رفتن به مطلب

تاثیر کرونا بر قیمت بلیط هواپیما


armanzeus

ارسال های توصیه شده

این روزها بحث داخل محافل ویروس کرونا و تاثیر آن بر جامعه است. کجا که میشینی همه دارن راجع به این ویروس و از تاثیرات آن بر روی اقتصاد و کاهش فروش حرف می زنند. با بررسی و آماری که سایت رجانیوز انجام داده است، بیشترین کاهش و ضرر را سایت های فروش بلیط هواپیما و تور های مسافرتی دیده اند.
 

نقل قول

 

به گفته این سایت خبری:

با ورود کرونا به  ایران نیز شرکت ها و آژانسهای معتبر زیادی مانند الی گشت، علی بابا، آنیل پرواز که در ضمینه فروش بلیط هواپیما از طریق سایت آنلاین فعالیت دارند وهمچنین صدها شرکت کوچک و بزرگ دیگربا مشکلات زیادی دست به گریبان شدند. علاوه بر این سایتهای گردشگری و اطلاع رسانی صنعت توریسم مانند لست سکند و توراسکنر نیز از این قاعده مستثنی نبودند.

 

همچنین
 

نقل قول

انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی (IATA) تخمین می زند که امسال درآمد قیمت بلیط های هواپیما در جهان، ۴۴٪ کاهش خواهد یافت و این یعنی ۲۵۲ میلیارد دلار کمتر از سال گذشته این بازار. همچنین پیشبینی می‌کند بازار در سه ماهه دوم ۶۵%، در سه ماهه سوم ۴۰% و در سه ماهه چهارم ۱۰% کاهش را تجربه کنند

این انجمن بین المللی نموداری از کاهش فروش بلیط هواپیما در سطح جهانی متشر کرده که در زیر برای شما آورده ام.

قیمت بلیط هواپیما

همانطور که تا الان مشاهده کرده اید و سری به سایت های فروش بلیط هواپیما زده اید، قیمت بلیط هواپیما کاهش چشمگیری داشته و برای مثال: بلیط هواپیما تهران به مشهد که قبلا قیمتی نزدیک به 800 هزارتومان داشت اکنون قیمت آن به زیر 200 هزار تومان رسیده که همین خود گویای ضرر و زیان آژانس های مسافرتی می باشد.

برگرفته از: www.rajanews.com/news/336445/آمار-و-بررسی-وضعیت-بحرانی-صنعت-گردشگری-و-بلیط-هواپیما-با-ورود-کرونا-به-ایران

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...