رفتن به مطلب

انجمن ها!!!!!!!


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

شده تا حالا عضو گروه های مختلفی باشیم:banel_smiley_4:

مثه دوستام و گروه های علمی و عملی:imoksmiley:

یا حتی همینجا:w02:

 

اما خیلی کم پیش میاد یه انجمن پایدار بمونه و استوار:shame:

خیلی کمتر پیش میاد اعضاش ثابت باشن و هیچوخت ولش نکنن:shame:

 

خب به نظرتون این عامل که باعث بشه یه گروه یا کلوب یا انجمن دچار فرسایش بشه چیا هستن؟؟؟؟؟ ؟؟:hanghead:

  • Like 2
ارسال شده در

خب به نظرتون این عامل که باعث بشه یه گروه یا کلوب یا انجمن دچار فرسایش بشه چیا هستن؟؟؟؟؟ ؟؟:hanghead:

جنبش سبز لجنی + آمریکا و اسرائیل!:w02:

  • Like 2
ارسال شده در

شرایط زندگی متفاوت میشه...افزایش سن و کارهایی که در طول روز باید انجام داد...

متاسفانه آدم ها هر وقت زمان آزادی دارن،به یاد دوستاشون میفتن! همیشه به دوستان گفته میشه:کار دارم،سرم شلوغ هست.نمی دونم،کی به کارها گفته میشه:با دوستم قرار دارم!

  • Like 2
ارسال شده در

خوب انجمن واسه دوران علافي و بيکاري و بي حوصلگي و.... هستش وقتي يه خورده زندگيمون سر و سامون بگيره ولش ميکنيم

 

من که خودم اگه اينجوري بشه ديگه ميرم

  • Like 2
ارسال شده در
شده تا حالا عضو گروه های مختلفی باشیم:banel_smiley_4:

مثه دوستام و گروه های علمی و عملی:imoksmiley:

یا حتی همینجا:w02:

 

اما خیلی کم پیش میاد یه انجمن پایدار بمونه و استوار:shame:

خیلی کمتر پیش میاد اعضاش ثابت باشن و هیچوخت ولش نکنن:shame:

 

خب به نظرتون این عامل که باعث بشه یه گروه یا کلوب یا انجمن دچار فرسایش بشه چیا هستن؟؟؟؟؟ ؟؟:hanghead:

 

به نظر من تنها عامل مدیران اون انجمن یا فروم یا باشگاه هستن که با نوع برخورد با کاربر ها می تونن انه رو جذب یا دفع کنن :ws3:

 

قابل توجه بعضی ها :banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در

بستگی داره فرومه راجع به چی باشه....

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...