Hossein.T 22596 ارسال شده در 1 آبان، 2010 امان از ادعای اساتید محترم... من چن ماه پیش رفتم پیش یکیشون برای تحقیقات نانو! خیلی مودبانه گفت فعلا از این . . .نخور و منو انداخت بیرون!!! 5
Waffen 15120 ارسال شده در 1 آبان، 2010 من چن ماه پیش رفتم پیش یکیشون برای تحقیقات نانو!خیلی مودبانه گفت فعلا از این . . .نخور و منو انداخت بیرون!!! دقیقا... منم یه بار رفتم پیش یکی از اساتید محترم... بعد در مورد Data Mining میخواستم یه راهنمایی ازش بگیرم در مورد یه تحقیق... بهم گفت آخه تو اصلا میفهمی Data Mining چیه ؟ 5
سمندون 19440 ارسال شده در 1 آبان، 2010 دقیقا این اتقاق برا من افتاد منم حال مدیر گروهو گرفتم همونجا سریغ رفتم معاونت دانشگاه بدون اجازه از منشی رفتم داخل گفتم وظیفه این اقا پاسخ به دانشجوست اعصاب ندارم هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابعد زنگ زد بهش 3 سوت ردیف شد:w16: 4
Waffen 15120 ارسال شده در 1 آبان، 2010 دقیقا این اتقاق برا من افتاد منم حال مدیر گروهو گرفتم همونجا سریغ رفتم معاونت دانشگاه بدون اجازه از منشی رفتم داخل گفتم وظیفه این اقا پاسخ به دانشجوست اعصاب ندارم هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابعد زنگ زد بهش 3 سوت ردیف شد:w16: کار درستی کردی... ولی ترسناکی ها... 3
سمندون 19440 ارسال شده در 1 آبان، 2010 کار درستی کردی... ولی ترسناکی ها... اعصاب ندارمو نگفتم ولی کلی حرف زدم که اگه جواب دانشجو رو نده چیکار میکنه پس با دوست دخترش حرف میزنه ؟؟؟؟؟؟؟؟ من تو این مساول حساسم کوتاه نمیام .:167::167: 3
soheiiil 24253 ارسال شده در 1 آبان، 2010 بابا حالا سراسری خیلی خوبه هرکدوم از استادا یه اتاق دارن ولی این آزاد همگیشون عین چیز میرن تو یه اتاقی ....انگار اتاق دبیران ابتداییه حالا اونا رو ولش استاد اشتاد باشه زیر سنگ هم درس میده 4
هوتن 15061 سازنده ارسال شده در 1 آبان، 2010 اعصاب ندارمو نگفتم ولی کلی حرف زدم که اگه جواب دانشجو رو نده چیکار میکنه پس با دوست دخترش حرف میزنه ؟؟؟؟؟؟؟؟من تو این مساول حساسم کوتاه نمیام .:167::167: افرین.آفرین.............:icon_gol::icon_gol: 5
Waffen 15120 ارسال شده در 1 آبان، 2010 اعصاب ندارمو نگفتم ولی کلی حرف زدم که اگه جواب دانشجو رو نده چیکار میکنه پس با دوست دخترش حرف میزنه ؟؟؟؟؟؟؟؟من تو این مساول حساسم کوتاه نمیام .:167::167: به منم یاد بده... من اون روز اون استاده اینو بهم گفت سرم رو انداختم پایین از همون راهی که اومده بودم برگشتم... درم پشت سرم بستم... :shame: 5
Waffen 15120 ارسال شده در 1 آبان، 2010 بابا حالا سراسری خیلی خوبه هرکدوم از استادا یه اتاق دارنولی این آزاد همگیشون عین چیز میرن تو یه اتاقی ....انگار اتاق دبیران ابتداییه حالا اونا رو ولش استاد اشتاد باشه زیر سنگ هم درس میده :ws28::ws28: بخش ابتداییش رو خوب اومدی... 3
soheiiil 24253 ارسال شده در 1 آبان، 2010 آره بابا تازه هرکدوم یه نیم ساعت زودتر از وقت کلاس میزنن که تو اون طو..ه صندلی پیدا کنن سر پا وای نستن 4
سمندون 19440 ارسال شده در 1 آبان، 2010 به منم یاد بده... من اون روز اون استاده اینو بهم گفت سرم رو انداختم پایین از همون راهی که اومده بودم برگشتم... درم پشت سرم بستم... :shame: خوب تو خیلی چیزی که سرت رو مثل چیز میندازی. من اگه جای تو بودم همونجا سریع گزارش میدادم.استاد باد جوابگو باشه . ولی خوب میدونی به قول مامانم استاد ادم حق داره به گردن ادم در هیچ شرایطی حتی اگه عیر منطقی باشه نباید بی احترامی کنی بهش.:w16: 3
Waffen 15120 ارسال شده در 1 آبان، 2010 خوب تو خیلی چیزی که سرت رو مثل چیز میندازی.من اگه جای تو بودم همونجا سریع گزارش میدادم.استاد باد جوابگو باشه . ولی خوب میدونی به قول مامانم استاد ادم حق داره به گردن ادم در هیچ شرایطی حتی اگه عیر منطقی باشه نباید بی احترامی کنی بهش.:w16: من چیز نیستم... من پسر خوبیم... باورت نمیشه از اون بپرس... 3
سمندون 19440 ارسال شده در 1 آبان، 2010 آره...منم یه روز رفتم پیش استادمون. افریییییییییییین.خوب بعدش؟ 1
Waffen 15120 ارسال شده در 1 آبان، 2010 آره...منم یه روز رفتم پیش استادمون. :w58::w58: ادامه ی داستان در قسمت بعد ؟ 4
سمندون 19440 ارسال شده در 1 آبان، 2010 من چیز نیستم... من پسر خوبیم... باورت نمیشه از اون بپرس... بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق:ws3: 2
میلاد 24047 ارسال شده در 1 آبان، 2010 افریییییییییییین.خوب بعدش؟ :w58::w58:ادامه ی داستان در قسمت بعد ؟ همین دیگه رفتم پیش استادمون...ادامه نداره 6
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری