رفتن به مطلب

دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در تهران برگزار می‌شود


ارسال های توصیه شده

معاون دبیر کل اتاق تعاون ایران از برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور 1400 شرکت ایرانی و خارجی در روزهای 12 تا 15 مرداد ماه جاری در محل نمایشگاههای بین المللی تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرامیران به نقل از خبرگزاری مهر، ابراهیم تهرانی ظهر امروز در یک نشست خبری از برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در روزهای 12 تا 15 مرداد ماه جاری توسط اتاق تعاون ایران با حضور 1400 شرکت داخلی و خارجی خبر داد.

معاون دبیر کل اتاق تعاون ایران با بیان اینکه یکهزار شرکت ایرانی در کنار 400 شرکت خارجی آخرین دستاوردها و تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد، اظهار داشت: نمایشگاه سالجاری نسبت به نمایشگاه نهم از رشد 25 درصدی برخوردار است .

وی با اعلام اینکه 35 کشور جهان علاوه بر بنگاههای داخلی محصولات و تولیدات خود را در معرض دید متخصصین و شرکت کنندگان در نمایشگاه قرار خواهند داد، افزود: کشورهای اسپانیا، هلند، سوئد، دانمارک، بلژیک، اندونزی، رومانی، چین ، پاکستان، سوریه، ترکیه، هند، سوئیس، آلمان، اتریش، کانادا، امارات، انگلیس، ایتالیا، اسلواکی، آمریکا، تایوان، قطر، هنگ کنگ، برزیل، فرانسه، بلغارستان، پرتغال، روسیه، گرجستان، اکراین، مالزی، ویتنام، چک و یونان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

این مقام مسئول در اتاق تعاون ایران با بیان اینکه فضای کلی نمایشگاه حدود 100 هزار متر مربع است، گفت: علی رغم استمرار بحران مالی جهانی و وجود تحریمهای یکجانبه از سوی برخی کشورها، مشارکت در این دوره از سنوات قبل بیشتر شده است.

تهرانی رشد کمی و کیفی تولیدات و صنعت ساختمان کشور را باعث انجام پروژه های مختلف ساختمانی توسط ایران در کشورهای آمریکای لاتین، آفریقا، آسیا و کشورهای همسایه دانست و بیان داشت : در حال حاضر با نزدیکی به افغانستان و عراق می توانیم در بازسازی این دو کشور از طریق نیروی کار کیفی، به کارگیری تخصص و مصالح ارزان قیمت نقش آفرینی داشته باشیم.

معاون دبیر کل اتاق تعاون ایران با اعلام اینکه 150 تن از سرمایه گذاران برتر ایرانی مقیم خارج از کشور دعوت شده اند تا در یکی از روزهای برگزاری نمایشگاه از غرفه های مختلف آن دیدن کنند، بیان داشت: هم اکنون 40 درصد از شرکت کننده ها به دلیل کمبود فضا منتظر صدور مجوز حضور در نمایشگاه هستند، ضمن اینکه برای پاسخگویی به نیازهای فعالان بازار مسکن نمایشگاه مجازی را نیز برگزار می کنیم.

تهرانی همچنین از برگزاری نمایشگاههای تخصصی کوچک در قالب حضور 40 تا 50 شرکت در مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق خبر داد و گفت: به زودی کار برگزاری این نمایشگاهها را در تخصص ها و بخش های مختلف در کشور عراق آغاز می کنیم.

 

خبر گزاری مهر

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...