رفتن به مطلب

بنظر شما برا چی ؟


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

همین الان چه حسی داری ؟ 

ارسال شده در

پس از اینکه سال ها روی روح و روانم بازی کردن ، الان به این مرحله رسیدم که چون نتونستم از خودم دفاع کنم ! الان تنها موندم 😞 میگن وقتی خرتون از پل گذشت پل رو خراب نکنید ، فردا که خرتون جفتک انداخت باید از روی همین پل برگردین ! 

من به یک نتیجه رسیدم 

از حدود ده الی دوازده سال پیش همه از مردم گرفته تا همکار و دوست انگار که همه با من سر جنگ دارن ، آلانم دستور صادر میکنن و عده ای اجرا می‌کنن ! 

اگه میذاشتن الان بچم داشتم و بزرگ شده بود و تنها نبودم 😞

نمی‌دونم با تنهایی و ... چطور کنار بیام ؟ 

خیلی دخترای مجرد دیگه هستن که  مثل من دارن زجر میکشن ، که اگه جلوی خوشبختی شون رو نمیگرفتن همه سر زندگی خودشون بودن . 

حیف جایی که باید حرف می‌زدیم سکوت کردیم ! 

بخودشون اجازه دادن در جزئی ترین مسایل دخالت و تصمیم گیری کنن . 

مگه یک نفر چقدر قوه تشخیص داره ؟

نه 

این دلایل که فلان و فلان قابل قبول نیست ! :sigh:

ارسال شده در

همه ما در زندگی اشتباهاتی داشتیم که گاه اون اشتباهات مسیر زندگی مارو هم عوض کرده.

به نظر من بیش از حد در سرزنش خودتون گیر نکنید. دلایل اشتباهاتتون رو بپذیرید و سعی کنید تکرارش نکنید.

دنیا پر از اتفاقات و حوادثی هست که می‌تونه حتی یک زندگی ایده آل رو هم در کسری از ثانیه نابود کنه و نمیشه همه چیز رو با دو دو تا چهارتا تحلیل کرد و تصور کنیم اگر فلان کار رو میکردیم تا ابد نتایج درخشانی می‌گرفتیم!

هیچ وقت هم برای شروع دوباره دیر نیست و همیشه به خودتون فرصت بدید. دست و پا زدن در گذشته و نشخوار فکری آدم رو افسرده می‌کنه. هر وقت با حقایق کنار اومدید مثل لحظه ای هست که دوباره متولد شدید برای یک زندگی جدید.

ارسال شده در
2 ساعت قبل، Essi Stanley گفته است:

همه ما در زندگی اشتباهاتی داشتیم که گاه اون اشتباهات مسیر زندگی مارو هم عوض کرده.

به نظر من بیش از حد در سرزنش خودتون گیر نکنید. دلایل اشتباهاتتون رو بپذیرید و سعی کنید تکرارش نکنید.

دنیا پر از اتفاقات و حوادثی هست که می‌تونه حتی یک زندگی ایده آل رو هم در کسری از ثانیه نابود کنه و نمیشه همه چیز رو با دو دو تا چهارتا تحلیل کرد و تصور کنیم اگر فلان کار رو میکردیم تا ابد نتایج درخشانی می‌گرفتیم!

هیچ وقت هم برای شروع دوباره دیر نیست و همیشه به خودتون فرصت بدید. دست و پا زدن در گذشته و نشخوار فکری آدم رو افسرده می‌کنه. هر وقت با حقایق کنار اومدید مثل لحظه ای هست که دوباره متولد شدید برای یک زندگی جدید.

موافق نیستم عزیز ، چیزایی که باعث و بانیش دیگران هستن قابل قبول نیست 

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...