رفتن به مطلب

ورزش بادی بیوتی Body Beauty Belly


part_novin

ارسال های توصیه شده

اکثر خانم ها به دنبال داشتن اندامی ایده آل و لاغری در کمترین زمان هستند و ممکن است رشته های ورزشی مختلفی را در راستای این هدف، امتحان کرده باشند. ورزش های گوناگونی در زمینه ی لاغری و تناسب اندام وجود دارد که به تازگی وارد برنامه های باشگاهی شده اند. یکی از این ورزش های نوین جهت تناسب اندام که به تازگی پایه ریزی شده است، رشته ورزشی بادی بیوتی بلی Body Beauty Belly است.

spacer.png

شاید با شنیدن نام ورزش بادی بیوتی بلی این سوال ها برایتان پیش بیاید:

  •  آیا بادی بیوتی ورزش مناسب برای چربی سوزی شکم و پهلو است؟
  • آیا بادی بیوتی بهترین ورزش برای کاهش سایز بانوان بدون مصرف مکمل است؟
  • کلاس های بادی بیوتی در کدام باشگاه ها برگزار می شود؟

بادی بیوتی بلی چیست؟
ورزش بادی بیوتی بلی ایروبیک، یکی از روش های نوین و جذاب ورزشی است که هدف آن دستیابی به تندرستی و توسعه مهارت حرکتی فردی و تناسب اندام می باشد. در حقیقت ورزش بادی بیوتی بلی، یکی از زیر مجموعه های ورزش آمادگی جسمانی و ایروبیک است که با تکنیک و ترکیب فنون خاص طراحی شده ی ورزش آمادگی جسمانی، افراد را به داشتن اندامی زیبا، مناسب و بهبود عملکرد ترغیب می کند.

هدف بادی بیوتی بلی ایروبیک (Body Beauty Belly Aerobic)
همانطور که گفتیم یکی از ورزش های مفرح  و جذاب برای دستیابی به تندرستی و توسعه مهارت حرکتی می باشد. به طور کلی ورزش بادی بیوتی بلی در سه بخش تندرستی، مهارتی و ترکیبی برنامه های ویژه ای را به علاقه مندان توصیه می کند. این ورزش با کمترین هزینه و دایره شمول همگانی آن از کوچکترین جزء افراد یک خانواده تا بزرگترین افراد را ترغیب به ورزش می نماید.

ورزش بادی بیوتی برای چه کاری مناسب است؟
ورزش بادی بیوتی Body Beauty Belly، ورزشی مناسب برای افرادی است که قصد کاهش سایز و وزن، علی الخصوص در قسمت شکم و پهلو را دارند. تمرینات تخصصی این ورزش که در کلاس های بادی بیوتی انجام می شود بیشتر تمرکز برروی شکم و پهلو دارد.
به طور کلی اگر هدف شما کاهش وزن، کاهش سایز، چربی سوزی علی الخصوص در شکم و پهلو است، قطعا ورزش بادی بیوتی بهترین ورزش برای شما خواهد بود. در کلاس های بادی بیوتی، از وسایل ورزشی همچون: کش، استپ، صندلی، دمبل استفاده می شود که با حرکات ریتمیک، حرکات مختص شکم و پهلو و … به اصلاح شکم و پهلوی شما را آب می کند. همچنین با استفاده از ترامپولین در کلاسهای بادی بیوتی، شما می توانید در کوتاه ترین زمان به اندام ایده آل خود برسید.

چه تفاوتی میان ورزش بادی بیوتی و ایروبیک وجود دارد؟
ورزش ایروبیک، ورزشی ریتمیک و سرعتی برای چربی سوزی است، اما ورزش بادی بیوتی در باشگاه بدنسازی، ورزشی تخصصی تر از ورزش ایروبیک است که بیشتر بر روی کاهش سایز و چربی سوزی در بخش شکم و پهلو تمرکز دارد. همچنین بادی بیوتی تخصصی تر از ایروبیک به کاهش سایز و چربی سوزی در بخش شکم و پهلو می پردازد.
در انجام ورزش بادی بیوتی، از وسایل ورزشی همچون کش، استپ، صندلی، دمبل استفاده می شود که با حرکات ریتمیک، حرکات مختص شکم و پهلو و … به اصطلاح شکم و پهلوی شما را آب می کند.

نقل قول

برگرفته از بخش مقالات

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...