رفتن به مطلب

هویجوری


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در
سلامي هامي ساني خوبم تو خوبي ؟

مرسي منم همين

 

 

 

 

ها شوما ؟ :girlhi:

 

من همونما :wubpink:

منم error.ok4u ديگه همشهري ! گفتي مال درختي اي , منم گفتم عظيميه ! يادت نيست ؟ :icon_pf (34):

  • پاسخ 121
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در
پس بیا به نسل جدید بپیوند قدیمی:ws3:

 

خاله ي من يکي از پايه گذارانه اسپمه ما بايد به اون بپيونديم MG_227.gif

  • Like 1
ارسال شده در
الهي فدات خاله جونم :icon_gol:

خلاصه دست پرورده شماييم ديگه :icon_redface:

اوا ! فاميل دراومديم كه ! آتي بانو مامان بزرگ منه , پس تو بايد دختر خاله ي مامانم باشي ! :ws3:

ارسال شده در
سلامي هامي ساني خوبم تو خوبي ؟

مرسي منم همين

 

 

 

 

ها شوما ؟ :girlhi:

 

من همونما :wubpink:

ایول

پس تو از اونجا که خدافظی کردی اومدی اینجا

البته این مدت بینش کجا بودی؟

ارسال شده در
منم error.ok4u ديگه همشهري ! گفتي مال درختي اي , منم گفتم عظيميه ! يادت نيست ؟ :icon_pf (34):

 

 

ا شما هم کرجيد ؟؟؟ چه جالب MG_211.gif

ارسال شده در
اوا ! فاميل دراومديم كه ! آتي بانو مامان بزرگ منه , پس تو بايد دختر خاله ي مامانم باشي ! :ws3:

 

:ws3:

خب مامانت کي ميشه ؟؟؟

من 6 ساعته دارم بهتون ميگم مامانم مليساست شما باور نميکنيد خب :ws37:

ارسال شده در
منم error.ok4u ديگه همشهري ! گفتي مال درختي اي , منم گفتم عظيميه ! يادت نيست ؟ icon_pf%20%2834%29.gif

 

ها ؟ آها يادم داره مياد يه چيزايي

 

البته زياد باهات هم صحبت نشدم فك كنم ، آره ؟

 

ایول

پس تو از اونجا که خدافظی کردی اومدی اینجا

البته این مدت بینش کجا بودی؟

 

هان من از اونجا خدافظي نكردم اصن ! آقا حرف در نيار :ws3:

يه مدت نيومدم ، يه كم مسائل پيش اومد..

بعد اونجا هم ميرم الانا هم..

اينجا هم ميام

ارسال شده در
:ws3:

خب مامانت کي ميشه ؟؟؟

من 6 ساعته دارم بهتون ميگم مامانم مليساست شما باور نميکنيد خب :ws37:

مامانم : مرمت گر جوون ! :icon_redface:

داييم : لرد هليش (مهران ) :icon_redface: الهي قلبون يه دونه دايي خوشملم بلم :ws37:

ارسال شده در

اسپمر هاي گرامي ,اگه رخصت بديد ما بريم به كارامون برسيم . با اجازه :icon_pf (44):

ارسال شده در
بالاخره ديگه ! مامان بزرگ كه شما باشي , خب از من نوه بعيد نيست كه ! :icon_redface:

 

پس بیا به نسل جدید بپیوند قدیمی:ws3:

 

الهي فدات خاله جونم :icon_gol:

خلاصه دست پرورده شماييم ديگه :icon_redface:

 

ای بابا

ای بابا

 

شرمنده نکنین مارو

  • Like 1
ارسال شده در

اوهو اوهو

همه فامیل شدن با هم

منم فامیل دارمه

هستی بگو دیگه:ws3:

ارسال شده در
مامانم : مرمت گر جوون ! :icon_redface:

داييم : لرد هليش (مهران ) :icon_redface: الهي قلبون يه دونه دايي خوشملم بلم :ws37:

 

آخي آره ديگه مهران ميشه پسر خاله آتوساي من يادش بخير :ws37:

ارسال شده در
اسپمر هاي گرامي ,اگه رخصت بديد ما بريم به كارامون برسيم . با اجازه :icon_pf (44):

 

به سلامت عزيزم :icon_pf (44):

ارسال شده در
اوهو اوهو

همه فامیل شدن با هم

منم فامیل دارمه

هستی بگو دیگه:ws3:

:icon_redface: چي بگم خب ! همه فهميدن ديگه !

خب ما دو تا هم ... هستيم :ws37:

ارسال شده در
منم error.ok4u ديگه همشهري ! گفتي مال درختي اي , منم گفتم عظيميه ! يادت نيست ؟ :icon_pf (34):

بچه عظیمیه بودی و من خبر نداشتم؟:jawdrop:

همشهری بودیم که :ws3:

 

بر و بچ تهران و کرج جمعه میرن بیرون....میای؟:w16:

ارسال شده در
اسپمر هاي گرامي ,اگه رخصت بديد ما بريم به كارامون برسيم . با اجازه :icon_pf (44):

برو عزیزم

فقط یواش بری ها

رسیدی نامه بدی:ws44:

ارسال شده در
بچه عظیمیه بودی و من خبر نداشتم؟:jawdrop:

همشهری بودیم که :ws3:

 

بر و بچ تهران و کرج جمعه میرن بیرون....میای؟:w16:

تو هم مال عظيميه اي ؟ :ws52:

دير اومدي كه آيهان . من خدافظي كردم , ديگه دارم ميرم . :icon_pf (34):

خبر ندارم از جا و ساعتش , پيام بده بهم بگو :icon_redface:

ارسال شده در
بچه عظیمیه بودی و من خبر نداشتم؟:jawdrop:

همشهری بودیم که :ws3:

 

بر و بچ تهران و کرج جمعه میرن بیرون....میای؟:w16:

 

ا تو همون آيهان هستي تو اون باشگاه ؟

آره راست ميگه ميخوايم بريم بيرون مياي ؟:w16:

ارسال شده در

سیلام

 

من نصف شماهارو میشناسم ولی نمدونم چرا صاب تاپیکو نمیشناسم:w58:

ارسال شده در
سیلام

 

من نصف شماهارو میشناسم ولی نمدونم چرا صاب تاپیکو نمیشناسم:w58:

من تازه از باشگاه رسیدم خسسم عوض اینکه یه لیوان اب بدی دست ادم اینو میگی

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...