رفتن به مطلب

در مورد سیگار کشیدن


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

دوستان سلام

امیدوارم شاد باشین و از دست بوی سیگار راحت.:icon_redface:

آیا کسی می دونه که سیگار کشیدن در فضای عمومی ساختمان از نظر قانونی مشکل داره یا نه؟:ws21:

به تازگی کسی به ساختمان ما اومده که بوی سیگارش کل ساختمون رو برداشته و همه رو کلافه کرده ، وقتی هم بهش تذکر دادیم و ازش خواهش کردیم که سیگار نکشه ، پاسخش خیلی ما رو سوزوند {4 دیواری و اختیاری ؛ توی خونم میکشم و به شما مربوط نیست}:banel_smiley_4:

آیا هیچ نهادی هست که به دادمون برسه یا اینکه بدم توی گونی ببرنش:w00:؟

 

حالا به نظر شما چی کار میشه کرد؟:ws52:

  • Like 3
ارسال شده در

خودتم برو باهاش بکش:ws3:

ارسال شده در

مگه یک سیگار تو اپارتمان چقدر اذیت میکنه.

به قول یارو.

چار دیواری اختیاری

ارسال شده در
دوستان سلام

امیدوارم شاد باشین و از دست بوی سیگار راحت.:icon_redface:

آیا کسی می دونه که سیگار کشیدن در فضای عمومی ساختمان از نظر قانونی مشکل داره یا نه؟:ws21:

به تازگی کسی به ساختمان ما اومده که بوی سیگارش کل ساختمون رو برداشته و همه رو کلافه کرده ، وقتی هم بهش تذکر دادیم و ازش خواهش کردیم که سیگار نکشه ، پاسخش خیلی ما رو سوزوند {4 دیواری و اختیاری ؛ توی خونم میکشم و به شما مربوط نیست}:banel_smiley_4:

آیا هیچ نهادی هست که به دادمون برسه یا اینکه بدم توی گونی ببرنش:w00:؟

 

حالا به نظر شما چی کار میشه کرد؟:ws52:

:w00:قاطیما!

بذارید راحت باشه!:w00:

ارسال شده در

همه همسایه ها جمع شوید و اینقدر بزنیدش تا صدای سگ بده.

بهش بگید دوست داریم ،میتونیم ،میزنیم.

 

اگه رفت پاسگاه شکایت ، مامور آورد بگید تو خونه تریاک میکشه!!!

بعد یواشکی از خونه بکشیدش بیرون واسه کتک خوردن و یکی،تکه ای مواد زیر مبلش جایگزین کنه.

  • Like 3
ارسال شده در
همه همسایه ها جمع شوید و اینقدر بزنیدش تا صدای سگ بده.

بهش بگید دوست داریم ،میتونیم ،میزنیم.

 

اگه رفت پاسگاه شکایت ، مامور آورد بگید تو خونه تریاک میکشه!!!

بعد یواشکی از خونه بکشیدش بیرون واسه کتک خوردن و یکی،تکه ای مواد زیر مبلش جایگزین کنه.

 

تو که خیلی خطرناکی.

باید به تو نزدیک نشد :ws3:

بیچاره فقط میخواد تو خونه شخصیش که 100 ملیون پولش را داه سیگار بکشه.

فقط سیگار بکشه/

طرف کنار ما نشسته سیگار میکشه.ما را اذیت نمیکنه

:icon_pf (34)::icon_pf (34):

ارسال شده در

دوستان از بذل محبتتون ممنونم:167:

ولی واقعا" آدم میتونه اینطوری به دیگران ظلم کنه ، درسته که خونه رو نخریده ولی اگه خریده بود هم فرقی نمی کرد و بازم باید به حقوق دیگران احترام میگذاشت.:banel_smiley_4:

بعدشم نمیشه که توی یه تالار رفت و توی یه تاپیک ،بجای جواب به موضوع اون، اسپم ندید:w00:

  • Like 3
ارسال شده در

,یعنی چی چاردیواری اختیاری؟!!:icon_pf (34):

شده حکایت اون یارو که تو کشتی نشسته بود زیر پای خودشو سوراخ میکرد میگفت زیر پای خودمه به بقیه چه مربوطه

اون اتمسفری که این آدم آلودش میکنه مال باباش نیست:w00:

من حتی آدمای بی ملاحظه ایو دیدم که تو ماشینم مثل دودکش-دورازجون دوستان- سیگار میکشن

البته سیگاری باشعور و بافرهنگ هم زیاد دیدم؛یکیو میشناسم وقتی سیگار میکشید تا نیم ساعت نمیذاشت بچش دوروبرش بپلکه

شاد جان هیچ نهادی نیست؛بندازش تو همون گونی

  • Like 3
ارسال شده در
,یعنی چی چاردیواری اختیاری؟!!:icon_pf (34):

شده حکایت اون یارو که تو کشتی نشسته بود زیر پای خودشو سوراخ میکرد میگفت زیر پای خودمه به بقیه چه مربوطه

اون اتمسفری که این آدم آلودش میکنه مال باباش نیست:w00:

من حتی آدمای بی ملاحظه ایو دیدم که تو ماشینم مثل دودکش-دورازجون دوستان- سیگار میکشن

البته سیگاری باشعور و بافرهنگ هم زیاد دیدم؛یکیو میشناسم وقتی سیگار میکشید تا نیم ساعت نمیذاشت بچش دوروبرش بپلکه

:a030::ws2::icon_gol:
,شاد جان هیچ نهادی نیست؛بندازش تو همون گونی
:w16::w16: موافقم:ws3:ولی باید یه قانونی که به اینجور افراد گوشمالی بده باشه ها، بندی ، تبصره ای ، چیزی آخه:167:
  • Like 1
ارسال شده در

عجب...حالا مگه چه عیبی داره؟یعنی بوی سیگار طرف از تو خونش میاد تو خونه شما...مشکل از طرف نیست...مشکل از استاندارد آپارتمانی هستش که توش زندگی می کنید....تو خیابون سیگار می کشی بد نیگات می کنن...تو پارک سیگار می کشی فکر می کنن عملی هستی اومدی دنبال مواد...خلاصه همه جا یه مشکلی هست...حالا تو آپارتمان هم بیان بهت بگن سیگار نکش به خدا زور داره:w00:

  • Like 4
  • 1 ماه بعد...
ارسال شده در

boro dare khonashon y sigar rushan kn bzan b soratesh ta khamush she

ag azt shekayat kard bgu man nabudam:4chsmu1:

ارسال شده در
همه همسایه ها جمع شوید و اینقدر بزنیدش تا صدای سگ بده.

بهش بگید دوست داریم ،میتونیم ،میزنیم.

 

اگه رفت پاسگاه شکایت ، مامور آورد بگید تو خونه تریاک میکشه!!!

بعد یواشکی از خونه بکشیدش بیرون واسه کتک خوردن و یکی،تکه ای مواد زیر مبلش جایگزین کنه.

eyal:a030:

 

عجب...حالا مگه چه عیبی داره؟یعنی بوی سیگار طرف از تو خونش میاد تو خونه شما...مشکل از طرف نیست...مشکل از استاندارد آپارتمانی هستش که توش زندگی می کنید....تو خیابون سیگار می کشی بد نیگات می کنن...تو پارک سیگار می کشی فکر می کنن عملی هستی اومدی دنبال مواد...خلاصه همه جا یه مشکلی هست...حالا تو آپارتمان هم بیان بهت بگن سیگار نکش به خدا زور داره:w00:

 

arum bash ayizamempathy.gif

×
×
  • اضافه کردن...