mehrnosh111 0 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 اردیبهشت، ۱۳۹۹ درصورتیکه شما جزو افرادی باشید که چندین بار با خرید بلیط داخلی یا خارجی به پرواز خارجی یا داخلی رفته باشید، میبینید که یک سری از کارها همیشه انجام میشود. کارهایی مثل خوشآمد گویی مهمانداران از مسافران، نمایش موارد ایمنی در پرواز (مهمانداران چگونگی استفاده از موارد ایمنی این هواپیما را به شما نشان میدهند) و پذیرایی از افراد با آبنبات. این کارها جزو مواردی است که در تمام پروازها، بهمحض نشستن مسافران انجام میشود. هرکدام از این کارهایی که انجام میشود برنامه و هدف خاصی دارد، مانند استقبال مهمانداران از مسافران به این دلیل است که مهمانداران با روحیاتت مسافران بیشتر آشنا شوند. شرکتهای هواپیمایی و مهمانداران اعتقاددارند که زمانی که باروی خوش و مهربانی از افرادی که با خرید بلیط داخلی یا خارجی میخواهند سفر خود را با هواپیما تجربه کنند، استقبال شود، از اضطراب و نگرانی آنها تا حد بسیاری کم میشود و با آرامش بیشتری سفر خود را شروع میکنند. ناگفته نماند هدف از استقبال فقط این موارد نیست بلکه شناسایی افراد مشکوک یا مجرمان از روی چهره توسط مهمانداران نیز است. شرکتهای هواپیمایی معتقدند با این کار افرادی قصد شومی دارند در همان ابتدا شناسایی میشوند و دیگر در پرواز خارجی یا داخلی برای مسافران مشکل ایجاد نمیکنند. علاوه بر این موارد مهمانداران در همین ابتدای سفر افراد معلول و میانسال و ناتوان را شناسایی میکنند تا در طول پرواز حواسشان به آنها باشد و به آنها خدمات ویژهای ارائه دهند. ازآنجاییکه مردم حتی حاضر به خواندن بروشورهای کوتاه را ندارند به همین دلیل اجرای آنانسمنت انجام میشود تا نحوهی استفاده از وسایل ایمنی به مسافران ارائه شود. شما میتوانید هنگامیکه خرید بلیط داخلی ارزان یا خارجی انجام میدهید این بروشورها را نیز دریافت کنید و قبل از پرواز آن را مطالعه کنید. شرکتهای هواپیمایی معتقدند با نمایش و گفتن چگونگی از استفاده از وسایل ایمنی هواپیما توسط مهمانداران در ذهن مسافران بهتر میماند و آنها در مواقع ضروری راحتتر از آنها استفاده میکنند. به همین خاطر مهمانداران در ابتدای سفر استفاده از آنها را برای مسافران توضیح میدهند و از آنها میخواهند که بیشتر دقت کنند. بعضی از مهمانداران خلاق نیز با استفاده از نمایش، این نکات را برای مسافران توضیح میدهند تا توجه آنها را بیشتر جلب کند. حال میخواهیم بدانیم چرا در پرواز خارجی و داخلی، آبنبات میدهند؟ در ادامه این مقاله برای شما دلیل پذیرایی با آبنبات را شرح میدهیم. دلایل بروز گوشدرد در هواپیما قبل از اینکه بخواهیم دربارهی دلیل پذیرایی آبنبات در هواپیما را برای شما توضیح دهیم میخواهم مختصری دربارهی دلیل بروز گرفتگی و درد در گوش بگویم. به دلیل اینکه بهصورت ناگهانی توسط افزایش ارتفاع، اکسیژن هوا کم میشود برخی افراد دچار این درد میشوند. این اتفاق برای همهی افراد به یک شدت نیست و اصلاً به ایرلاینی که از آن خرید بلیط داخلی یا خارجی انجام دادید، ندارد. یکی از راهحلهای رفع این حس درد یا گرفتگی خوردن آبنبات است. چرا در هواپیما آبنبات بخوریم؟ شما بایستی در ابتدای پرواز خارجی ارزان قیمت و یا گران قیمت و یا داخلی از آبنباتهایی که به شما تعارف میشود استفاده کنید یا از جویدن یک آدامس دردهان از گرفتگی و درد گوش جلوگیری کنید. زیرا که با خوردن آبنبات یا جویدن آدامس شما با قورت دادن بزاق دهان باعث جلوگیری از گرفتگی و درد گوش میشوید. بنابراین پذیرایی آبنبات در پرواز خارجی یا داخلی دلیلی جز جلوگیری از درد گوش ندارند. برخی گمان میکنند به خاطر مهماننوازی یا جلوگیری از افت فشار انجام میشود اما دلیل آن همین گرفتگی گوش است. در هنگام خرید بلیط داخلی یا خارجی این نکات گفته نمیشوند پس حتماً از آبنباتهای تعارف شده مصرف کنید. خوردن آبنبات در هواپیما راهحلی دیگری برای برطرف کردن درد گوش در پرواز خارجی یا داخلی نیز وجود دارد که همهی افراد از آن اطلاعی ندارند و شرکتهای هواپیمایی همان پذیرایی با آبنبات را بهترین راه میدانند اما شما بدانید در چنین مواردی شما میتوانید با گرفتن بینی خود توسط انگشت شصت و سبابه و هوای تنفس شده توسط دهان را به داخل بینی بدمید و از این گرفتگی را برطرف کنید. در هنگام خرید بلیط داخلی یا خارجی این نکات گفته نمیشوند. قبل از خرید بلیط هواپیما با نکات مهم خرید بلیط هواپیما برای سفرهای کاری در تعطیلات آشنا شوید. خمیازه کشیدن نیز برای رفع آن مؤثر است و باعث میشوند بهتر بشنوید. لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده