رفتن به مطلب

.FatiMa

ارسال های توصیه شده

نظرتون در مورد این کار چیه ، میخوام رندر نهایی رو بگیرم

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

عکس رو نشون نمیده، کجا آپلود کردی؟:ws38:

  • Like 1
لینک به دیدگاه
  • پاسخ 609
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

رنگ روی کابینت و اپن رو دوست ندارم.همخونی با رنگ های مبلمان نداره...:icon_redface:

 

ببخشیدا...اون آبیه رو کابینت خیلی زشته :sad0:

 

راست میگن، آبی قشنگ نیست، به نظر من طرح خود کابینت هم یه جوریه.....

ممنون بابت نظراتتون ، البته شاید یجور از زیر کار در رفتن باشه ولی اینو واسه یه مهندسی که سه بعدی کار خواست زدم واسه همین بدون هیچ تفکر قبلی فقط سه بعدی و رندر کردم ! کلا کار 3 یا 4 ساعت هم نشد مدل و رندر ، البته رندر نهایی 1 40 50 دقیقه ای شد. بازم ممنون

  • Like 5
لینک به دیدگاه
ممنون بابت نظراتتون ، البته شاید یجور از زیر کار در رفتن باشه ولی اینو واسه یه مهندسی که سه بعدی کار خواست زدم واسه همین بدون هیچ تفکر قبلی فقط سه بعدی و رندر کردم ! کلا کار 3 یا 4 ساعت هم نشد مدل و رندر ، البته رندر نهایی 1 40 50 دقیقه ای شد. بازم ممنون

منصور رنگ کابینت هاتم یه جوریه :hanghead:

بعد این اوپن تیزیش خطر ناکه...یکی مثل من که ورجه ورجش زیاده :hapydancsmil: یا با عجله می پیچه میاد تو آشپز خونه....هی پهلوش می خوره به اون تیزیه....یا بلوزش گیر می کنه....:ws37:

 

الان تو دلت می گی: هر چی ایراد بود گذاشتن رو کارم :4564:

  • Like 3
لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

سلام، من یه مشکل دارم، متخصصهای v ray کمک کنند لطفا..........

یه لوستر که عکسش رو میذارم مدل کردم، وقتی antialising رو روی catmull-rom میذارم، اون شیشه هارو دورش یه خط مشکی میندازه، میخوام طوری رندر بگیرم که انگار چراغ لوستر روشنه، تو هر کدوم یه vray light گذاشتم ولی خراب میشه، کسی میدونه چکار کنم؟

6fiqljxkxn9pwws9unll.jpg

 

991ipvhikt0zltxgkme.jpg

  • Like 5
لینک به دیدگاه
سلام، من یه مشکل دارم، متخصصهای v ray کمک کنند لطفا..........

یه لوستر که عکسش رو میذارم مدل کردم، وقتی antialising رو روی catmull-rom میذارم، اون شیشه هارو دورش یه خط مشکی میندازه، میخوام طوری رندر بگیرم که انگار چراغ لوستر روشنه، تو هر کدوم یه vray light گذاشتم ولی خراب میشه، کسی میدونه چکار کنم؟

6fiqljxkxn9pwws9unll.jpg

 

991ipvhikt0zltxgkme.jpg

 

سلام...الان مشکل دارید و این شده؟ :w58:

خیلی عالبه که :a030:

  • Like 1
لینک به دیدگاه
سلام...الان مشکل دارید و این شده؟ :w58:

خیلی عالبه که :a030:

 

آره دیگه، دور چراغهای لوستر رو نگاه کن، یه خط سیاه میندازه.... بعد همه جا یه caustic میندازه، همون نورهای سفید روی دیوار و بقیه جاها...

