رفتن به مطلب

ماسک ورقه ای صورت بخریم یا نخریم؟


Naartiti

ارسال های توصیه شده

ماسک ورقه ای (Sheet Mask) چیست؟

1

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

در سال های اخیر، برای در امان ماندن از آلودگی ‌های محیطی و حفظ سلامت فیزیکی پوست صورت، ماسک صورت به عنوان راهکار مراقبتی، راه خودش را به سبد های خرید اقشار مختلف جامعه باز کرده است. در واقع منظور از ماسک ‌های صورت همان مواد صاف و کرمی است که روی پوست مالیده می‌شوند و برای اینکه بیشترین اثرگذاری را داشته باشند، برای مدتی روی پوست می‌مانند.

ماسک ‌ورقه‌ ای، ماسک ‌های نازک و از پیش آماده ای با جنسی از الیاف شبیه پنبه هستند که تمام سطح داخلی آن به سرم هایی مایع یا هیدروژل های غنی شده با مواد مغذی آغشته می‌شوند. این مواد حلال در آب هستند. این ورقه ها تبخیر سریع آب را کمی طولانی‌ تر می‌کنند. فقط کافی است شما ماسک را از بسته خود خارج کرده و روی صورت خود قرار دهید. این مواد آغشته به لایه داخلی ماسک، به پوست شما نفوذ خواهند کرد. به همین سادگی!

نکته: آن ها همانند ماسک های دیگر چرب و روغنی نیستند و نیاز به تمیز کاری ندارند.

این ماسک ها به شکلی طراحی شده اند که به طور منظم روی قسمت‌ های مختلف صورت شما قرار می گیرند. زیرا روزنه و شکاف هایی در اطراف چشم و بینی دارند تا همه نواحی را به طور یکنواخت پوشش دهند.

ماسک های ورقه ای برای انواع پوست وجود دارد . قبل از مصرف ماسک ورقه ای صورت باید نیاز پوست خود را بشناسید. این ماسک ها خاصیت روشن کنندگی پوست، از بین بردن جوش، نرم کنندگی پوست و … را دارند و کاربرد آن ها بستگی به انتخاب شما دارد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...