رفتن به مطلب

دوستان ..........از این دوعکس چه چیزی به ذهنتون میرسه.....


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

140378_528.jpg

 

 

 

140377_844.jpg

  • Like 15
  • پاسخ 79
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

هیچی :ws52:

 

منظورت چیه خو؟

  • Like 2
ارسال شده در

تورم!!:w58:

گذر زمان و از این چیزا...

  • Like 3
ارسال شده در

رو پولای خارجکی شعر سعدی نوشته شده بید.....:icon_redface:

  • Like 1
ارسال شده در
رو پولای خارجکی شعر سعدی نوشته شده بید.....:icon_redface:

اون پول خارجی همون 10 هزار تومنی خودمونه:w16:

منو یاد پول توجیبی های 2 تومنیم انداختی هوتن:ws37:

  • Like 1
ارسال شده در

اخی....

چه خوشجل بود پولاش....

من از این به بعد ببینم یاد تو می افتم دیگه....:icon_pf (44):

  • Like 1
ارسال شده در

اون اولی رو من چن وخ پیش تو عروسی از دوماد شاباش گرفتم:ws3:

  • Like 8
ارسال شده در

اينكه چه پول بي ارزشي داريم!!!

  • Like 1
ارسال شده در

خب چرا صفرا رو کم نمیکنن؟:ws6:یه مدت حرفش بود که کلا سه تا صفرو حذف کنن....

در آینده حتما میرسیم به 1000000 :w58: خیلی خنده داره......:ws28:

  • Like 3
ارسال شده در
هیچی :ws52:

 

منظورت چیه خو؟

 

بادقت نگاه کن.........یه سوتیه بزرگ وجود داره.......

 

تورم!!:w58:

گذر زمان و از این چیزا...

 

خوب اینم هست...........ولی یه چیز جدید وجود داره...........

 

رو پولای خارجکی شعر سعدی نوشته شده بید.....:icon_redface:

 

اون پول خارجی همون 10 هزار تومنی خودمونه:w16:

منو یاد پول توجیبی های 2 تومنیم انداختی هوتن:ws37:

 

اون اولی رو من چن وخ پیش تو عروسی از دوماد شاباش گرفتم:ws3:

 

تو فقط منو دق بده..............

 

اينكه چه پول بي ارزشي داريم!!!

 

خوب این که خبر جدیدی نیست ...............توی اون دوتا عکس خیره بشین ..........یه چیزی هست.............که......

  • Like 3
ارسال شده در

رو 100 تومنیه بانک مرکزی ایران نوشته.....رو اون یکی نوشته سنترال بانک!!

این یعنی پیشرفت..!!:4chsmu1:

  • Like 2
ارسال شده در

اين عكس مسجد قدسه ديگه؟؟!! درسته؟؟:ws52::ws52:

نتيجه مي گيريم كه با همت مضاعف ما در اطراف اين مكان درختكاري شده و به حمد و قوه الهي به آباداني رسيده!!!:ws3:

 

زود جايزه منو بده!!!:ws28:

  • Like 4
ارسال شده در

یه ایرادی که به 10000 تونی گرفتن این بود که اصل شعر سعدی به اینصورته:

بنی آدم اعضای یکدیگرند

که در آفرینش ز یک پیکرند

  • Like 3
ارسال شده در

اما پشت 100 تومنی نوشته bank markazi iran :ws52:

  • Like 1
ارسال شده در

همه رو گذاشتی سر کارااا....:banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در

سوتي مربوط به جديدست؟

يا 100 تومنيم سوتي داشته؟:ws52:

ارسال شده در
رو 100 تومنیه بانک مرکزی ایران نوشته.....رو اون یکی نوشته سنترال بانک!!

این یعنی پیشرفت..!!:4chsmu1:

 

افرین همین منظورم بود.................

 

به دو تصویر زیر نگاه کنید : اولی اسکناس صدتومانی سال های گذشته است و دومی اسکناس 10 هزار تومانی جدید.

در اولی، عبارت "بانک مرکزی" به این صورت نوشته شده:BANK MARKAZI

 

و در دومی به این شکل: CENTRAL BANK

 

حالا اولی درست است یا دومی؟ و البته دومی صحیح تر است زیرا بانک مرکزی ، اسم خاص (مانند بانک ملی) نیست بلکه اصطلاحی عمومی برای "بانک بانک ها" در نظام های اقتصادی دنیاست.

اگر بانک مرکزی در همان سال های قدیم ، از یک مترجم استفاده می کرد چنین گافی سالیان دراز بر روی اسکناس های یک کشور رخ نمی داد.

 

140378_528.jpg

 

140377_844.jpg

  • Like 14
ارسال شده در
رو 100 تومنیه بانک مرکزی ایران نوشته.....رو اون یکی نوشته سنترال بانک!!

این یعنی پیشرفت..!!:4chsmu1:

آره منم اين به نظرم اومد ولي خب اون موقع نمي دونستند مركزي ميشه سنترال:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
افرین همین منظورم بود.................

 

به دو تصویر زیر نگاه کنید : اولی اسکناس صدتومانی سال های گذشته است و دومی اسکناس 10 هزار تومانی جدید.

در اولی، عبارت "بانک مرکزی" به این صورت نوشته شده:BANK MARKAZI

 

و در دومی به این شکل: CENTRAL BANK

 

حالا اولی درست است یا دومی؟ و البته دومی صحیح تر است زیرا بانک مرکزی ، اسم خاص (مانند بانک ملی) نیست بلکه اصطلاحی عمومی برای "بانک بانک ها" در نظام های اقتصادی دنیاست.

اگر بانک مرکزی در همان سال های قدیم ، از یک مترجم استفاده می کرد چنین گافی سالیان دراز بر روی اسکناس های یک کشور رخ نمی داد.

 

140378_528.jpg

 

140377_844.jpg

 

 

ولي جواب من خيلي بهتر بود!!!:ws3::ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
افرین همین منظورم بود.................

 

به دو تصویر زیر نگاه کنید : اولی اسکناس صدتومانی سال های گذشته است و دومی اسکناس 10 هزار تومانی جدید.

در اولی، عبارت "بانک مرکزی" به این صورت نوشته شده:BANK MARKAZI

 

و در دومی به این شکل: CENTRAL BANK

 

حالا اولی درست است یا دومی؟ و البته دومی صحیح تر است زیرا بانک مرکزی ، اسم خاص (مانند بانک ملی) نیست بلکه اصطلاحی عمومی برای "بانک بانک ها" در نظام های اقتصادی دنیاست.

اگر بانک مرکزی در همان سال های قدیم ، از یک مترجم استفاده می کرد چنین گافی سالیان دراز بر روی اسکناس های یک کشور رخ نمی داد.

 

 

 

 

 

این نشون دهنده ی پیشرفت امیدوارکننده ی کشور عزیزمونه!!!!:banel_smiley_4:

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...