رفتن به مطلب

از اینکه تو این برهه از تاریخ به جهان آمده اید ، خوشحالید؟


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

من راضی ام ، دلیلشم اینه که دارم شروع و پایان خیلی چیزا رو مشاهده میکنم. 

پایان سلطه اعتقاد

پایان باور هایی که یه موقعی خیلی منطقی بنظر میومدن ، ولی الان برعکسش اثبات شده. 

شروع انقلاب الکترونیکی .

پایان بت و بت پرستی .

پایان ارزش های معنوی .

آغاز جهان شهری .

پایان سلطه سوخت های فسیلی. 

آغاز تسلط ربات. 

آغاز اقتدار هوش مصنوعی .

پایان معجزات. 

پایان طبیعت بکر .

آغاز بی هویتی و بی فامیلی. 

پایان همنوع دوستی و نژادپرستی بصورت همزمان. 

و.......

 

  • Like 2
  • 4 سال بعد...
ارسال شده در

انسان هایی که در دوره گذار زندگی میکنند، هیچ وقت فرصت نمی‌کنند طعم با ثبات زندگی را بچشند. همه چیز برای آنها کوتاه و زودگذر است.

پرسش مهم اینجاست که این فرصت کوتاه زندگی چقدر ارزش تحمل بی ثباتی ها برای رفتن به مرحله جدیدتر را دارد؟

گویا ما زندگی کردیم که فقط بخشی از صفحات مهم یک کتاب تاریخ باشیم!

  • Like 3
ارسال شده در

گذشته رو تو تاریخ خوندیم، این دوره رو زندگی می‌کنیم و از آینده خبر نداریم. ولی با سیر اتفاقاتی که از گذشته تا حالا بوده، از آینده حس خوبی ندارم.

البته این مسئله فارغ از جغرافیایی هست که توش هستیم، وگرنه تو این جغرافیا این دوره یه فاجعه مطلقه.

  • Like 3
ارسال شده در

مگه میشه راضی نباشم؟

نصف عمرمون به خوشی گذشت

این همه امکانات

این همه آزادی بیان

این همه آرامش و آسایش 

تازه نمیدونی بدون اینترنت و تکنولوژی چقدر خوش میگذره

در بهترین زمان و تاریخ ممکن و در بهترین مکان جغرافیایی دنیا قرار گرفتم

 

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...