رفتن به مطلب

مصرف داروهای تقویت جنسی ممنوع


ارسال های توصیه شده

کشور کانادا مصرف داروی پاور وان والنات را ممنوع اعلام کرد. این دارو که به منظور تقویت قوای جنسی در مردان و زنان به بازار عرضه گردیده است ، به دلیل ترکیبات ویژه و عوارض جانبی خطرات جدی را برای مصرف کننده میتواند به همراه داشته باشد. این هشدار به دنبال منع مصرف این دارو در کشور سنگاپور اعلام شد و ازآن پس از قفسه های فروشگاه های کانادا نیز جمع آوری گشته اند. این داروی به اصطلاح گیاهی که به شکل قرص به بسته بندی در آمده است ، حاوی گلی بنگلامید ( داروی کاهش دهنده فشار خون ) و سیلدنافیل ( داروی درمان ناتوانی جنسی ) که به نام وایاگرا شناخته میشود میباشد.

دارو های پایین آورنده قند خون بایستی به تجویز پزشک برای عده خاصی از بیماران دیابتی مورد استفاده قرار گیرد ، حال با استفاده داروی پاور وان والنات که حاوی مواد پایین آورنده قند خون میباشد ، عده ای از بیماران مبتلا به بیماری قند و افرادی که انسولین مصرف میکنند و همچنین مبتلایان به بیماری های کلیوی و تیرویید و.. میتوانند آسیب پذیر گردند. علائمی چون لرزش ، سردرد ، گیجی ، تهوع ویا مشکلات دستگاه هاضمه عوارض کاهش شدید قند خون میتوانند باشند . از سویی از عوارض جانبی داروی وایاگرا نیز باید به : سردرد ، طپش قلب ، تاری چشم ، بهم خوردگی معده ، نعوظ طولانی و یا حتی سکته اشاره نمود. معمولا کسانی که از ناراحتی های قلبی ، درد قفسه سینه ، فشار ه خون بالا و یا پایین ، ناراحتی های کلیوی یا کبد ، زخم معده در رنجند ، بدون مشورت با پزشک خود مجاز به استفاده از وایاگرا نمیباشند. لذا در داروی پاوروان والنات که هردو ترکیب وایاگرا و داروی پاین آورنده قند خون موجود میباشد ، پیامدهای بدنی ناگواری را برای عده ای از افراد میتوان انتظار داشت .

لینک به دیدگاه

اگر بشنويد که آنتي‌هيستامين ناقابل مي‌تواند ميل جنسي را زياد کند، حتما تعجب مي‌کنيد، ولي مسلما کسي در هنگام ارتباط جنسي دوست ندارد با آبريزش بيني و اشک‌ريزش و يا عطسه و سرفه مواجه شود. شايد به همين دليل وقتي کسي سرما مي‌خورد خيلي رغبتي براي نزديکي ندارد ولي بيچاره آنهايي که دائما آب‌بيني‌شان آويزان است و عطسه و سرفه امانشان را بريده است. اين افراد کساني نيستند جز مبتلايان به رينيت آلرژيک درمان نشده. به همين دليل دانشمندان ترکيه‌اي براي افزايش ميل جنسي اين افراد به آنها آنتي‌هيستامين را توصيه مي‌کنند.

 

