pegah 733 ارسال شده در 14 مهر، 2010 ببین مردها چه موجودات شریفی هستن!! روزی، وقتی هیزم شکنی مشغول قطع کردن یه شاخه درخت بالای رودخونه بود، تبرش افتاد تو رودخونه. وقتی در حال گریه کردن بود، یه فرشته اومد و ازش پرسید: چرا گریه می کنی؟ هیزم شکن گفت که تبرم توی رودخونه افتاده. فرشته رفت و با یه تبر طلایی برگشت. "آیا این تبر توست؟" هیزم شکن جواب داد: " نه" فرشته دوباره به زیر آب رفت و این بار با یه تبر نقره ای برگشت و پرسید که آیا این تبر توست؟ دوباره، هیزم شکن جواب داد : نه. فرشته باز هم به زیر آب رفت و این بار با یه تبر آهنی برگشت و پرسید آیا این تبر توست؟ جواب داد: آره. فرشته از صداقت مرد خوشحال شد و هر سه تبر را به اوداد و هیزم شکن خوشحال روانه خونه شد. یه روز وقتی داشت با زنش کنار رودخونه راه می رفت زنش افتاد توی آب. هیزم شکن داشت گریه می کرد که فرشته باز هم اومد و پرسید که چرا گریه می کنی؟ اوه فرشته، زنم افتاده توی آب. " فرشته رفت زیر آب و با جنیفر لوپز برگشت و پرسید : زنت اینه؟ هیزم شکن فریاد زد: آره! فرشته عصبانی شد. " تو تقلب کردی، این نامردیه " هیزم شکن جواب داد : اوه، فرشته من منو ببخش. سوء تفاهم شده. می دونی، اگه به جنیفر لوپز "نه" می گفتم تو می رفتی و با کاترین زتاجونز می اومدی. و باز هم اگه به کاترین زتاجونز "نه" میگفتم، تو میرفتی و با زن خودم می اومدی و من هم می گفتم آره. اونوقت تو هر سه تا رو به من می دادی. اما فرشته، من یه آدم فقیرم و توانایی نگهداری سه تا زن رو ندارم، و به همین دلیل بود که این بار گفتم آره. نکته اخلاقی: هر وقت مردی دروغ میگه به خاطر یه دلیل شرافتمندانه و مفیده 9
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 14 مهر، 2010 ولی سلیقه اش بد بوده اخه جنیفر لوپز....... اه اه ایششششششششششششش 5
pegah 733 مالک ارسال شده در 14 مهر، 2010 مگه شک داشتين؟؟؟ :viannen_38: آره الانشم شک دارم..............چه کار کنم .......مردا اینن دیگه 1
pianist 31130 ارسال شده در 14 مهر، 2010 آره الانشم شک دارم..............چه کار کنم .......مردا اینن دیگه مردا گلن بعضياشونم منگلن 2
DCBA 8191 ارسال شده در 14 مهر، 2010 نکته اخلاقی: هر وقت مردی دروغ میگه به خاطر یه دلیل شرافتمندانه و مفیده باشه ...قبول....فقط یه مشکلی هست....آخه اصلا مرد پیدا نمیشه که حالا بخواد دروغ بگه!!!! :banel_smiley_4: 1
pegah 733 مالک ارسال شده در 14 مهر، 2010 باشه ...قبول....فقط یه مشکلی هست....آخه اصلا مرد پیدا نمیشه که حالا بخواد دروغ بگه!!!! :banel_smiley_4: :ws3::ws3:
هوتن 15061 ارسال شده در 14 مهر، 2010 ولی سلیقه اش بد بوده اخه جنیفر لوپز....... اه اه ایششششششششششششش قدر زر زرگر شناسد..........قدر گوهر گوهری............اره باباجون 2
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 15 مهر، 2010 قدر زر زرگر شناسد..........قدر گوهر گوهری............اره باباجون !! 1
سمندون 19440 ارسال شده در 15 مهر، 2010 باشه ...قبول....فقط یه مشکلی هست....آخه اصلا مرد پیدا نمیشه که حالا بخواد دروغ بگه!!!! :banel_smiley_4: مگه زن پیدا میشه؟
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری