:brodkavelarg::brodkavelarg:

  • Like 1
  • پاسخ 54
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

یکی از دلایل طلاق زیاده خواهیه طرفین

یکیش دخالت دوست اشنا و فامیله

یکیش خیانته

یکیش فارسی وان:ws28:

یکیش اعتیاده

  • Like 2
ارسال شده در
یکی از دلایل طلاق زیاده خواهیه طرفین

یکیش دخالت دوست اشنا و فامیله

یکیش خیانته

یکیش فارسی وان:ws28:

یکیش اعتیاده

:banel_smiley_4::banel_smiley_4::banel_smiley_4:

ارسال شده در

کی میگه این پیشرفت نیست من که خیلی خوشحال شدم خدارو شکر:smiley (18):

  • Like 1
ارسال شده در
کی میگه این پیشرفت نیست من که خیلی خوشحال شدم خدارو شکر:smiley (18):

 

جاني جون باز از اين نظريه هاي عجيب و غريب دادي!!!:ws3:

حاج آقا خوبن؟؟؟:ws2:

ارسال شده در
خوبه مجبوری هم که بود یه بار خوندیش:brodkavelarg::brodkavelarg:

نمی خونم اجراش می کنم خیالت راحت:w16:

  • Like 1
ارسال شده در

ما هميشه جز ء اولينها هستيم :icon_pf (34):

  • Like 1
ارسال شده در
جاني جون باز از اين نظريه هاي عجيب و غريب دادي!!!:ws3:

حاج آقا خوبن؟؟؟:ws2:

نظر عجیب غریب چیه من همیشه هر چیزیو موشکافانه بهش دقت می کنم:ws3:

ببین عزیزم درصد بالای طلاق نشانه ی احمقیت و شعور مردم ایران

احمقن چون بی فکر ازدواج کردن از روی ظاهر و توهم

با شعورن چون دیگه مثل قدیم نیستن که با هر بد بختی زندگیشونو ادامه بدن و هم خودشون و هم بچه هاشونو بد بخت کن یعنی به این شعور رسیدن که وقتی با هم سازش ندارن از هم جدا بشن

دیدی من بی دلیل و عجیب غریب حرف نمی زنم:w02:

 

خوبن سلام می رسونن:ws47:

  • Like 1
ارسال شده در
نظر عجیب غریب چیه من همیشه هر چیزیو موشکافانه بهش دقت می کنم:ws3:

ببین عزیزم درصد بالای طلاق نشانه ی احمقیت و شعور مردم ایران

احمقن چون بی فکر ازدواج کردن از روی ظاهر و توهم

با شعورن چون دیگه مثل قدیم نیستن که با هر بد بختی زندگیشونو ادامه بدن و هم خودشون و هم بچه هاشونو بد بخت کن یعنی به این شعور رسیدن که وقتی با هم سازش ندارن از هم جدا بشن

دیدی من بی دلیل و عجیب غریب حرف نمی زنم:w02:

 

خوبن سلام می رسونن:ws47:

 

 

آفرين استثنا ئا تو اين مورد باهات موافقم:ws3:

 

سلام ما رو هم برسونين خدمتشون:ws28:

 

آواتار جديد مبارك!! فكر كنم باب ميلته:ws52::ws52:

ارسال شده در
آفرين استثنا ئا تو اين مورد باهات موافقم:ws3:

 

سلام ما رو هم برسونين خدمتشون:ws28:

 

آواتار جديد مبارك!! فكر كنم باب ميلته:ws52::ws52:

بزرگیتونو می رسونم:ws3:

مرسی

اره خیلی باب میلم خیلی دوستش دارم خیلی باهاش تفاهم دارم:ws37: فقط حیف که ...:sigh:

ارسال شده در
بزرگیتونو می رسونم:ws3:

مرسی

اره خیلی باب میلم خیلی دوستش دارم خیلی باهاش تفاهم دارم:ws37: فقط حیف که ...:sigh:

 

 

بله حيف........................:ws3:

ارسال شده در
بله حيف........................:ws3:

چرا می خندی دل من شیکسته :ws44:

آخه خدا چرا این:ws27:

ارسال شده در
چرا می خندی دل من شیکسته :ws44:

آخه خدا چرا این:ws27:

 

حالا چرا دلت شكسته!!!:jawdrop:

 

يه دستي به سر و روي حاج اقا بكشي از اين خوشگل تر ميشه!!!:ws28:

ارسال شده در
حالا چرا دلت شكسته!!!:jawdrop:

 

يه دستي به سر و روي حاج اقا بكشي از اين خوشگل تر ميشه!!!:ws28:

آخه اینو می خواستم ولی نمیشه:ws44:

:ws28:

حاج آقا دست به سرو روش نکشیده خوشگله:ws28:

ارسال شده در
آخه اینو می خواستم ولی نمیشه:ws44:

:ws28:

حاج آقا دست به سرو روش نکشیده خوشگله:ws28:

 

راست مي گي!!!:w16::w16::ws28:

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...