رفتن به مطلب

تفاوت اتاق استاد ایرانی.....و اتاق استاد ژاپنی...


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

1279132233711773-2010-7-14-10-56-35.gif

 

 

 

1279132233742229-2010-7-14-10-57-4.gif

 

 

روی در ورودی دفتر رئیس دانشگاه توكیو نوشته شده:

 

127913223490328-2010-7-14-10-57-49.gif

 

 

127913223585186-2010-7-14-10-58-6.gif

 

 

 

  • Like 19
  • پاسخ 69
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

امان از ادعای اساتید محترم... :hanghead:

  • Like 4
ارسال شده در
امان از ادعای اساتید محترم... :hanghead:

من چن ماه پیش رفتم پیش یکیشون برای تحقیقات نانو!

خیلی مودبانه گفت فعلا از این . . .نخور و منو انداخت بیرون!!!:ws52:

  • Like 5
ارسال شده در
من چن ماه پیش رفتم پیش یکیشون برای تحقیقات نانو!

خیلی مودبانه گفت فعلا از این . . .نخور و منو انداخت بیرون!!!:ws52:

 

دقیقا...

منم یه بار رفتم پیش یکی از اساتید محترم... بعد در مورد Data Mining میخواستم یه راهنمایی ازش بگیرم در مورد یه تحقیق...

بهم گفت آخه تو اصلا میفهمی Data Mining چیه ؟ :w58:

  • Like 5
ارسال شده در

دقیقا این اتقاق برا من افتاد منم حال مدیر گروهو گرفتم همونجا سریغ رفتم معاونت دانشگاه بدون اجازه از منشی رفتم داخل گفتم وظیفه این اقا پاسخ به دانشجوست اعصاب ندارم هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا:ws3:بعد زنگ زد بهش 3 سوت ردیف شد:w16::w16::w16::a030:

  • Like 4
ارسال شده در
دقیقا این اتقاق برا من افتاد منم حال مدیر گروهو گرفتم همونجا سریغ رفتم معاونت دانشگاه بدون اجازه از منشی رفتم داخل گفتم وظیفه این اقا پاسخ به دانشجوست اعصاب ندارم هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا:ws3:بعد زنگ زد بهش 3 سوت ردیف شد:w16::w16::w16::a030:

 

:w58:

کار درستی کردی... :w16:

ولی ترسناکی ها... :hanghead:

  • Like 3
ارسال شده در
:w58:

کار درستی کردی... :w16:

ولی ترسناکی ها... :hanghead:

اعصاب ندارمو نگفتم ولی کلی حرف زدم که اگه جواب دانشجو رو نده چیکار میکنه پس با دوست دخترش حرف میزنه ؟؟؟؟؟؟؟؟:ws3:

من تو این مساول حساسم کوتاه نمیام .:167::167:

  • Like 3
ارسال شده در

بابا حالا سراسری خیلی خوبه هرکدوم از استادا یه اتاق دارن

ولی این آزاد همگیشون عین چیز میرن تو یه اتاقی ....انگار اتاق دبیران ابتداییه

حالا اونا رو ولش

استاد اشتاد باشه زیر سنگ هم درس میده:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
اعصاب ندارمو نگفتم ولی کلی حرف زدم که اگه جواب دانشجو رو نده چیکار میکنه پس با دوست دخترش حرف میزنه ؟؟؟؟؟؟؟؟:ws3:

من تو این مساول حساسم کوتاه نمیام .:167::167:

 

افرین.آفرین.............:icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol:

  • Like 5
ارسال شده در
اعصاب ندارمو نگفتم ولی کلی حرف زدم که اگه جواب دانشجو رو نده چیکار میکنه پس با دوست دخترش حرف میزنه ؟؟؟؟؟؟؟؟:ws3:

من تو این مساول حساسم کوتاه نمیام .:167::167:

 

به منم یاد بده... :hanghead:

من اون روز اون استاده اینو بهم گفت سرم رو انداختم پایین از همون راهی که اومده بودم برگشتم... درم پشت سرم بستم... :shame:

  • Like 5
ارسال شده در
بابا حالا سراسری خیلی خوبه هرکدوم از استادا یه اتاق دارن

ولی این آزاد همگیشون عین چیز میرن تو یه اتاقی ....انگار اتاق دبیران ابتداییه

حالا اونا رو ولش

استاد اشتاد باشه زیر سنگ هم درس میده:ws3:

 

:ws28::ws28::ws28::ws28:

بخش ابتداییش رو خوب اومدی... :w16:

  • Like 3
ارسال شده در

آره بابا تازه هرکدوم یه نیم ساعت زودتر از وقت کلاس میزنن که تو اون طو..ه صندلی پیدا کنن سر پا وای نستن

  • Like 4
ارسال شده در
به منم یاد بده... :hanghead:

من اون روز اون استاده اینو بهم گفت سرم رو انداختم پایین از همون راهی که اومده بودم برگشتم... درم پشت سرم بستم... :shame:

خوب تو خیلی چیزی که سرت رو مثل چیز میندازی.:ws3:

من اگه جای تو بودم همونجا سریع گزارش میدادم.استاد باد جوابگو باشه .

ولی خوب میدونی به قول مامانم استاد ادم حق داره به گردن ادم در هیچ شرایطی حتی اگه عیر منطقی باشه نباید بی احترامی کنی بهش.:w16::w16::ws37:

  • Like 3
ارسال شده در

آره...منم یه روز رفتم پیش استادمون.

  • Like 6
ارسال شده در
خوب تو خیلی چیزی که سرت رو مثل چیز میندازی.:ws3:

من اگه جای تو بودم همونجا سریع گزارش میدادم.استاد باد جوابگو باشه .

ولی خوب میدونی به قول مامانم استاد ادم حق داره به گردن ادم در هیچ شرایطی حتی اگه عیر منطقی باشه نباید بی احترامی کنی بهش.:w16::w16::ws37:

 

من چیز نیستم... :hanghead:

من پسر خوبیم... :ws3:

باورت نمیشه از اون بپرس... :w16:

  • Like 3
ارسال شده در
آره...منم یه روز رفتم پیش استادمون.

افریییییییییییین.خوب بعدش؟:banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در
آره...منم یه روز رفتم پیش استادمون.

:w58::w58::w58::w58:

ادامه ی داستان در قسمت بعد ؟ :ws52:

  • Like 4
ارسال شده در
من چیز نیستم... :hanghead:

من پسر خوبیم... :ws3:

باورت نمیشه از اون بپرس... :w16:

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق:ws3::ws3::ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
افریییییییییییین.خوب بعدش؟:banel_smiley_4:

 

:w58::w58::w58::w58:

ادامه ی داستان در قسمت بعد ؟ :ws52:

 

 

همین دیگه

رفتم پیش استادمون...ادامه نداره :ws51:

  • Like 6
ارسال شده در

مدیر گروه های یونیه ماهم خیلی خوبن

مخصوصا مدیر ما:w16:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...