  • Like 3
لینک به دیدگاه

معمولا برای نور چراغ من این کارو می کنم

حباب رو انتخاب می کنم بعد بهش VraylightMtl می دم بعدم درون هر حباب یه Vray lightاز نوع sphere می ذارم یه امتحانی بکن اینو

  • Like 2
لینک به دیدگاه
معمولا برای نور چراغ من این کارو می کنم

حباب رو انتخاب می کنم بعد بهش VraylightMtl می دم بعدم درون هر حباب یه Vray lightاز نوع sphere می ذارم یه امتحانی بکن اینو

این کارم کردم، مشکل اون نورهای روی دیوار حل میشه و باز دور اون نور یه خط سیاه میفته، با چند تا آبجکت ساده امتحان کردم، کلا catmull-rom با نور مشکل داره، هر منبع نوری رو همین طوری میکنه.....

  • Like 2
لینک به دیدگاه
این کارم کردم، مشکل اون نورهای روی دیوار حل میشه و باز دور اون نور یه خط سیاه میفته، با چند تا آبجکت ساده امتحان کردم، کلا catmull-rom با نور مشکل داره، هر منبع نوری رو همین طوری میکنه.....

 

آره همینطوره

یه خورده شدتو کم کن

  • Like 2
لینک به دیدگاه
آره دیگه، دور چراغهای لوستر رو نگاه کن، یه خط سیاه میندازه.... بعد همه جا یه caustic میندازه، همون نورهای سفید روی دیوار و بقیه جاها...

خب چند تا احتمال وجود داره

اول اینکه باید برای جسم هایی مثل پرده یا این شی ها از vry 2side mtl استفاده کن که ازش رد بشه نور ، ولی اینجا اگه رفرکت هم کم کنی مثل همین میشه

دوم اینکه خود catmull-rom طوری هست که جزییات رو خیلی نشون میده مثل درز و اینجور چیزا ، اگه از mitchel ... حفظ نیستم ، از این استفاده کنین کارها رو یکمی محو نشون میده که واسه کارای داخلی این بهتره ولی این یه چیز تجربی هست و واسه کالر مپینگ هم reinhard و exp,,, .

سوم اینکه واسه سایه و در کل کیفیت بیشتر ، توی iridins map GI یه قسمت هست به اسم HSp subdivide که این خیلی تاثیر داره توی سایه ، معمولا روی 90 یا نهایتن 120 بذارین که اون سایه ها برطرف بشه.

  • Like 1
لینک به دیدگاه
خب چند تا احتمال وجود داره

اول اینکه باید برای جسم هایی مثل پرده یا این شی ها از vry 2side mtl استفاده کن که ازش رد بشه نور ، ولی اینجا اگه رفرکت هم کم کنی مثل همین میشه

دوم اینکه خود catmull-rom طوری هست که جزییات رو خیلی نشون میده مثل درز و اینجور چیزا ، اگه از mitchel ... حفظ نیستم ، از این استفاده کنین کارها رو یکمی محو نشون میده که واسه کارای داخلی این بهتره ولی این یه چیز تجربی هست و واسه کالر مپینگ هم reinhard و exp,,, .

سوم اینکه واسه سایه و در کل کیفیت بیشتر ، توی iridins map GI یه قسمت هست به اسم HSp subdivide که این خیلی تاثیر داره توی سایه ، معمولا روی 90 یا نهایتن 120 بذارین که اون سایه ها برطرف بشه.

 

سلام، تمام این کارهایی که گفتی رو انجام داده بودم، البته به جز اون vray2sidemtl، مشکل نورهای رو دیوار رو درست کردم، فقط مشکل اون خط سیاه دور چراغ هاست که باید از همون mitchell-netravali استفاده کنم...

یه بار با vray2sidemtl استفاده میکنم ببینم چطور میشه...مرسی از راهنمائی هات.....

لینک به دیدگاه

سلام دوستان خوب

بعد از یه مدت بدون نت ( خماری biggrin.gif )

یه کار توی تعطیلات

 

عکس با کیفیت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

تصاوير كوچک فايل ضمیمه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 6
لینک به دیدگاه

×
×
  • اضافه کردن...