درد سرفصلي

تحقيقات دانشمندان دانشگاه مانيساي ترکيه نشان مي‌دهد،‌علايم بيماري حساسيت فصلي يا رينيت آلرژيک مي‌توانند روي لذت بردن از ارتباط جنسي اثر بگذارند و باعث دلزدگي از آن شوند. پيش از اين ثابت شده بود که حساسيت‌هاي فصلي باعث کاهش کارآيي شغلي،‌تحصيلي و حتي اجتماعي مي‌شود ولي اين اولين بار است که تحقيقات حاکي از آن است که اين بيماري و علايم آن باعث کاهش عملکرد جنسي و لذت بردن از آن مي‌شود. محققان ترکيه‌اي در بيمارستان دانشگاهي سلال بايار با بررسي 72 زن و 61 مرد مبتلا به حساسيت فصلي و مقايسه عملکرد جنسي آنها با 20 زن و 20 مرد سالم دريافتند که حساسيت‌هاي فصلي درمان نشده در زنان، ميل جنسي و توانايي رسيدن به ارگاسم را کاهش داده و رضايت از نزديکي آنها را کم مي‌کند، همچنين در مردان باعث اختلال در نعوذ شده و ميل جنسي و رضايت از ارتباط با جنس مخالف را کاهش مي‌دهد. محققان همچنين اين بيماران را به مدت 30 روز تحت درمان با آنتي‌هيستامين قرار دادند و سپس مجددا فعاليت جنسي آنها را بررسي کردند. نتايج اين مرحله از تحقيق نشان داد بعد از آنکه علايم حساسيت فصلي اين بيماران از بين مي‌رود،‌عملکرد جنسي آنها بهتر شده و تفاوتي با افراد عادي ندارند.

 

کاهش ميل جنسي

بااينکه ميل جنسي يکي از غرايز طبيعي است که بايد همه از آن برخوردار باشند، اما به دلايل مختلف،‌اين ميل در 50 درصد زنان و 5 درصد مردان کم است. ميل جنسي ممکن است از ابتدا کم باشد که در اين صورت ميل جنسي کم اوليه ناميده مي‌شود و معمولا به دلايل القاء مطالب منفي در مورد مسائل جنسي يا مشکل غدد جنسي ايجاد شود. اما ميل جنسي ممکن است در ابتدا خوب و طبيعي باشد ولي پس از مدتي کاهش يافته و کم شود که در اين صورت به آن ميل جنسي کم ثانويه مي‌گويند. اين نوع از ميل جنسي کم معمولا در اثر رابطه نامطلوب زن و شوهر يا افسردگي ايجاد شود. البته پيش از اين ثابت شده بود که بيماري‌هاي جسمي خاصي مثل صرع و سکته قلبي هم مي‌توانند باعث کاهش ميل جنسي شوند ولي اين اولين بار است که ثابت مي‌شود، بيماري مثل رينيت آلرژيک و حساسيت فصلي مي‌تواند باعث کاهش ميل جنسي شود. البته در مورد سکته قلبي گفته مي‌شود که علت اصلي کاهش ميل جنسي، ترس از بروز حمله بيماري در حين رابطه جنسي است. چرا که در اثر فعاليت بدني زيادي که هنگام نزديکي وجود دارد، نياز به اکسيژن قلب افزايش مي‌يابد و آنهايي که بيماري قلبي دارند، در اثر اين دچار حمله قلبي مي‌شوند و حتي ممکن است، سکته کنند. ولي در مورد رينيت آلرژيک ترس از حمله خاصي در کار نيست و تصور مي‌شود که آبريزش بيني و عطسه‌ها و سرفه‌هاي مکرر خسته کننده، باعث دلزدگي مي‌شود و رابطه‌اي را که توصيه مي‌شود در کمال پاکيزگي انجام گيرد،‌با مشکل مواجه مي‌کند. مسلما پيدا کردن علت کاهش ميل جنسي، مي‌تواند اولين گام در جهت درمان آن باشد و درمان علت زمينه‌اي کاهش ميل جنسي در اغلب موارد باعث بهبود ميل جنسي مي‌شود. بر همين اساس، درمان علايم رينيت آلرژيک مي‌تواند باعث بهبودي عوارض ناشي از آن من‌جمله ميل جنسي کم شود،‌به همين دليل يک آنتي‌هيستامين ساده و گاهي آنتي‌هيستامين‌هاي جديدتر و پيشرفته‌تر مثل دسلوراتادين مي‌توانند باعث افزايش ميل جنسي شوند.

لینک به دیدگاه
مبهم جون خودمونيما خيلي اطلاعات داري يا؟:jawdrop:

امروز تو اینترنت اینا رو خوندم گفتم بزارم شما هم بخونید :banel_smiley_4:بازم دارم میزارم جنبه داشته باش تو اروپا طرف همسن مایه همه رو میدونه اما اینجا .....:banel_smiley_4:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...