hami_sani 6076 ارسال شده در 11 مهر، 2010 نه!!!! من هم دست و پامو میخوام هم یه نفرو!!!!! کیو دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:167::167::167::167: 1
شـاهین 8068 ارسال شده در 11 مهر، 2010 همینو بگو! البته یه چیزی بگم حسین رو خدا زده شما دیگه بهش رحم کنید و نزنیدش 1
DCBA 8191 ارسال شده در 11 مهر، 2010 فعلا بپوسید تا خبرتون کنیم:w58::w58: با اون کلمه مشکل دارم:ws3::ws3: بگو دقیقا مشکلت کجاشه!؟!؟؟!؟!؟؟! تا بهت بگم!!!! :banel_smiley_4: قبول کنین.....دخترا همشون گُلن:w00: 2
DCBA 8191 ارسال شده در 11 مهر، 2010 کیو دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:167::167::167::167: قرار بود فقط اعتراف کنم دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! که کردم!!!!!! :ws3: یه رازه!!!!!!!!! خودش میدونه!!!!! 1
ترمه جون 1381 سازنده ارسال شده در 11 مهر، 2010 فعلا بپوسید تا خبرتون کنیم:w58::w58: حسین یه چن وقتیه زیرِ سایم نبودی زبونت دراز شده!جمعش کن تا پام نرفته روش.:167: با اون کلمه مشکل دارم:ws3::ws3: تو که کلن مشکل داری. 2
سمندون 19440 ارسال شده در 11 مهر، 2010 قرار بود فقط اعتراف کنم دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! که کردم!!!!!! :ws3: یه رازه!!!!!!!!! خودش میدونه!!!!! وا مصیبتاااااااااا:167::167: تو چشای من نگاه کننن زووووووووووووووووووووووووووود 4
hami_sani 6076 ارسال شده در 11 مهر، 2010 خدا به سر شاهده اگه دروغ بگم ای بابا ضایع نکن دیگه عجب ادمیه ها یه بارم شده به فکر جوونای این اب وخاک باش :ws2: 2
شـاهین 8068 ارسال شده در 11 مهر، 2010 :icon_pf (95)::icon_pf (95): شاهین در حال پرت کردن حسین از ساختمان :ws28: 1
سمندون 19440 ارسال شده در 11 مهر، 2010 ای بابا ضایع نکن دیگهعجب ادمیه ها یه بارم شده به فکر جوونای این اب وخاک باش :ws2: :girl_blush2::girl_blush2:باشه 1
★napadid★ 2337 ارسال شده در 11 مهر، 2010 بگو دقیقا مشکلت کجاشه!؟!؟؟!؟!؟؟! تا بهت بگم!!!! :banel_smiley_4: قبول کنین.....دخترا همشون گُلن:w00: ولی خداییش شما دخترا خیلی با نمکید باز از این جکا بلدی ابجی؟ 1
DCBA 8191 ارسال شده در 11 مهر، 2010 اره یاد پسر شجاع و خانم کوچولو و خرس مهربون و شیپورچی بخیر :banel_smiley_4: :banel_smiley_4: الان کو خرس مهربون؟!؟!؟؟!؟! با همین سخنت شدی معاون اول ریس جمهور :girl_blush2: :girl_blush2: :girl_blush2: از بچگی تو پاچه خواری استاد بودم!!!
ترمه جون 1381 سازنده ارسال شده در 11 مهر، 2010 الان خودمونو یه پدر یا مادر فرض کنیم که یه دختر داره.تو چه سنی بهش اجازه میدین که بره مسافرت؟ 2
DCBA 8191 ارسال شده در 11 مهر، 2010 وا مصیبتاااااااااا:167::167:تو چشای من نگاه کننن زووووووووووووووووووووووووووود :banel_smiley_52::banel_smiley_52: :banel_smiley_52::banel_smiley_52: :banel_smiley_52: :banel_smiley_52: من اشتباهی بودم!!!!!:banel_smiley_52:
سمندون 19440 ارسال شده در 11 مهر، 2010 الان خودمونو یه پدر یا مادر فرض کنیم که یه دختر داره.تو چه سنی بهش اجازه میدین که بره مسافرت؟ به سن نیست به موقعی هست که فک کنی و بببینی که امادگیشو داره میتونه گلیمشو از اب بکشه بیرون. 1
hami_sani 6076 ارسال شده در 11 مهر، 2010 :girl_blush2::girl_blush2:باشه ایول اشک تو چشام حلقه زد با این کارت:ws44: 1
هوتن 15061 ارسال شده در 11 مهر، 2010 :banel_smiley_4: :banel_smiley_4: الان کو خرس مهربون؟!؟!؟؟!؟! :girl_blush2: :girl_blush2: :girl_blush2: از بچگی تو پاچه خواری استاد بودم!!! شاهین دیگه............حسین بی هم شیپورچیه........ 1
DCBA 8191 ارسال شده در 11 مهر، 2010 الان خودمونو یه پدر یا مادر فرض کنیم که یه دختر داره.تو چه سنی بهش اجازه میدین که بره مسافرت؟ وقتی که احساس کنم نیازه که استقلال رو تجربه کنه!!!!!
★napadid★ 2337 ارسال شده در 11 مهر، 2010 تو که کلن مشکل داری. :icon_pf (95)::icon_pf (95)::icon_pf (95): شاهین در حال پرت کردن حسین از ساختمان :ws28: :ws47: یادت نیست له شده بودی با بیل جمعت کردم باز داری حرف مفت میزنی؟ این دفعه میندازمت تو چرخ گوشت:icon_pf (95)::icon_pf (95):
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری