رفتن به مطلب

مردانی که با زنان باهوش ازدواج می‌کنند، شادترند


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
چرا همتون ریختید سر من ؟ :imoksmiley:

بابا جان من اصلا خالی بستم... خر ما از کرگی دم و خیلی چیز های دیگه نداشت... :icon_razz:

بنده اصلا تا ابد قراره همینطوری مجرد بمونم... بیکارم خودمو بدبخت کنم مگه ؟ بیخودی هم اصرار نکنید... من خواستگاری هیچ کدومتون نیمام... :ws3:

نه تورو خدااااااااااااااا..........................

خواهش میکنممممممممممممممممم..........

دخترا در فراق تو چه کنن اخه؟؟؟؟؟:ws28::ws28::ws28::ws28:

خود شیفتهگی یعنی این:ws3:

  • Like 5
  • پاسخ 60
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
چرا همتون ریختید سر من ؟ :imoksmiley:

بابا جان من اصلا خالی بستم... خر ما از کرگی دم و خیلی چیز های دیگه نداشت... :icon_razz:

بنده اصلا تا ابد قراره همینطوری مجرد بمونم... بیکارم خودمو بدبخت کنم مگه ؟ بیخودی هم اصرار نکنید... من خواستگاری هیچ کدومتون نیمام... :ws3:

آدم باهوش كوجا بود؟

تموم شد... به منو شوما كه نمي رسه...

آره دوااااش خوب ني آدم خودشو همين جوري و واسه هيچي بخبخت كنه.:ws3:

بيا پيش خودم بيبينم تا حالا سيگار كيشيدي؟:w02:

اگه كيشيدي كه من برم

كاري نداري؟

خودافس

:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در

میگم وافنی تو هم سعی کن کسی و با ازدواج با خودت بد بخت نکنی!!!:ws47:

  • Like 4
ارسال شده در
نه تورو خدااااااااااااااا..........................

خواهش میکنممممممممممممممممم..........

دخترا در فراق تو چه کنن اخه؟؟؟؟؟:ws28::ws28::ws28::ws28:

خود شیفتهگی یعنی این:ws3:

 

فکر کن اگر کار بد بکنید.

شما را تو کوره میسوزونه .ازتون صابون درست میکنه.

  • Like 5
ارسال شده در

آدم باهوش كوجا بود؟

تموم شد... به منو شوما كه نمي رسه...

آره دوااااش خوب ني آدم خودشو همين جوري و واسه هيچي بخبخت كنه.:ws3:

بيا پيش خودم بيبينم تا حالا سيگار كيشيدي؟:w02:

اگه كيشيدي كه من برم

كاري نداري؟

خودافس

:ws3:

:ws28::ws28::ws28::ws3:موخوامت یرههههههه:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
فکر کن اگر کار بد بکنید.

شما را تو کوره میسوزونه .ازتون صابون درست میکنه.

:ws28::ws28:واااااااااااااااااااااااااای دمتتتتتت گرم دادا حال کردم

  • Like 3
ارسال شده در

سمندون..بیچاره شوهر تو آدم غمگینی میشه:pichak29:

  • Like 1
ارسال شده در
سمندون..بیچاره شوهر تو آدم غمگینی میشه:pichak29:

چرا؟؟؟؟؟؟:ws44:

  • Like 1
ارسال شده در
میگم وافنی تو هم سعی کن کسی و با ازدواج با خودت بد بخت نکنی!!!:ws47:

 

آره والا ميبيني تور و خدا

تا كي بهره كشي اقتصادي اجتماعي اينا....از خانوما صورت بگيره؟ :w00:

ما نميذاريم. :ws3:

هم اكنون به ما بپيونديد...:167:

  • Like 3
ارسال شده در
سمندون..بیچاره شوهر تو آدم غمگینی میشه:pichak29:

 

ای بابا... :ws52:

از کجا فهمیدی ؟ :w58: چرا آخه ؟

یعنی نرم خواستگاریش ؟ :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
فکر کن اگر کار بد بکنید.

شما را تو کوره میسوزونه .ازتون صابون درست میکنه.

 

:ws28: :ws28: :ws28: :ws28:

البته كاملا به شرايط بستگي داره....

:ws28: :ws28: :ws28: :ws28:

اگه خانومش به ما بپيونده اونقد عمر نميكنه كه اين مراحلو عملي كنه....:167:.....:ws3:

بازم ميگم به ما بپيونديد.:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

تا میلاد جواب منو نده من سکوت میکنم :viannen_38:

  • Like 2
ارسال شده در
چرا؟؟؟؟؟؟:ws44:

بیخودی از اون قیافه های مظلومانه به خودت نگیر ها... راست میگه... :icon_razz:

  • Like 1
ارسال شده در
بیخودی از اون قیافه های مظلومانه به خودت نگیر ها... راست میگه... :icon_razz:

:shad::shad:

ارسال شده در
چرا؟؟؟؟؟؟:ws44:

بسکه با حال و شیطونی تو ......................حسودیش میشه

میلاد:w00:سمنمو اذیت نکن...........میام همون ارپیجی رو از این دستت میگیرم میدم اون دستتا:167:

  • Like 2
ارسال شده در
بسکه با حال و شیطونی تو ......................حسودیش میشه

میلاد:w00:سمنمو اذیت نکن...........میام همون ارپیجی رو از این دستت میگیرم میدم اون دستتا:167:

:ws28::ws28:تو نمیشه از من دفاع نکنی:banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در
:banel_smiley_4:
  • Like 2
ارسال شده در
:hanghead::sigh:
  • Like 2
ارسال شده در
:banel_smiley_4:

تو چرا هیچی نمیگی اخه؟؟؟؟؟؟تو دیگه چرا؟:banel_smiley_4::banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در

من از این تاپیک خوشم نمیاد... :w58:

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...