سمندون 19440 ارسال شده در 27 مهر، 2010 چرا همتون ریختید سر من ؟ :imoksmiley:بابا جان من اصلا خالی بستم... خر ما از کرگی دم و خیلی چیز های دیگه نداشت... :icon_razz: بنده اصلا تا ابد قراره همینطوری مجرد بمونم... بیکارم خودمو بدبخت کنم مگه ؟ بیخودی هم اصرار نکنید... من خواستگاری هیچ کدومتون نیمام... نه تورو خدااااااااااااااا.......................... خواهش میکنممممممممممممممممم.......... دخترا در فراق تو چه کنن اخه؟؟؟؟؟:ws28::ws28: خود شیفتهگی یعنی این 5
O-N 10554 ارسال شده در 27 مهر، 2010 چرا همتون ریختید سر من ؟ :imoksmiley:بابا جان من اصلا خالی بستم... خر ما از کرگی دم و خیلی چیز های دیگه نداشت... :icon_razz: بنده اصلا تا ابد قراره همینطوری مجرد بمونم... بیکارم خودمو بدبخت کنم مگه ؟ بیخودی هم اصرار نکنید... من خواستگاری هیچ کدومتون نیمام... آدم باهوش كوجا بود؟ تموم شد... به منو شوما كه نمي رسه... آره دوااااش خوب ني آدم خودشو همين جوري و واسه هيچي بخبخت كنه. بيا پيش خودم بيبينم تا حالا سيگار كيشيدي؟ اگه كيشيدي كه من برم كاري نداري؟ خودافس 5
ne_sh67 1947 ارسال شده در 27 مهر، 2010 میگم وافنی تو هم سعی کن کسی و با ازدواج با خودت بد بخت نکنی!!! 4
danielo 15240 ارسال شده در 27 مهر، 2010 نه تورو خدااااااااااااااا..........................خواهش میکنممممممممممممممممم.......... دخترا در فراق تو چه کنن اخه؟؟؟؟؟:ws28::ws28: خود شیفتهگی یعنی این فکر کن اگر کار بد بکنید. شما را تو کوره میسوزونه .ازتون صابون درست میکنه. 5
سمندون 19440 ارسال شده در 27 مهر، 2010 آدم باهوش كوجا بود؟ تموم شد... به منو شوما كه نمي رسه... آره دوااااش خوب ني آدم خودشو همين جوري و واسه هيچي بخبخت كنه. بيا پيش خودم بيبينم تا حالا سيگار كيشيدي؟ اگه كيشيدي كه من برم كاري نداري؟ خودافس :ws28:موخوامت یرههههههه 2
سمندون 19440 ارسال شده در 27 مهر، 2010 فکر کن اگر کار بد بکنید.شما را تو کوره میسوزونه .ازتون صابون درست میکنه. :ws28:واااااااااااااااااااااااااای دمتتتتتت گرم دادا حال کردم 3
O-N 10554 ارسال شده در 27 مهر، 2010 میگم وافنی تو هم سعی کن کسی و با ازدواج با خودت بد بخت نکنی!!! آره والا ميبيني تور و خدا تا كي بهره كشي اقتصادي اجتماعي اينا....از خانوما صورت بگيره؟ :w00: ما نميذاريم. هم اكنون به ما بپيونديد...:167: 3
Waffen 15120 ارسال شده در 27 مهر، 2010 سمندون..بیچاره شوهر تو آدم غمگینی میشه:pichak29: ای بابا... از کجا فهمیدی ؟ چرا آخه ؟ یعنی نرم خواستگاریش ؟ 1
O-N 10554 ارسال شده در 27 مهر، 2010 فکر کن اگر کار بد بکنید.شما را تو کوره میسوزونه .ازتون صابون درست میکنه. :ws28: :ws28: البته كاملا به شرايط بستگي داره.... :ws28: :ws28: اگه خانومش به ما بپيونده اونقد عمر نميكنه كه اين مراحلو عملي كنه....:167:..... بازم ميگم به ما بپيونديد. 2
Waffen 15120 ارسال شده در 27 مهر، 2010 چرا؟؟؟؟؟؟ بیخودی از اون قیافه های مظلومانه به خودت نگیر ها... راست میگه... :icon_razz: 1
سمندون 19440 ارسال شده در 27 مهر، 2010 بیخودی از اون قیافه های مظلومانه به خودت نگیر ها... راست میگه... :icon_razz: :shad::shad:
هوتن 15061 ارسال شده در 27 مهر، 2010 چرا؟؟؟؟؟؟ بسکه با حال و شیطونی تو ......................حسودیش میشه میلاد:w00:سمنمو اذیت نکن...........میام همون ارپیجی رو از این دستت میگیرم میدم اون دستتا:167: 2
سمندون 19440 ارسال شده در 27 مهر، 2010 بسکه با حال و شیطونی تو ......................حسودیش میشهمیلاد:w00:سمنمو اذیت نکن...........میام همون ارپیجی رو از این دستت میگیرم میدم اون دستتا:167: :ws28:تو نمیشه از من دفاع نکنی 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری