رفتن به مطلب

نکات مهم تولید زغال


ارسال های توصیه شده

 

نحوه کار کوره زغال صنعتی در مدل های مختلف

یکی از بهترین انواع کوره زغال صنعتی موجود در بازار که می تواند کارایی بسیار فوق العاده ای برای افراد داشته باشد کوره ی جی پلاس نام دارد. این نوع کوره ساخته شده از به روز ترین متد های روز می باشد و دارای کارکردی بسیار خارق العاده می باشد که می تواند برای افراد ساخت زغال را به صورت با کیفیت و عالی در یک زمان مناسب انجام دهد.نحوه کار کوره ذغال صنعتی جی پلاس به این ترتیب است که گرما در یک اتاقک که برای کوره ی جی پلاس در نظر گرفته شده است جمع شده و انرژی و همچنین دمای بالایی که در اتاقک جمع شده است به هیچ عنوان بیرون نمی رود و در اثر این فشار زغال ها در بهترین شکل ممکن و بدون شکستگی در قالب تعیین شده آماده می گردند و آماده ی فروش می شوند.

در طول فرآیند تهیه ی زغال و به دلیل وجود اتاقک مخصوص برای کوره ی صنعتی جی پلاس به هیچ عنوان شاهد ایراد در شکل زغال ها نخواهیم بود. همچنین نحوه کار کوره زغال صنعتی جی پلاس به دلیل این که دارای کنترل کننده ی فشار می باشد می تواند برای افراد به راحتی قابل یادگیری باشد و بدون درد سر نسبت به تولید زغال اقدام نمایند

کوره ی صنعتی دیگری که باید آن را معرفی کنیم کوره ی کومپیند نام دارد که دارای ویژگی ها و همچنین نحوه ی کار بسیار خارق العاده ای می باشد. کوره ی ذغال کومپیند می تواند برای مصرف کننده های خود علاوه بر زغال کبابی، زغال لیمو و یا زغال لیمو نیز تولید نماید که از این نظر می تواند برای خریداران بسیار جذاب و مقرون به صرفه برای خرید باشد.

نحوه کار کوره زغال صنعتی کومپیند به این ترتیب است که برای ساخت زغال از خاک اره استفاده می کند. زمانی که شروع فرآیند تولید زغال فرا می رسد با گذشت زمان و افزایش دمای داخل کوره ی کومپیند شاهد این موضوع خواهیم بود که در داخل کوره و در نقاط مختلف آن به هیچ عنوان اختلاف دما وجود ندارد و دمای همه ی نقاط با یکدیگر یکسان می باشد.

در فرآیند تولید زغال در کوره ی کومپیند گازگیری به صورت تمام کمال انجام می شود. این مورد سبب می گردد که زغال ها تولید شده در زمان استفاده کردن سبب به وجود آوردن سر درد برای مصرف کننده ها نشوند که در نوع خود بسیار جالب توجه می باشد و از جمله مزیت های کوره ی ذغال کومپیند می باشد

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...